eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Modernizacja pomieszczeń na cele wystawy stałej, II etap 2008 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-24

Łódź: Modernizacja pomieszczeń na cele wystawy stałej, II etap 2008 r.
Numer ogłoszenia: 84879 - 2008; data zamieszczenia: 24.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Archeologiczne i Etnograficzne w Łodzi, Pl. Wolności 14, 91-415 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 632 84 40, fax 042 632 97 14.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.maie.art.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja pomieszczeń na cele wystawy stałej, II etap 2008 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pomieszczeń na cele wystawy stałej , Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumentacja do pobrania na stronie zamawiającego www.maie.art.pl Obiekt wpisany jest do rejestru zabytków. Roboty budowlane będą prowadzone w obiekcie czynnym Wymagania zamawiającego odnoszące się do przedmiotu zamówienia 1.Wykonawca udzieli gwarancji 36 miesięcy na roboty budowlane i instalacyjne, zaś na urządzenia zgodnie z gwarancjami producenta tych urządzeń jednak nie mniej niż 12 miesięcy . 2.Wykonawca zobowiązany jest w ramach przedmiotu zamówienia do przedstawienia zamawiającemu, przed zawarciem umowy, harmonogramu robót. 3.Wymaga się aby Wykonawca zapoznał się z dokumentacją projektową i terenem budowy, wykonał wizję lokalną na terenie prac budowlanych. Wykonawca składając ofertę oświadcza na formularzu oferty, że zapoznał się z dokumentacją projektową i terenem budowy i nie wnosi żadnych zastrzeżeń 4.Zamawiający zastrzega, że w dokumentacji technicznej podaje się opis wykonania przy użyciu przykładowych nazw produktów niezbędnych do wykonania robót. . Wykonawca może przyjąć do oferty materiały i urządzenia o parametrach nie gorszych niż przykładowo podane w dokumentacji projektowej opisującej przedmiot zamówienia . 5.Wykonawca, który będzie się powoływał ( w swojej ofercie) na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego (tj. w dokumentacji projektowej opisującej niniejsze zamówienie) jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego, co należy rozumieć o parametrach nie gorszych niż podane przykładowo. 6.Zamawiający nie obejmuje przedmiotem zamówienia robót: przyklejanie grafik naściennych , o których mowa w projekcie budowlanym części konstrukcyjnej oraz ujętych w przedmiarze robót budowlanych w poz. 53. Wobec powyższego w omawianym przedmiarze robót budowlanych należy wykreślić poz. 53 -naklejanie grafik

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.23.10 - Roboty budowlane w zakresie budowy wystaw Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.10 - Roboty budowlane w zakresie budowy wystaw Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.43.22.10 - Wykładanie ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.22.10 - Wykładanie ścian Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten Oryginalny kod CPV: 45.31.21.00 - Instalowanie pożarowych systemów alarmowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 3)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności wykonawca musi spełniać następujące warunki : a) wymaga się, aby wykonawca zamówienia wykazał wykonanie w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie , przy czym za odpowiadające wartością rozumie się roboty o wartości (netto) nie mniejszej niż 100 tyś .zł. ,przez odpowiadające swoim rodzajem rozumie się roboty ogólnobudowlane w ramach których wykonana była instalacja elektryczna nisko lub wysoko prądowa. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna realizacja robót z potwierdzeniem ich należytego wykonania) b) dysponowaniem kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Potwierdzenie przynależności tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego.(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, wymagany warunek musi spełniać co najmniej jeden z nich ) 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności wykonawca musi spełniać następujące warunki : a) wykonawca musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 200 tyś. PLN. Ubezpieczenie powinno być ważne do dnia zakończenia realizacji zamówienia.(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej winien posiadać każdy wykonawca - suma wartości wszystkich ubezpieczeń winna być zgodna z kwotą określoną powyżej) Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o załączone do oferty oświadczenia lub dokumenty. Podane warunki udziału w postępowaniu ocenione zostaną wg formuły: (spełnia - nie spełnia). Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wykonawca spełnił w/w warunki. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ, przy czym prośba o wyjaśnienie będzie rozpatrzona jeżeli wpłynie do Zamawiającego nie później niż na 6 dni przed terminem składania ofert. Zamawiający jest zobowiązany niezwłocznie udzielić wyjaśnień ( art.38 ust.1 ustawy Pzp )
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów : 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).; W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów 1.)wykaz wykonanej w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie , przy czym za odpowiadające wartością rozumie się roboty o wartości ( netto) nie mniejszej niż 100 tyś.zł., przez odpowiadające swoim rodzajem rozumie się roboty ogólnobudowlane w ramach których wykonana była instalacja elektryczna nisko lub wysoko prądowa. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, przedmiotowe dokumenty winni przedłożyć Wykonawcy łącznie lub co najmniej jeden z nich ) 2) informację w sprawie kierownika budowy o którym mowa w pkt.6 wraz z dokumentami potwierdzającymi wymagane uprawnienia dla tej osoby wraz z aktualnym na dzień składania ofert zaświadczeniem o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, przedmiotowe dokumenty winni przedłożyć Wykonawcy łącznie lub co najmniej jeden z nich ) W celu potwierdzenia , że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia , Zamawiający wymaga dołączenia do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów 1) Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 200 tyś. PLN. Ubezpieczenie powinno być ważne do dnia zakończenia realizacji zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej winien posiadać każdy wykonawca - suma wartości wszystkich ubezpieczeń winna być zgodna z kwotą określoną w pkt. 6 ppkt. 4) Wykonawcy zagraniczni: Stosownie do treści rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. Ustaw z 2006r nr 87 pozycja 605): - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, -zamiast dokumentów których mowa w § 1 ust 1 ww. Rozporządzenia składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - dokumenty o których mowa powyżej j- litera: a i litera c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. -dokument, o którym mowa w powyżej litera b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust 2 Rozporządzenia przywołanego na wstępie stosuje się odpowiednio. - Wykonawca może zamiast oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w treści ww. Rozporządzenia złożyć inne równoważne dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w niniejszym postępowaniu, wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. - Wykonawca może zamiast wymaganych dokumentów dotyczących oferowanych dostaw, usług lub robót budowlanych, złożyć równoważne dokumenty potwierdzające spełnienie warunków przedmiotowych udziału w niniejszym postępowaniu, wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. - Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.maie.art.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: : Plac Wolności w Łodzi nr 14, 3 pietro, 318 pokój, Jerzy Woźniak. Tel. 0-42 632-84-40 wew.66 w godz. 8.00 - 15.00, e:mail jerzy.wozniak@maie.art.pl.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Archeologiczne i Etnograficzne w Łodzi, Pl.Wolności 14, sekretariat, pokój 107.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.