To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-18
Ogłoszenie nr 84807 - 2017 z dnia 2017-05-18 r.
Wolsztyn: Wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Budowa dostrzegalni przeciwpożarowej w Leśnictwie Nowy Dwór
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuZamówienie realizowane w ramach projektu "Kompleksowy projekt adaptacji lasów i leśnictwa do zmian klimatu - zapobieganie, przeciwdziałanie oraz ograniczanie skutków zagrożeń związanych z pożarami lasów" współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 56477-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Wolsztyn, krajowy numer identyfikacyjny
97003991000000, ul.
ul. Bohaterów Bielnika
29,
64200
Wolsztyn, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
683 842 146, faks
683 842 146, e-mail
Wolsztyn@zielonagora.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.wolsztyn.zielonagora.lasy.gov.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadajaca osobowości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Budowa dostrzegalni przeciwpożarowej w Leśnictwie Nowy Dwór
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SA.270.1.2017.KG
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji polegającej na budowie dostrzegalni przeciwpożarowej w Leśnictwie Nowy Dwór na działce ewidencyjnej nr 767 obręb ewidencyjny Nowy Dwór w ramach projektu "Kompleksowy projekt adaptacji lasów i leśnictwa do zmian klimatu - zapobieganie, przeciwdziałanie oraz ograniczanie skutków zagrożeń związanych z pożarami lasów". 1. W ramach usługi Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego "Budowa dostrzegalni przeciwpożarowej w Leśnictwie Nowy Dwór" w okresie od dnia otwarcia ofert w postępowaniu na roboty budowlane objęte nadzorem do dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. 2. Zamawiający informuje, iż przewidywany termin otwarcia ofert w postępowaniu na roboty budowlane to - I połowa maja 2017 r., przewidywany termin zakończenia robót budowlanych to - połowa listopada 2017 r., przewidywane zakończenie czynności odbiorowych przez jeden miesiąc od terminu zakończenia robót budowlanych. Przez termin zakończenia robót budowlanych rozumie się termin zgłoszenia Wykonawcy robót budowlanych gotowości do odbioru robót. 3. Szczegółowy opis zadania objętego przedmiotem sprawowania nadzoru inwestorskiego obejmuje budowę dostrzegalni przeciwpożarowej w Leśnictwie Nowy Dwór na działce ewidencyjnej nr 767 obręb ewidencyjny Nowy Dwór, gm. Zbąszyń zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ (Projekt budowlany i wykonawczy, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót dalej "STWiOR", Przedmiar robót). 4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca pełnić będzie obowiązki i funkcje Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.) - art. 24 - 27, w następujących specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. 5. W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1) udział w postępowaniu przetargowym na wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych od etapu składania ofert, a w szczególności opiniowanie złożonych kosztorysów ofertowych, zapoznanie się z umową jaką Zamawiający zamierza zawrzeć z Wykonawcą robót budowlanych, ofertą Wykonawcy tych prac oraz dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, decyzjami organów administracyjnych, 2) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową - projekt budowlany i wykonawczy, STWiOR, przedmiar robót (załącznik nr 8 do SIWZ), obowiązującymi normami i przepisami, w tym przepisami techniczno-budowlanymi oraz Podręcznikiem wdrażania projektu ochrony przeciwpożarowej (załącznik nr 9 do SIWZ). Uwaga: W przypadku aktualizacji podręcznika, o którym mowa wyżej, Zamawiający zobowiązuje się do poinformowania Wykonawcy o dokonanych zmianach, a Wykonawca zobowiązuje się do zapoznania z nową wersją podręcznika, 3) kontrola ilości i jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania, 4) kontrolowanie robót budowlanych w odstępach czasu zapewniających właściwą i skuteczną kontrolę oraz na każde żądanie Zamawiającego i sporządzanie dokumentacji fotograficznej z postępu procesu budowlanego oraz przekazywanie jej na bieżąco Zamawiającemu, 5) uczestniczenie we wszystkich czynnościach, do dokonania których zobowiązany jest Zamawiający, a dotyczących realizowanych przez Wykonawcę robót budowlanych w okresie obowiązywania niniejszej umowy, w tym uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez którąkolwiek ze stron procesu inwestycyjnego, 6) współpraca z Zamawiającym i Wykonawcą robót budowlanych w zakresie realizowanych robót budowlanych, 7) pisemne informowanie Zamawiającego o ewentualnych trudnościach w realizacji robót budowlanych - według potrzeb, 8) weryfikacja dokumentów dostarczonych przez wykonawcę robót budowlanych związanych z odbiorami robót budowlanych (odbiorami robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorem końcowym), w tym m.in. atestów, certyfikatów, protokołów badań i sprawdzeń, dokumentacji technicznej powykonawczej wraz z mapą geodezyjną itp., sprawdzania obmiarów wykonanych robót (książki obmiarów), kosztorysów powykonawczych i protokołów oraz kontrola materiałów i urządzeń przed ich wbudowaniem oraz na bieżąco przekazywanie ich Zamawiającemu, 9) kontrola jakości i ilości wykonanych robót budowlanych przed odbiorami robót zanikających i ulegających zakryciu, oraz przed odbiorem końcowym, 10) dokonywanie odbiorów robót budowlanych (odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, odbioru końcowego) potwierdzonych stosownymi zapisami w Dzienniku budowy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, normami budowlanymi oraz STWiOR, 11) informowanie Zamawiającego na piśmie o niezbędności wykonania prac koniecznych, dodatkowych lub zamiennych nie uwzględnionych w umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą prac budowlanych, bądź o konieczności zrezygnowania z określonych prac, jeżeli jest to niezbędne i zgodne z treścią Umowy jaką Zamawiający zawarł z Wykonawcą prac budowlanych i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu Umowy. Wszystkie zmiany wymagają akceptacji Zamawiającego na piśmie przed ich wprowadzeniem, 12) potwierdzanie w Dzienniku budowy zapisu Kierownika budowy o gotowości robót budowlanych do odbioru oraz nadzór nad należytym uporządkowaniem terenu inwestycji przez Wykonawcę robót budowlanych, 13) nadzorowanie przestrzegania przez Wykonawcę planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, przepisów prawa, w tym w szczególności przepisów BHP, p.poż., ochrony środowiska i ochrony przyrody 14) sprawdzenie czy plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia został sporządzony przez Kierownika robót w zakresie zgodnym z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126), 15) zawiadomienia odpowiednich organów o wypadkach naruszenia Prawa budowlanego, stwierdzonych w toku realizacji budowy, dotyczących bezpieczeństwa budowy, 16) zajmowanie stanowiska, co do sposobu zabezpieczenia wszelkich wykopalisk odkrytych przez Wykonawcę na placu budowy, 17) wydawanie Kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do Dziennika budowy dotyczących usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, 18) żądanie od Kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją techniczną.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71520000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
W związku z faktem, iż przedmiotem zamówienia są usługi o charakterze intelektualnym, które mogą być wykonywane w ramach wolnych zawodów, Zamawiający nie określa, które z czynności, wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, wymagają zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT15538.42 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 18450.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WOLSZTYNA
- Przewozy uczniów do szkół podstawowych na terenie miasta i gminy Wolsztyn na podstawie biletów miesięcznych na rok szkolny 2024/2025
- "Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu ZM "Obra""
- Budowa drogi w m. Powodowo
więcej: przetargi w Wolsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.