eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zadanie 1-Wykonanie placu zabaw przy Szkole Podstawowej przy ul. Drzymały 1 w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy; Zadanie 2- Wykonanie placu zabaw przy Szkole Podstawowej przy ul. Warszawskiej 63 w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-18

Ogłoszenie nr 85005 - 2017 z dnia 2017-05-18 r.

Warszawa: Zadanie 1-Wykonanie placu zabaw przy Szkole Podstawowej przy ul. Drzymały 1 w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy; Zadanie 2- Wykonanie placu zabaw przy Szkole Podstawowej przy ul. Warszawskiej 63 w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 56235-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Ursus, krajowy numer identyfikacyjny 01525966001220, ul. Plac Czerwca 1976 roku nr 1 -, 02-495 Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 443 60 00, faks 22 443 60 11, e-mail imagdziarz@um.warszawa.pl, ursus.zzp@um.warszawa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ursus.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zadanie 1-Wykonanie placu zabaw przy Szkole Podstawowej przy ul. Drzymały 1 w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy; Zadanie 2- Wykonanie placu zabaw przy Szkole Podstawowej przy ul. Warszawskiej 63 w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

UD-XI-ZZP.271.04.WIR.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie 1-Wykonanie placu zabaw przy Szkole Podstawowej przy ul. Drzymały 1 w Dzielnicy Ursus m. st. Warszawy; Zadanie 2- Wykonanie placu zabaw przy Szkole Podstawowej przy ul. Warszawskiej 63 w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane obejmujące; Zadanie nr 1 -Wykonanie placu zabaw przy Szkole Podstawowej przy ul. Drzymały 1 w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawiy. Przedmiotem inwestycji jest teren przyszkolny położony przy ul. Drzymały 1 w Warszawie , teren objęty obszarem inwestycji znajduje się na działce nr dz. 23 , obręb 2- 11-12 teren działki jest ogrodzony znajduje się w południowo wschodniej części działki porośnięty trawą i drzewami 1.CPV - Wspólny Słownik Zamówień Publicznych 45112723 -9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw. 2. Terminy Termin wykonania zamówienia: rozpoczęcie robót : od dnia podpisania umowy i protokółu wprowadzenia na budowę Zakończenie robót: do 45 dni licząc od dnia podpisania protokółu wprowadzenia na budowę. 3. Okres gwarancji i rękojmi Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości robót objętych przedmiotem niniejszego zamówienia nie krótszym niż 12 miesięcy. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie m. In. Stosował kryterium okres gwarancji. Okres rękojmi będzie równy okresowi gwarancji. 4. Cel inwestycji Dostosowanie obiektu do pełnienia funkcji Szkoły Podstawowej 5.Zakres robót 1) Prace rozbiórkowe Obszar objęty inwestycją znajduje się w południowo wschodnie części działki porośnięty trawą i drzewami. Z terenu przeznaczonego pod placu zabaw należy, zdjąć warstwę humusu oraz zdemontować istniejące ogrodzenie znajdujące się pomiędzy terenem szkoły a posesją Drzymały 2a ok. 28 mb. 2) Wykonywanie robót Wokół nawierzchni poliuretanowej należy wykonać obrzeża betonowe prefabrykowane, posadowione na ławie z betonu Pod nawierzchnię przeznaczoną pod nawierzchnie poliuretanową należy wykonać podbudowę z kruszyw kamiennych: poszczególne warstwy w kolejności wykonywania: geowłóknina filtracyjna, warstwa tłucznia kamiennego, warstwa wyrównawcza z miału kamiennego. Przewidziano nawierzchnię bezspoinową kolorową, bezpieczną wykonywaną w miejscu wbudowania, odporna na działanie zmiennych warunków atmosferycznych, elastyczna trwała i przepuszczalna dlabudowę Zakończenie robót: do 45 dni licząc od dnia podpisania protokółu wprowadzenia na budowę. 3. Okres gwarancji i rękojmii Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości robót objętych przedmiotem niniejszego zamówienia nie krótszym niż 12 miesięcy. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie m. in. stosował kryterium okres gwarancji. Okres rękojmi będzie równy okresowi gwarancji. 4. Cel inwestycji Dostosowanie obiektu do pełnienia funkcji Szkoły Podstawowej 5. Zakres robót 1) Wykonywanie robót Wokół nawierzchni poliuretanowej należy wykonać obrzeża betonowe prefabrykowane, posadowione na ławie z betonu Pod nawierzchnię przeznaczoną pod nawierzchnie poliuretanową należy wykonać podbudowę z kruszyw kamiennych: poszczególne warstwy w kolejności wykonywania: geowłóknina filtracyjna, warstwa tłucznia kamiennego, warstwa wyrównawcza z miału kamiennego. Przewidziano nawierzchnię bezspoinową kolorową, bezpieczną wykonywaną w miejscu wbudowania, odporna na działanie zmiennych warunków atmosferycznych, elastyczna trwała i przepuszczalna dla wody. Nawierzchnia zbudowana z dwóch warstw granulatu gumowego. Spodnia warstwa nadaje odpowiednią elastyczności amortyzuje upadki , wierzchnia nadający efekt wizualny gr. 8 mm, grubość warstwy spodniej uzależniona od wysokości upadkowej konkretnego urządzenia. Nawierzchnię wykonać ze spadkiem 0,5% w kierunku trawników w kolorach niebieskim i zielonym. Wykonanie chodników z kostki betonowej z utwardzeniem , ograniczone obrzeżami betonowymi posadowione na ławach betonowych ze spadkiem 0,5% w kierunku zewnętrznym. Wykonanie ogrodzenia wewnętrznego wydzielającego plac zabaw od pozostałego terenu systemowe panelowe wysokości 110 cm z furtką dwuskrzydłową z zamkiem i samozamykaczem. Siatki piłkochwytów przy bramkokoszu w kolorze zielonym zamocować do linek naciągowych w ogrodzeniu. 6. Urządzenia zabawowe 1. zestaw " statek" szt.1 2. huśtawka "ważka" szt.1 3. bujak samochód terenowy szt.1 4. karuzela tarczowa szt.1 5. karuzela płytowa szt.1 6. zestaw wspinaczkowy szt.1 7. bramkokosz szt.1 8. zestaw domek szt.1 9. tablica informacyjna szt.1 10. ławka z oparciem szt. 3 , 11. kosz na śmieci szt. 1, Po zakończonych robotach teren należy nawieść humusu, usunąć chwasty, wyrównać zagrabić obsiać mieszanką traw. 7. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia 1) Zamawiający przy realizacji przedmiotu zamówienia stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wymagał będzie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę minimum 1 osobę (minimum na pół etatu) wykonującą wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.). 2) Na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art.36 ust. 2 pkt 8a ustawy PZP, zamawiający wymaga zatrudnienia minimum 1 osoby na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę. Osoba/osoby będą wykonywać czynności w trakcie realizacji zamówienia polegające na: robotach pomocniczych i porządkowych . Wykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni ww. osobę na cały okres realizacji zamówienia. Zatrudnienie winno nastąpić na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) W przypadku ustania zatrudnienia np. rozwiązania stosunku pracy przez osobę, osoby, pracodawcę lub z innych przyczyn, wykonawca zobowiązuje się w ich miejsce zatrudnić na pozostały okres realizacji zamówienia licząc od dnia ustania zatrudnienia, inne osoby, na warunkach, o których mowa w S.I.W.Z. 4) W przypadku nie zatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej osoby/osób na umowę o pracę lub nie przedstawienia zamawiającemu na jego żądanie zanonimizowanych umów o pracę dokumentujących świadczenie pracy, wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy. Kara będzie naliczana za każdy miesiąc, w którym wykonawca nie wypełnił zobowiązania. 5) Wykonawca w terminie 5 dni licząc od daty rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy i na każde żądanie zamawiającego przedstawi zanonimizowane umowy o pracę osób zatrudnionych, o których mowa w ppkt 2.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45112723-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Wykonanie placu zabaw przy szkole ul. Drzymały 1 w Warszawie
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT189643.66
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert8
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
NOVUM Sp. z o.o. Sp. Komandytowa, przetargi@novumgrom.com, ul. Bolesława Chrobrego 1, 12-100, Szczytno, kraj/woj. Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 233261.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 233261.70
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 286590.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Wykonanie placu zabaw Szkole Podstawoej przy ul. Warszawskiej 63 w warszawie
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT179129.16
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert8
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
NOVUM Sp. z o.o. Sp. Komandytowa, przetargi@novumgrom.com, ul. Bolesława Chrobrego 1, 12-100, Szczytno, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 220328.87
Oferta z najniższą ceną/kosztem 220328.87
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 294585,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.