To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-18
Ogłoszenie nr 85005 - 2017 z dnia 2017-05-18 r.
Warszawa: Zadanie 1-Wykonanie placu
zabaw przy Szkole Podstawowej przy ul. Drzymały 1 w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy;
Zadanie 2- Wykonanie placu zabaw przy Szkole Podstawowej przy ul. Warszawskiej 63 w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 56235-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Ursus, krajowy numer identyfikacyjny
01525966001220, ul.
Plac Czerwca 1976 roku nr 1
-,
02-495
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
22 443 60 00, faks
22 443 60 11, e-mail
imagdziarz@um.warszawa.pl,
ursus.zzp@um.warszawa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ursus.warszawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zadanie 1-Wykonanie placu zabaw przy Szkole Podstawowej przy ul. Drzymały 1 w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy; Zadanie 2- Wykonanie placu zabaw przy Szkole Podstawowej przy ul. Warszawskiej 63 w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):UD-XI-ZZP.271.04.WIR.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1-Wykonanie placu zabaw przy Szkole Podstawowej przy ul. Drzymały 1 w Dzielnicy Ursus m. st. Warszawy; Zadanie 2- Wykonanie placu zabaw przy Szkole Podstawowej przy ul. Warszawskiej 63 w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane obejmujące; Zadanie nr 1 -Wykonanie placu zabaw przy Szkole Podstawowej przy ul. Drzymały 1 w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawiy. Przedmiotem inwestycji jest teren przyszkolny położony przy ul. Drzymały 1 w Warszawie , teren objęty obszarem inwestycji znajduje się na działce nr dz. 23 , obręb 2- 11-12 teren działki jest ogrodzony znajduje się w południowo wschodniej części działki porośnięty trawą i drzewami 1.CPV - Wspólny Słownik Zamówień Publicznych 45112723 -9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw. 2. Terminy Termin wykonania zamówienia: rozpoczęcie robót : od dnia podpisania umowy i protokółu wprowadzenia na budowę Zakończenie robót: do 45 dni licząc od dnia podpisania protokółu wprowadzenia na budowę. 3. Okres gwarancji i rękojmi Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości robót objętych przedmiotem niniejszego zamówienia nie krótszym niż 12 miesięcy. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie m. In. Stosował kryterium okres gwarancji. Okres rękojmi będzie równy okresowi gwarancji. 4. Cel inwestycji Dostosowanie obiektu do pełnienia funkcji Szkoły Podstawowej 5.Zakres robót 1) Prace rozbiórkowe Obszar objęty inwestycją znajduje się w południowo wschodnie części działki porośnięty trawą i drzewami. Z terenu przeznaczonego pod placu zabaw należy, zdjąć warstwę humusu oraz zdemontować istniejące ogrodzenie znajdujące się pomiędzy terenem szkoły a posesją Drzymały 2a ok. 28 mb. 2) Wykonywanie robót Wokół nawierzchni poliuretanowej należy wykonać obrzeża betonowe prefabrykowane, posadowione na ławie z betonu Pod nawierzchnię przeznaczoną pod nawierzchnie poliuretanową należy wykonać podbudowę z kruszyw kamiennych: poszczególne warstwy w kolejności wykonywania: geowłóknina filtracyjna, warstwa tłucznia kamiennego, warstwa wyrównawcza z miału kamiennego. Przewidziano nawierzchnię bezspoinową kolorową, bezpieczną wykonywaną w miejscu wbudowania, odporna na działanie zmiennych warunków atmosferycznych, elastyczna trwała i przepuszczalna dlabudowę Zakończenie robót: do 45 dni licząc od dnia podpisania protokółu wprowadzenia na budowę. 3. Okres gwarancji i rękojmii Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości robót objętych przedmiotem niniejszego zamówienia nie krótszym niż 12 miesięcy. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie m. in. stosował kryterium okres gwarancji. Okres rękojmi będzie równy okresowi gwarancji. 4. Cel inwestycji Dostosowanie obiektu do pełnienia funkcji Szkoły Podstawowej 5. Zakres robót 1) Wykonywanie robót Wokół nawierzchni poliuretanowej należy wykonać obrzeża betonowe prefabrykowane, posadowione na ławie z betonu Pod nawierzchnię przeznaczoną pod nawierzchnie poliuretanową należy wykonać podbudowę z kruszyw kamiennych: poszczególne warstwy w kolejności wykonywania: geowłóknina filtracyjna, warstwa tłucznia kamiennego, warstwa wyrównawcza z miału kamiennego. Przewidziano nawierzchnię bezspoinową kolorową, bezpieczną wykonywaną w miejscu wbudowania, odporna na działanie zmiennych warunków atmosferycznych, elastyczna trwała i przepuszczalna dla wody. Nawierzchnia zbudowana z dwóch warstw granulatu gumowego. Spodnia warstwa nadaje odpowiednią elastyczności amortyzuje upadki , wierzchnia nadający efekt wizualny gr. 8 mm, grubość warstwy spodniej uzależniona od wysokości upadkowej konkretnego urządzenia. Nawierzchnię wykonać ze spadkiem 0,5% w kierunku trawników w kolorach niebieskim i zielonym. Wykonanie chodników z kostki betonowej z utwardzeniem , ograniczone obrzeżami betonowymi posadowione na ławach betonowych ze spadkiem 0,5% w kierunku zewnętrznym. Wykonanie ogrodzenia wewnętrznego wydzielającego plac zabaw od pozostałego terenu systemowe panelowe wysokości 110 cm z furtką dwuskrzydłową z zamkiem i samozamykaczem. Siatki piłkochwytów przy bramkokoszu w kolorze zielonym zamocować do linek naciągowych w ogrodzeniu. 6. Urządzenia zabawowe 1. zestaw " statek" szt.1 2. huśtawka "ważka" szt.1 3. bujak samochód terenowy szt.1 4. karuzela tarczowa szt.1 5. karuzela płytowa szt.1 6. zestaw wspinaczkowy szt.1 7. bramkokosz szt.1 8. zestaw domek szt.1 9. tablica informacyjna szt.1 10. ławka z oparciem szt. 3 , 11. kosz na śmieci szt. 1, Po zakończonych robotach teren należy nawieść humusu, usunąć chwasty, wyrównać zagrabić obsiać mieszanką traw. 7. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia 1) Zamawiający przy realizacji przedmiotu zamówienia stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wymagał będzie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę minimum 1 osobę (minimum na pół etatu) wykonującą wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.). 2) Na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art.36 ust. 2 pkt 8a ustawy PZP, zamawiający wymaga zatrudnienia minimum 1 osoby na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę. Osoba/osoby będą wykonywać czynności w trakcie realizacji zamówienia polegające na: robotach pomocniczych i porządkowych . Wykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni ww. osobę na cały okres realizacji zamówienia. Zatrudnienie winno nastąpić na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) W przypadku ustania zatrudnienia np. rozwiązania stosunku pracy przez osobę, osoby, pracodawcę lub z innych przyczyn, wykonawca zobowiązuje się w ich miejsce zatrudnić na pozostały okres realizacji zamówienia licząc od dnia ustania zatrudnienia, inne osoby, na warunkach, o których mowa w S.I.W.Z. 4) W przypadku nie zatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej osoby/osób na umowę o pracę lub nie przedstawienia zamawiającemu na jego żądanie zanonimizowanych umów o pracę dokumentujących świadczenie pracy, wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy. Kara będzie naliczana za każdy miesiąc, w którym wykonawca nie wypełnił zobowiązania. 5) Wykonawca w terminie 5 dni licząc od daty rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy i na każde żądanie zamawiającego przedstawi zanonimizowane umowy o pracę osób zatrudnionych, o których mowa w ppkt 2.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45112723-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Wykonanie placu zabaw przy szkole ul. Drzymały 1 w Warszawie |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT189643.66 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert8 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 233261.70 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Wykonanie placu zabaw Szkole Podstawoej przy ul. Warszawskiej 63 w warszawie |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT179129.16 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert8 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 220328.87 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie doposażenia lokalu przy ul. Dzielnej 7 w Warszawie na rzecz Specjalistycznej Poradni Profilaktyczno-Terapeutycznej dla dzieci i młodzieży ze środowisk zagrożonych alkoholizmem "OPTA"
- Realizacje w terenie zleceń dotyczących oznakowania pionowego, poziomego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz zmian w geometrii pasa drogowego dla ulic m.st Warszawy będących w utrzymaniu (...)
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 719 od km 15+235 do km 18+755 (z wyłączeniem nawierzchni jezdni południowej w km 15+370 do 15+737) " - nr postępowania 071/24
- Dostawa i wymiana centrali klimatyzacyjnej N6-W6 w Teatrze Narodowym w Warszawie
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie psychologii w Poliklinice w Radomiu, Przychodni Zdrowia Psychicznego
- Stałe sprzątanie pomieszczeń biurowych i powierzchni ogólnodostępnej w IERIGŻ-PIB
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.