eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanów › Modernizacja ewidencji gruntów i budynków. Założenie ewidencji budynków części gminy OJRZEŃ - obręby OJRZEŃ, DĄBROWA, BRONISŁAWIE, KRASZEWO, SKARŻYNEK, ŁEBKI WIELKIE, ŻOCHY, BRODZIĘCIN



Ogłoszenie z dnia 2008-04-24

Ciechanów: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków. Założenie ewidencji budynków części gminy OJRZEŃ - obręby OJRZEŃ, DĄBROWA, BRONISŁAWIE, KRASZEWO, SKARŻYNEK, ŁEBKI WIELKIE, ŻOCHY, BRODZIĘCIN
Numer ogłoszenia: 85026 - 2008; data zamieszczenia: 24.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starosta Ciechanowski, ul. 17 Stycznia 7, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 6723485, 6725415, fax 023 6722945.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stciechanow.powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków. Założenie ewidencji budynków części gminy OJRZEŃ - obręby OJRZEŃ, DĄBROWA, BRONISŁAWIE, KRASZEWO, SKARŻYNEK, ŁEBKI WIELKIE, ŻOCHY, BRODZIĘCIN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest założenie opisowych baz ewidencyjnych budynków i lokali, aktualizacja mapy ewidencyjnej o treści budynkowej, sporządzenie właściwych operatów geodezyjno-prawnego opisowo-kartograficznego wraz z powiadomieniem stron i wyłożeniem, zintegrowanie założonej ewidencji gruntów z istniejącymi bazami. 1)Charakterystyka obiektu Szczegółowa charakterystyka obiektu zawarta jest w tab. nr 1, stanowiącej załącznik do - Projektu założenia ewidencji budynków- Podstawowe parametry ilościowe rzutujące na pracochłonność wykonania zadnia to: b)pow. obrębów wchodzących w skład opracowania - 3754 ha c)pow. gruntów zabudowanych i zurbanizowanych - 86 ha d)ilość działek - 2624 szt. e)szacunkowa ilość budynków - 1760 ob. f)szacunkowa ilość lokali - 20 ob. Łączną wielkość rzeczowa prac do wykonania będzie ściśle związana z ilością obiektów, do zaewidencjonowania. Określa się ją szacunkowo na 1780 obiektów . Zamawiający podając podstawowe wielkości obiektowe, decydujące o pracochłonności , a zatem i o kosztach opracowania zastrzega się , iż dane te nie są precyzyjne i mają charakter orientacyjny i szacunkowy służący jedynie do wykonania kalkulacji wartości zadania i potrzeb planowania Oferent winien dokonać ich samodzielnej weryfikacji w trakcie przygotowania oferty . Na nieścisłości danych w przypadku stwierdzenia różnic na etapie realizacji , oferent nie może opierać potencjalnych roszczeń z tytułu wzrostu pracochłonności . Zadanie dotyczy bowiem całości prac związanych z założeniem ewidencji budynków , które mogą wystąpić w granicach opracowywanych obrębów składających się na zadanie - OJRZEŃ I - Wynagrodzenie za wykonaną pracę nastąpi wg zaoferowanej ceny jednostkowej zaewidencjonowania obiektu budowlanego czy lokalu i faktycznie wykonanych jednostek rzeczowych w zadaniu OJRZEŃ I. Załącznikiem do opisu przedmiotu zamówienia jest mapa 1:100 000 z zaznaczonymi granicami opracowywanych obrębów . Pozostałe źródła informacji jak : operat obowiązującej ewidencji gruntów , operaty mapy zasadniczej i operaty jednostkowe oraz inne materiały geodezyjne są do wykorzystania na miejscu w Powiatowym Ośrodku Zasobu Geodezyjno- Kartograficznego. 2)Zakres prac Ewidencja budynków dla obrębów składających się na zadanie jak w tytule winna być wykonana zgodnie z uzgodnionym w dniu 08-05-2007 r i skorygowanym w dn. 21-04-2008 r. przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego Projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków - założenie ewidencji budynków części gm. OJRZEŃ I . Zakres prac jest szczegółowo omówiony w części II - Projektu - stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ. Zakres ten w przełożeniu na cechy i warunki obiektu ma być szczegółowo określony w - WARUNKACH TECHNICZNYCH -. Źródła danych o budynkach i lokalach omówiono szczegółowo w części III - Projektu -. Źródła i metody pozyskania winny być również przedmiotem - WARUNKÓW TECHNICZNYCH - .

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.00.00.00 - Różne usługi Kod CPV wg słownika 2008: 98.30.00.00 - Różne usługi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 3000 zł (słownie: trzy tysiące złotych) ma być wpłacoe najpóźniej w terminie określonym do składania ofert tj. 7 maja 2008 r. godz. 9.30. Wadium może być wniesione do kasy Starostwa Powiatowego w Ciechanowie przy ul. 17 Stycznia 7 , pok.123 lub wpłacone na rachunek bankowy na konto sum depozytowych nr 32821300082001000526630007 Starostwa Powiatowego w Ciechanowie BS Ciechanów z opisem - Ewidencja budynków - OJRZEŃ I - Zwrot wadium nastąpi po zakończeniu postępowania o zamówieniach publicznych w kasie Starostwa Powiatowego lub przelewem bankowym na konto wskazane przez oferenta..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu mogą przystąpić podmioty spełniające warunki określone w art.22 ust.1 pkt.1-4 1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności 2) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny , a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 Prawa zamówień publicznych. Za spełnienie 1.Kryterium uprawnień do wykonywania działalności zamawiający uważał będzie za udowodnione jeśli prowadzenie działalności gospodarczej w dziedzinie geodezji przez podmiot gospodarczy w rozumieniu Kodeksu Spółek Handlowych lub ( Dz. U. z 2000r. Nr 94 , poz. 1037 ze zm.) lub Kodeksu Cywilnego przez składającego ofertę wykonania zamówienia odbywa się w ramach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej ( Dz. U. Nr 173 , poz. 1807 ze zmianami). 2.Kryterium wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego zamawiający uważał będzie za udowodnione jeżeli : prowadzenie działalności gospodarczej w dziedzinie geodezji zachodziło przez okres co najmniej sześciu lat przez oferenta lub poprzednią jednostkę dla której oferent jest następcą prawnym i zachowana została ciągłość kadrowa .Doświadczenie uważane będzie za udowodnione jeżeli oferent udowodni się założeniem , odnowieniem , modernizacją lub aktualizacją ewidencji gruntów w formie numerycznej dla co najmniej trzech obrębów o powierzchni 200 ha , 150 działek każdy zrealizowanych w ciągu ostatnich 10 lat lub założeniem ewidencji budynków dla co najmniej jednego obrębu , gdzie zaewidencjonowano ponad 500 obiektów budynkowych. Posiadanie potencjału technicznego uznane będzie za spełnione jeśli oferent udowodni posiadanie co najmniej dwóch zestawów sprzętu geodezyjnego , dwóch zestawów sprzętu komputerowego i oprogramowania gwarantującego uzyskanie wymaganej jakości opracowania Wymóg dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będzie spełniony jeśli : 4)w jednostce oferenta zatrudnione są co najmniej dwie osoby z wykształceniem geodezyjnym będące właścicielami , wspólnikami lub pracownikami zatrudnionymi na czas nieokreślony , posiadające uprawnienia w zakresie 1 i 2 oraz 5)zatrudnione są na czas nieokreślony dalsze trzy osoby z wykształceniem geodezyjnym , budowlanym lub prawniczym 3.Kryterium sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - uważane będzie przez zamawiającego za spełnione jeśli oferent przedstawi dowody na to, że : 1.- nie zalega w płaceniu podatków 2.- nie jest dłużnikiem ZUS-u w płaceniu opłat na wszystkie obowiązkowe świadczenia społeczne i zdrowotne 3.wykażą, że sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwala na zaangażowanie środków własnych w wysokości 80% wartości zamówienia do czasu ostatecznego odbioru i rozliczenia I fazy zadania 4.Kryterium nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia będzie uważane za spełnione , jeśli nie zaistniała wobec oferenta jakakolwiek z osobna, czy łącznie przesłanka wykluczenia określona w art. 24 ust. 1 i 2 prawa o zamówieniach publicznych Ponadto do przetargu mogą przystąpić wykonawcy , którzy: 5.Udzielają gwarancji na wykonane przez siebie prace , na okres nie krótszy niż 3 lata i rękojmi wg Kodeksu Cywilnego 6.Złożą oświadczenie , ze zapoznali się z dokumentacją przetargową i przyjmują ją bez zastrzeżeń 7.Wniosą w terminie określone w SWIZ wadium w formie pieniężnej 8.Przyjmują warunek 21 dniowego związania ofertą w okresie określonym przez zamawiającego w SWIZ 9.Złożą pozytywne referencje wydane przez geodetę powiatowego , w terenie którego powiatu były wykonywane prace związane z zakładaniem , modernizacją lub aktualizacją ewidencji gruntów , z wyjątkiem jednostek które wykonywały wymieniony asortyment prac na terenie powiatu ciechanowskiego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia przez oferenta warunków określonych w części V, na podstawie art. 25 i 26 ust. 2 Zamawiający prosi o przedstawienie przy złożonej ofercie następujących dowodów w postaci dokumentów lub oświadczeń. Ad VI-1 Dokument potwierdzający status prawny oferenta wraz z datą rozpoczęcia działalności gospodarczej w dziedzinie geodezji lub poświadczony wyciąg z aktu rejestracji , aktualną umowę spółki , czy potwierdzenie zgłoszenia działalności gospodarczej. Dokumenty muszą mieć potwierdzoną cechę aktualności na czas przetargu , nie mogą być wystawione przed upływem 3 m-cy od daty złożenia oferty oraz winny być przedłożone w oryginale czy poświadczonej kopii Ad VI - 2a- Wykaz prac geodezyjnych związanych z ewidencją gruntów z ostatnich dziesięciu lat działalności oferenta lub jednostki - poprzedniczki prawnej wg zasad określonych w cz. V-2 z podaniem : obrębu , asortymentu robót , ilości wykonanych jednostek , roku realizacji. Ad VI - 2b Wykaz posiadanego sprzętu geodezyjnego komputerowego oraz oprogramowania przeznaczonego do realizacji zamówienia. Ad VI - 2c- Wykaz osób , które będą wykonywać zamówienie oraz oświadczenie właściciela, (wspólników) o statusie zatrudnienia osób wykazanych do wykonania zamówienia Jako dowody posiadania stosownego wykształcenia i uprawnień należy złożyć : - kopie dyplomów ukończenia uczelni czy szkoły średniej - kopie uprawnień zawodowych. Ad VI-3a Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzającego , ze oferent nie zalega z opłacaniem podatków , wydane nie później niż 90 dni przed złożeniem oferty. Ad VI-3b Zaświadczenie właściwego ZUS-u potwierdzające , że oferent nie zalega w opłatach i obowiązujących składkach na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wydane nie później niż 90 dni przed złożeniem oferty. Ad VI-3c Oświadczenie oferenta , iż jego sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwala na zaangażowanie środków własnych w wysokości 80% wartości zamówienia określonego w ofercie do czasu odbioru i rozliczenia I Fazy dzieła i gwarantuje wykonanie zamówienia Ad VI-4 Oświadczenie oferenta o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie któregokolwiek z przesłanek wymienionych w art. 24 ust 1 i 2 . Ad VI-5 Oświadczenie o udzieleniu 3 letniej gwarancji i kodeksowej rękojmi na wykonany przez siebie przedmiot zamówienia. Ad VI-6 Oświadczenie , że oferent zapoznał się z dokumentacją przetargowa i przyjmuje ją bez zastrzeżeń. Ad VI-7 Oryginał lub potwierdzona kopia dowodu bankowego lub kasowego wniesienia na konto zamawiającego, określonego w SWIZ wadium na okres postępowania i związania ofertą. Ad VI-8 Oświadczenie o przyjęciu warunków związania ofertą w terminie 21 dniowym. Ad VI-9 Opinie referencyjne dotyczące przedmiotowego asortymentu prac, chyba że oferent wykonał prace związane z ewidencja gruntów i budynków na terenie powiatu ciechanowskiego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stciechanow.bip.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: inż. Wiesław Niedziałkowski - Kierownik Powiatowego Ośrodka Zasobu Geodezyjno-Kartograficznego zlokalizowanego przy ul. Wyzwolenia 10 A tel 023-673-26-22 lub 023-673-24-91.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2008 godzina 10:00, miejsce: pok. 108 - sekretariat Starostwa Powiatowego w Ciechanowie ul. 17 Stycznia 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 21 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.