eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › na dostawę i montaż specjalistycznego oświetlenia na galerii malarstwa w Ratuszu Staromiejskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-14

Toruń: na dostawę i montaż specjalistycznego oświetlenia na galerii malarstwa w Ratuszu Staromiejskim
Numer ogłoszenia: 84921 - 2016; data zamieszczenia: 14.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55245 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Okręgowe w Toruniu, ul. Rynek Staromiejski 1, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 622-70-38, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na dostawę i montaż specjalistycznego oświetlenia na galerii malarstwa w Ratuszu Staromiejskim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu oświetleniowego do trzech pomieszczeń usytuowanych na I piętrze Ratusza Staromiejskiego, stanowiących część Galerii malarstwa polskiego od końca XVIII wieku do 1939 r. 2. System oświetlenia będzie się składał z podwieszanych w trzech pomieszczeniach na I piętrze Ratusza Staromiejskiego kompletu ram z szynoprzewodów zawieszonych na wysięgnikach oraz reflektorów zgodnie z poniższą specyfikacją. 3. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: a) Dostarczenia opraw wraz ze źródłami światła w ilości zgodnej z zestawieniem oraz specyfikacją przedstawioną w niniejszym rozdziale, przy czym Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia opraw zgodnych ze wskazanymi w opisie załączonym do oferty, b) dostarczenia wysięgników i łączników w kształcie litery L do posiadanych przez Zamawiającego szynoprzewodów w ilości niezbędnej do podwieszenia, c) demontażu obecnego systemu oświetleniowego, d) montażu systemu oświetlenia na sufitach we wskazanych pomieszczeniach, w tym wykonanie niezbędnej instalacji elektrycznej, podłączenia do wyłączników prądu oraz rozdzielni elektrycznych, a także wykonanie regulacji lamp i wszystkich niezbędnych pomiarów elektrycznych uprawniających do uruchomienia oświetlenia, e) szpachlowanie sufitu i malowanie sufitu wraz z opaską na ścianie w kolorze wskazanym przez Zamawiającego. 4. Specyfikacja w odniesieniu do poszczególnych sal: Sala nr 1. Zamawiający dostarczy: a) 24 mb szynoprzewodów 3 fazowych - odcinki 4x6 m (kwadrat), Wykonawca dostarczy: a) 28 projektorów szynowych LED z regulacją kąta świecenia wraz z elementem ograniczającym plamę światła, b) 4 szt. projektorów szynowych LED do oświetlenia rzeźb, c) 2 szt. projektorów szynowych LED z regulacją kąta świecenia wraz z elementem ograniczającym plamę światła oraz soczewką wydłużającą plamę światła, d) 4 łączniki do szynoprzewodów w kształcie litery L, e) zawieszenia z uchwytami sufitowymi oraz linkami 1,5 m do podwieszenia z możliwością regulacji w ilości niezbędnej do podwieszenia szynoprzewodów do sufitu. Sala nr 2. Zamawiający dostarczy: a) 45 mb szynoprzewodów 3 fazowych - odcinki: 13 m, 2 x po 7 m, 7,5 m, 4,5 m, 2x3 m, Wykonawca dostarczy: a) 6 łączników do szynoprzewodów w kształcie litery L, b) 48 projektorów szynowych LED z regulacją kąta świecenia wraz z elementem ograniczającym plamę światła, c) 2 szt. projektorów szynowych LED do oświetlenia rzeźb, d) 3 szt. projektorów szynowych LED z regulacją kąta świecenia wraz z elementem ograniczającym plamę światła oraz soczewką wydłużającą plamę światła, e) Zawieszenia z uchwytami sufitowymi oraz linkami 1,5 m do podwieszenia z możliwością regulacji w ilości niezbędnej do podwieszenia z szynoprzewodów do sufitu, Sala nr 3. Zamawiający dostarczy: a) 26 mb szynoprzewodów 3 fazowych - odcinki: 4 x 6,5 m, Wykonawca dostarczy: a) 4 łączniki do szynoprzewodów w kształcie litery L, b) 28 projektorów szynowych LED z regulacją kąta świecenia wraz z elementem ograniczającym plamę światła, c) 3 szt. projektorów szynowych LED do oświetlenia rzeźb, d) 2 szt. projektorów szynowych LED z regulacją kąta świecenia wraz z elementem ograniczającym plamę światła oraz soczewką wydłużającą plamę światła, e) Zawieszenia z uchwytami sufitowymi oraz linkami 1,5 m do podwieszenia z możliwością regulacji w ilości niezbędnej do podwieszenia z szynoprzewodów do sufitu. Poglądowy plan pomieszczeń stanowi załącznik nr 7 do niniejszej specjalizacji. 5. Specyfikacja projektorów: a) oprawa ledowa, b) preferowany kolor opraw biały RAL 9016, c) temperatura barwowa 3000K, d) wskaźnik oddawania barw min. Ra = 95, e) brak promieniowania UV, f) moc pobierana max. 26W, g) oprawa musi posiadać możliwość regulacji natężenia światła w zakresie 0-100% na oprawie, h) oprawa musi posiadać adapter do mocowania do systemu szynoprzewodowego 3fazowego, projektor z możliwością zmiany kąta świecenia dodatkowo: a) płynna zmiana kąta świecenia oprawy od min. 10 stopni do min. 65 stopni bez dodatkowej wymiany odbłyśników, 6. Powyższe materiały powinny być fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane oraz posiadać odpowiednie atesty zgodności z normami polskimi. Do każdego rodzaju elementu zamówienia należy dostarczyć w języku polskim: a) specyfikację techniczną od producenta łącznie z kserokopią atestów i innymi dokumentami stwierdzającymi zgodność z polskimi Normami Technicznymi, - jeżeli jest wydana w języku polskim - w formie kserokopii, - jeżeli jest wydana w innym języku - w formie kserokopii i dołączonego tłumaczenia na język polski, b) instrukcję obsługi - jeżeli przewidział ją producent (kserokopie w języku polskim lub kserokopia oryginału i tłumaczenie na język polski), 7. Wykonawca jest zobowiązany do rozpoczęcia prac w budynku od dnia 12.09.2016 r., jeżeli do tego dnia podpisana zostanie umowa między Zamawiającym a Wykonawcą. Przy czym zasadą jest całkowite wykonanie jednego pomieszczenia, przed przystąpieniem do prac w drugim, a następnie w trzecim pomieszczeniu. Po wykonaniu każdego pomieszczenia zostanie częściowy odbiór umożliwiający korzystanie z Sali i oświetlenia zgodnie z jej przeznaczeniem. Warunkiem przystąpienia do wykonania kolejnego pomieszczenia jest wyrażenie zgody w protokole częściowym przez Zamawiającego. 8. Prace mogą być wykonywane w godzinach otwarcia Ratusza Staromiejskiego - od 12.09.2016 r. do 30.09.2016 r. w godz. 8.15-18.00, od 1.10.2016 r w godz. 8.15-16.00. 9. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego usuwania śmieci, zaś pomieszczenie przed rozpoczęciem prac odbiorowych powinno zostać całkowicie uprzątnięte. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień dodatkowych - stwierdzonych na podstawie uzgodnionego pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą protokołu konieczności. 11. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 13. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej. 14. Dopuszcza się możliwość powierzenia prac podwykonawcom, Wykonawca jest zobowiązany do określenia przy składaniu oferty zakresu i rodzaju prac, które zamierza powierzyć podwykonawcom...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • abclighting Anna Bentyn, ul. Orzechowa 4, 05-805 Ortębusy, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 284090,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 306147,00

  • Oferta z najniższą ceną: 306147,00 / Oferta z najwyższą ceną: 306147,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.