Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2008-01-11
Sulêcin: ¦wiadczenie us³ugi w zakresie ochrony mienia na rzecz
Celowego Zwi±zku Gmin CZG-12.
Numer og³oszenia: 8515 - 2008; data zamieszczenia: 11.01.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Celowy Zwi±zek Gmin CZG-12, D³ugoszyn 80, 69-200 Sulêcin, woj. lubuskie, tel. 095 7559371, fax 095 7559373.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.czg12.profit.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ugi w zakresie ochrony mienia na rzecz Celowego Zwi±zku Gmin CZG-12..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na 2 czê¶ci i obejmuje us³ugê w zakresie ochrony mienia nieruchomo¶ci Celowego Zwi±zku Gmin CZG-12 w D³ugoszynie, po³o¿onej na dzia³ce nr 170/3 gm. Sulêcin oraz na terenie bazy prze³adunkowej Celowego Zwi±zku Gmin CZG-12 w Bukowcu. 1.CZÊ¦Æ I: ¦wiadczenie us³ugi w zakresie ochrony mienia nieruchomo¶ci Celowego Zwi±zku Gmin CZG-12 w D³ugoszynie, po³o¿onej na dzia³ce nr 170/3 gm. Sulêcin. 1.1.W ramach us³ugi Wykonawca zobowi±zuje siê do ochrony mienia w dni powszednie w godzinach od 22:00 do 6:00 dnia nastêpnego, za¶ w dni wolne od pracy i dni ¶wi±teczne ca³odobowo przez 1 licencjonowanego pracownika ochrony, zatrudnionego wy³±cznie na podstawie umowy o pracê, odpowiednio umundurowanego i wyposa¿onego w ustawowe ¶rodki przymusu bezpo¶redniego bez broni palnej, oraz ¶rodki ³±czno¶ci. 1.2.W przypadku zagro¿enia Wykonawca zapewnia przyjazd grupy interwencyjnej. 1.3.Zakres ochrony obejmuje w szczególno¶ci: a) ochronê mienia Zamawiaj±cego przed w³amaniem, rabunkiem, kradzie¿±, uszkodzeniem lub zniszczeniem b) prowadzenie sta³ych kontroli obiektów i terenu zak³adu, c) kontrolowanie uprawnieñ do wstêpu i wjazdu na teren zak³adu oraz wnoszenia i wynoszenia mienia w godzinach s³u¿by, d) kontrolê osób przebywaj±cych na terenie zak³adu w miejscach nie zwi±zanych z wykonywaniem przez nich czynno¶ci s³u¿bowych, e) sprawdzanie stanu ogrodzenia i o¶wietlenia terenu zak³adu, f) kontrolowanie prawid³owo¶ci zamykania obiektów Zamawiaj±cego i w³±czania alarmu po zakoñczeniu pracy w obiektach Zamawiaj±cego w danym dniu, g) natychmiastowe powiadamianie Policji oraz przedstawiciela Zamawiaj±cego w razie stwierdzenia dokonania, b±d¼ usi³owania dokonania kradzie¿y, w³amania lub innego zagro¿enia bezpieczeñstwa dóbr prawem chronionych, h) monitorowanie sygna³ów alarmowych z zak³adu ³±cznie z podjêciem czynno¶ci s³u¿bowych przez grupê interwencyjn± na wezwanie Zamawiaj±cego w czasie do 10 minut od momentu zg³oszenia, i) archiwizacjê zdarzeñ alarmowych zarejestrowanych przez Centrum Monitorowania wraz z zapisem czasu dojazdu grupy interwencyjnej na miejsce zdarzenia przez okres minimum dwóch miesiêcy, j) przeciwdzia³anie i zapobieganie aktom kradzie¿y z w³amaniem oraz innym aktom zaboru mienia na terenie zak³adu, w tym tak¿e przeciwdzia³anie wszelkim aktom zaboru mienia przez pracowników, k) przeciwdzia³anie i zapobieganie aktom niszczenia mienia, wandalizmu, chuligañstwa, bójkom, pobiciem oraz innym podobnym zdarzeniom na terenie zak³adu. 2.CZÊ¦Æ II ¦wiadczenie us³ugi w zakresie ochrony mienia realizowanej w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej na terenie bazy prze³adunkowej Celowego Zwi±zku Gmin CZG-12 w Bukowcu. 2.1 W ramach us³ugi Wykonawca zobowi±zuje siê do ochrony mienia w dni powszednie w godzinach od 22:00 do 6:00 dnia nastêpnego, za¶ w dni wolne od pracy i dni ¶wi±teczne ca³odobowo przez 1 licencjonowanego pracownika ochrony, zatrudnionego wy³±cznie na podstawie umowy o pracê, odpowiednio umundurowanego i wyposa¿onego w ustawowe ¶rodki przymusu bezpo¶redniego bez broni palnej, oraz ¶rodki ³±czno¶ci. 2.2 W przypadku zagro¿enia Wykonawca zapewnia przyjazd grupy interwencyjnej. 2.2 Zakres ochrony obejmuje w szczególno¶ci: a) ochronê mienia Zamawiaj±cego przed w³amaniem, rabunkiem, kradzie¿±, uszkodzeniem lub zniszczeniem b) prowadzenie sta³ych kontroli obiektów i terenu zak³adu, c) kontrolowanie uprawnieñ do wstêpu i wjazdu na teren zak³adu oraz wnoszenia i wynoszenia mienia w godzinach s³u¿by, d) kontrolê osób przebywaj±cych na terenie zak³adu w miejscach nie zwi±zanych z wykonywaniem przez nich czynno¶ci s³u¿bowych, e) sprawdzanie stanu ogrodzenia i o¶wietlenia terenu zak³adu, f) kontrolowanie prawid³owo¶ci zamykania obiektów Zamawiaj±cego i w³±czania alarmu po zakoñczeniu pracy w obiektach Zamawiaj±cego w danym dniu, g) natychmiastowe powiadamianie Policji oraz przedstawiciela Zamawiaj±cego w razie stwierdzenia dokonania, b±d¼ usi³owania dokonania kradzie¿y, w³amania lub innego zagro¿enia bezpieczeñstwa dóbr prawem chronionych, h) monitorowanie sygna³ów alarmowych z zak³adu ³±cznie z podjêciem czynno¶ci s³u¿bowych przez grupê interwencyjn± na wezwanie Zamawiaj±cego w czasie do 10 minut od momentu zg³oszenia, i) archiwizacjê zdarzeñ alarmowych zarejestrowanych przez Centrum Monitorowania wraz z zapisem czasu dojazdu grupy interwencyjnej na miejsce zdarzenia przez okres minimum dwóch miesiêcy, j) przeciwdzia³anie i zapobieganie aktom kradzie¿y z w³amaniem oraz innym aktom zaboru mienia na terenie zak³adu, w tym tak¿e przeciwdzia³anie wszelkim aktom zaboru mienia przez pracowników, k) przeciwdzia³anie i zapobieganie aktom niszczenia mienia, wandalizmu, chuligañstwa, bójkom, pobiciem oraz innym podobnym zdarzeniom na terenie zak³adu.
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.10.00 - Us³ugi nadzoru przy u¿yciu alarmu Kod CPV wg s³ownika 2008: 79.71.10.00 - Us³ugi nadzoru przy u¿yciu alarmu .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Tak, ilo¶æ czê¶ci: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesi±cach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 4. WARUNKI UDZIA£U W POSTEPOWANIU ORAZ SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPE£NIENIA TYCH WARUNKÓW 4.1.Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy: 4.1.1. posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ; 4.1.2. posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz potencja³ techniczny, a tak¿e dysponuj± osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 4.1.3. znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie Zamówienia; 4.1.4. nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Ustawy. 4.2. Zamawiaj±cy ustala nastêpuj±ce szczegó³owe warunki udzia³u w Postêpowaniu: 4.2.1. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.2. ocena spe³nienia warunków szczegó³owych nast±pi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcê dokumentów oraz o¶wiadczenia, o których mowa w punkcie 5.3.1. Ocena zostanie dokonana zgodnie z formu³± (spe³nia - nie spe³nia). 4.2.2. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.3. ocena spe³nienia warunków szczegó³owych nast±pi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcê dokumentu oraz o¶wiadczenia, o których mowa w punkcie 5.3.2. Ocena zostanie dokonana zgodnie z formu³± (spe³nia - nie spe³nia). 4.2.3. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.1. i w punkcie 4.1.4. ocena spe³nienia warunku nast±pi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcê dokumentów, o których mowa w punkcie 5.3.3. Ocena zostanie dokonana zgodnie z formu³± (spe³nia - nie spe³nia).
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 5.O¦WIADCZENIA I DOKUMENTY JAKIE POWINNI DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIENIA WARUNKÓW OKRE¦LONYCH W PUNKCIE 4. 5.1 Warunki udzia³u w Postêpowaniu dla ka¿dej czê¶ci zamówienia s± takie same. 5.2 Wykonawca, który sk³ada ofertê na wiêcej ni¿ jedn± czê¶æ zamówienia, przedstawia tylko jeden komplet dokumentów. 5.3 W celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w Postêpowaniu, ka¿dy z Wykonawców powinien przed³o¿yæ wraz z ofert± nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty: 5.3.1. Warunki szczegó³owe okre¶lone w punkcie 4.2.1. SIWZ - wraz z ofert± ka¿dy z Wykonawców powinien z³o¿yæ o¶wiadczenie, ¿e posiada niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz potencja³ techniczny, a tak¿e dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia oraz powinien za³±czyæ: a) wykaz osób, które bêd± wykonywaæ zamówienie z podaniem imienia i nazwiska, rodzaju umowy o pracê, okresu zatrudnienia, nr licencji, posiadanego stopnia licencji. b) wykaz niezbêdnych do wykonania zamówienia narzêdzi i urz±dzeñ, takich jak urz±dzenie do monitorowania sygna³ów alarmowych, samochód (marka, rok produkcji). c) wykaz zrealizowanych w ostatnich 3 latach co najmniej dwóch zamówieñ w zakresie ochrony fizycznej, udokumentowane referencjami. 5.3.2.Warunki szczegó³owe okre¶lone w punkcie 4.2.2. SIWZ - wraz z ofert± ka¿dy z Wykonawców powinien z³o¿yæ o¶wiadczenie potwierdzaj±ce, ¿e znajduje siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie Zamówienia oraz powinien za³±czyæ: a) polisê lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej 5.3.3. Warunki szczegó³owe okre¶lone w punkcie 4.2.3. SIWZ - do oferty ka¿dy z Wykonawców powinien za³±czyæ: a) aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; b) dokument potwierdzaj±cy posiadanie uprawnieñ do wykonywania us³ug ochrony mienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ires.pl/czg
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Celowy Zwi±zek Gmin CZG-12, D³ugoszyn 80, 60-200 Sulêcin..
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 22.01.2008 godzina 12:00, miejsce: Celowy Zwi±zek Gmin CZG-12, D³ugoszyn 80, 60-200 Sulêcin..
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: ¦wiadczenie us³ugi w zakresie ochrony mienia nieruchomo¶ci Celowego Zwi±zku Gmin CZG-12 w D³ugoszynie, po³o¿onej na dzia³ce nr 170/3 gm. Sulêcin..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1.W ramach us³ugi Wykonawca zobowi±zuje siê do ochrony mienia w dni powszednie w godzinach od 22:00 do 6:00 dnia nastêpnego, za¶ w dni wolne od pracy i dni ¶wi±teczne ca³odobowo przez 1 licencjonowanego pracownika ochrony, zatrudnionego wy³±cznie na podstawie umowy o pracê, odpowiednio umundurowanego i wyposa¿onego w ustawowe ¶rodki przymusu bezpo¶redniego bez broni palnej, oraz ¶rodki ³±czno¶ci. 2. W przypadku zagro¿enia Wykonawca zapewnia przyjazd grupy interwencyjnej. 3. Zakres ochrony obejmuje w szczególno¶ci: a) ochronê mienia Zamawiaj±cego przed w³amaniem, rabunkiem, kradzie¿±, uszkodzeniem lub zniszczeniem, b) prowadzenie sta³ych kontroli obiektów i terenu zak³adu, c) kontrolowanie uprawnieñ do wstêpu i wjazdu na teren zak³adu oraz wnoszenia i wynoszenia mienia w godzinach s³u¿by, d) kontrolê osób przebywaj±cych na terenie zak³adu w miejscach nie zwi±zanych z wykonywaniem przez nich czynno¶ci s³u¿bowych, e) sprawdzanie stanu ogrodzenia i o¶wietlenia terenu zak³adu, f) kontrolowanie prawid³owo¶ci zamykania obiektów Zamawiaj±cego i w³±czania alarmu po zakoñczeniu pracy w obiektach Zamawiaj±cego w danym dniu, g) natychmiastowe powiadamianie Policji oraz przedstawiciela Zamawiaj±cego w razie stwierdzenia dokonania, b±d¼ usi³owania dokonania kradzie¿y, w³amania lub innego zagro¿enia bezpieczeñstwa dóbr prawem chronionych, h) monitorowanie sygna³ów alarmowych z zak³adu ³±cznie z podjêciem czynno¶ci s³u¿bowych przez grupê interwencyjn± na wezwanie Zamawiaj±cego w czasie do 10 minut od momentu zg³oszenia, i) archiwizacjê zdarzeñ alarmowych zarejestrowanych przez Centrum Monitorowania wraz z zapisem czasu dojazdu grupy interwencyjnej na miejsce zdarzenia przez okres minimum dwóch miesiêcy, j) przeciwdzia³anie i zapobieganie aktom kradzie¿y z w³amaniem oraz innym aktom zaboru mienia na terenie zak³adu, w tym tak¿e przeciwdzia³anie wszelkim aktom zaboru mienia przez pracowników, k) przeciwdzia³anie i zapobieganie aktom niszczenia mienia, wandalizmu, chuligañstwa, bójkom, pobiciem oraz innym podobnym zdarzeniom na terenie zak³adu..
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 74.61.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 48.
- 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: ¦wiadczenie us³ugi w zakresie ochrony mienia realizowanej w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej na terenie bazy prze³adunkowej Celowego Zwi±zku Gmin CZG-12 w Bukowcu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1.W ramach us³ugi Wykonawca zobowi±zuje siê do ochrony mienia w dni powszednie w godzinach od 22:00 do 6:00 dnia nastêpnego, za¶ w dni wolne od pracy i dni ¶wi±teczne ca³odobowo przez 1 licencjonowanego pracownika ochrony, zatrudnionego wy³±cznie na podstawie umowy o pracê, odpowiednio umundurowanego i wyposa¿onego w ustawowe ¶rodki przymusu bezpo¶redniego bez broni palnej, oraz ¶rodki ³±czno¶ci. 2. W przypadku zagro¿enia Wykonawca zapewnia przyjazd grupy interwencyjnej. 3. Zakres ochrony obejmuje w szczególno¶ci: a) ochronê mienia Zamawiaj±cego przed w³amaniem, rabunkiem, kradzie¿±, uszkodzeniem lub zniszczeniem, b) prowadzenie sta³ych kontroli obiektów i terenu zak³adu, c) kontrolowanie uprawnieñ do wstêpu i wjazdu na teren zak³adu oraz wnoszenia i wynoszenia mienia w godzinach s³u¿by, d) kontrolê osób przebywaj±cych na terenie zak³adu w miejscach nie zwi±zanych z wykonywaniem przez nich czynno¶ci s³u¿bowych, e) sprawdzanie stanu ogrodzenia i o¶wietlenia terenu zak³adu, f) kontrolowanie prawid³owo¶ci zamykania obiektów Zamawiaj±cego i w³±czania alarmu po zakoñczeniu pracy w obiektach Zamawiaj±cego w danym dniu, g) natychmiastowe powiadamianie Policji oraz przedstawiciela Zamawiaj±cego w razie stwierdzenia dokonania, b±d¼ usi³owania dokonania kradzie¿y, w³amania lub innego zagro¿enia bezpieczeñstwa dóbr prawem chronionych, h) monitorowanie sygna³ów alarmowych z zak³adu ³±cznie z podjêciem czynno¶ci s³u¿bowych przez grupê interwencyjn± na wezwanie Zamawiaj±cego w czasie do 10 minut od momentu zg³oszenia, i) archiwizacjê zdarzeñ alarmowych zarejestrowanych przez Centrum Monitorowania wraz z zapisem czasu dojazdu grupy interwencyjnej na miejsce zdarzenia przez okres minimum dwóch miesiêcy, j) przeciwdzia³anie i zapobieganie aktom kradzie¿y z w³amaniem oraz innym aktom zaboru mienia na terenie zak³adu, w tym tak¿e przeciwdzia³anie wszelkim aktom zaboru mienia przez pracowników, k) przeciwdzia³anie i zapobieganie aktom niszczenia mienia, wandalizmu, chuligañstwa, bójkom, pobiciem oraz innym podobnym zdarzeniom na terenie zak³adu..
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 74.61.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 48.
- 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI SULÊCIN
- Obs³uga bankowa bud¿etu Powiatu Sulêciñskiego oraz podleg³ych jednostek w okresie od 01.07.2024 r. do 30.06.2028 r.
- Wykonanie us³ug kominiarskich w obiektach administrowanych przez 45 Wojskowy Oddzia³ Gospodarczy w Wêdrzynie
- Dostawa zestawu do laparoskopii
- Budowa mostu na rz. Postomii wraz z przebudow± drogi gminnej 103348F (ul. Winna Góra w Sulêcinie)
wiêcej: przetargi SULÊCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga ochrony osób i mienia
- ¦wiadczenie us³ug ochrony ludzi i mienia znajduj±cego siê w obiektach GDDKiA Oddzia³ w £odzi z podzia³em na 2 czê¶ci.
- "¦wiadczenie us³ugi ochrony obiektu Dzielnicowego O¶rodka Kultury Ursynów po³o¿onego w Warszawie przy ul Kajakowej 12b, wraz z us³ugami towarzysz±cymi, w tym obs³ug± szatni."
- Us³ugi monitoringu w obiektach zarz±dzanych przez Zarz±d Zasobu Komunalnego we Wroc³awiu.
- Ochrona obiektu przy ul. ¦wiatowida 75 w Szczecinie polegaj±ca na ca³odobowym monitoringu elektroniczno wizyjnym oraz dora¼nej i prewencyjnej ochronie w formie patroli interwencyjnych
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie utrzymania czysto¶ci i porz±dku:
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.