eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Dostawa błon rtg i odczynników dla Pracowni Radiologii Szpitala Powiatowego w Zawierciu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-11

Zawiercie: Dostawa błon rtg i odczynników dla Pracowni Radiologii Szpitala Powiatowego w Zawierciu.
Numer ogłoszenia: 8522 - 2008; data zamieszczenia: 11.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy, ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6740361, fax 032 6721532.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzawiercie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa błon rtg i odczynników dla Pracowni Radiologii Szpitala Powiatowego w Zawierciu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa błon RTG i odczynników dla Pracowni Radiologii Szpitala Powiatowego w Zawierciu przez okres 12 miesięcy od podpisania umowy, w ilości i asortymencie szczegółowo określonym w załączniku nr 1 do SIWZ. Oferent powinien zapewnić pełny asortyment określony w SIWZ, płynną realizację zamówień oraz transport do magazynu Zamawiającego na własny koszt. Zakres zamówienia: a) Błony ogólnodiagnostyczne / zielonoczułe/ b) Błony ogólnodiagnostyczne / niebieskoczułe/ c) Błony mammograficzne d/ Odczynniki RTG ( wywoływacz , starter wywoływacza, utrwalacz)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.64.10.00 - Płyty i klisze fotograficzne Kod CPV wg słownika 2008: 24.93.10.00 - Płyty i klisze fotograficzne Oryginalny kod CPV: 24.64.12.40 - Utrwalacze do zdjęć rentgenowskich Kod CPV wg słownika 2008: 24.93.12.40 - Utrwalacze do zdjęć rentgenowskich Oryginalny kod CPV: 24.64.12.30 - Wywoływacze do zdjęć rentgenowskich acze do zdjęć rentgenowskich Kod CPV wg słownika 2008: 24.93.12.30 - Wywoływacze do zdjęć rentgenowskich .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: - Posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. - Wykonawca wyrazi zgodę na co najmniej 30 dniowy termin płatności, - W terminie uzgodnionym z Zamawiającym po otwarciu ofert Wykonawca dostarczy na wezwanie Zamawiającego próbki błon RTG, na podstawie których zamawiający oceni jakość oferowanych błon.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków oferta powinna zawierać następujące dokumenty i załączniki: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 3, - formularz cenowy - załącznik nr 1, - wypełnione zestawienie parametrów granicznych/oferowanych - załącznik nr 2 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3, - informacja o podwykonawcach (o ile dotyczy) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: - Do oferty Wykonawca załączy dokumenty na podstawie których oferowany przedmiot zamówienia został dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004r. i klasą oferowanego wyrobu: kserokopie wpisu do rejestru wyrobu medycznego, ( o ile dotyczy) deklaracja zgodności wystawiona przez wytwórcę wyrobu i certyfikat CE. Odnośnie odczynników: - zgłoszenie do rejestru substancji niebezpiecznych odnośnie wywoływacza rtg, - atest PZH, - karty charakterystyki preparatu dla utrwalacza rtg - karta charakterystyki preparatu niebezpiecznego dla wywoływacza rtg. - Ponadto w celu umożliwienia Zamawiającemu oceny jakości oferowanych błon rtg należy w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego po otwarciu ofert dostarczyć wymagane w specyfikacji próbki błon RTG i odczynników. Do wymaganych próbek należy dołączyć informacje zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpiecznego użytkowania i terminów ważności, potwierdzający warunki graniczne.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Jakość - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzawiercie.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy w Zawierciu ul. Miodowa 14 42-400 Zawiercie Sekcja Inwestycji i Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital Powiatowy w Zawierciu ul. Miodowa 14 42-400 Zawiercie Sekcja Inwestycji i Zamówień Publicznych.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.