eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bartoszyce › Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad kompleksową realizacją zadania pod nazwą Przebudowa drogi powiatowej nr 1569N Wiatrowiec - Łabędnik na długości 6,28 km

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-31

Bartoszyce: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad kompleksową realizacją zadania pod nazwą Przebudowa drogi powiatowej nr 1569N Wiatrowiec - Łabędnik na długości 6,28 km
Numer ogłoszenia: 85348 - 2009; data zamieszczenia: 31.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k. Bartoszyc , ul. Dąbrowa 56A, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7642002, faks 089 7642002.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad kompleksową realizacją zadania pod nazwą Przebudowa drogi powiatowej nr 1569N Wiatrowiec - Łabędnik na długości 6,28 km.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu nad kompleksową realizacją zadania pod nazwą Przebudowa drogi powiatowej nr 1569N Wiatrowiec - Łabędnik na długości 6,28 km, stanowiącego jednocześnie projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, obejmująca swoim zakresem: a) wybór zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawcy robót budowlanych, b)sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) nad robotami budowlanymi wykonywanymi przez wybranego wykonawcę robót budowlanych, c)obsługę okresu gwarancyjnego, tj.: - nadzór nad usuwaniem usterek stwierdzonych w trakcie końcowego odbioru robót i w trakcie okresu gwarancyjnego oraz protokolarne potwierdzenie ich usunięcia, - przeprowadzenie przeglądów gwarancyjnych z udziałem zamawiającego, d) rozliczanie i zarządzanie projektem wynikające z umowy na dofinansowanie projektu, tj.: - sporządzanie raportów i sprawozdań zgodnie z wymaganiami RPO Warmia - Mazury na lata 2007 - 2013, - przygotowanie wszystkich materiałów niezbędnych do sporządzenia wniosków o płatność do Instytucji Zarządzającej, Szczegółowy opis zadania objętego usługą pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu znajduje się w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007 - 2013..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 55.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 tejże ustawy, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. posiadają wpis do właściwego rejestru albo wpis do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie usługi polegające na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu (Inwestora Zastępczego, Menadżera Projektu) nad realizacją robót budowlanych polegających na budowie (przebudowie) dróg, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, przy czym wartość każdej z wykazanych usług nie może być mniejsza niż wartość brutto złożonej oferty, c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób, tj.: - inspektor nadzoru ds. robót drogowych - koordynator - musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub decyzję potwierdzającą odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - inspektor nadzoru ds. robót sanitarnych - musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji kanalizacyjnych, lub decyzję potwierdzającą odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, d) dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków - zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez wykonawcę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, dysponowania potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, oraz niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca dostarczy: a) oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu oferty - załączniku nr 2 do specyfikacji), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia wykonawca dostarczy wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, do wykazu wykonawca załączy dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wykazanych usług (zgodnie z załącznikiem nr 3 do specyfikacji); w przypadku, kiedy w treści dostarczonych przez wykonawcę dokumentów potwierdzających należyte wykonanie wykazanych usług, zawarte będzie wynagrodzenie wykonawcy w walucie obcej, za przelicznik na walutę polską zamawiający przyjmie średni kurs waluty określony w NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, 3) W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca dostarczy: a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z załącznikiem nr 4 do specyfikacji), b) kopie dokumentów każdego z inspektorów nadzoru stwierdzających przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (uprawnienia budowlane) oraz ich aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia o przynależności do właściwej terytorialnie Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_bartoszycki/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc Dąbrowa 56A, 11 - 200 Bartoszyce.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc Dąbrowa 56A, 11 - 200 Bartoszyce.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007 - 2013..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.