Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-11
Wrocław: Przebudowa kanalizacji deszczowej w rejonie w ul. Obornickiej we Wrocławiu - etap I.
Numer ogłoszenia: 8473 - 2008; data zamieszczenia: 11.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Inwestycji Miejskich, ul. Januszowicka 15A, 53-135 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3607356, fax 071 360 73 31.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.wroc.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa kanalizacji deszczowej w rejonie w ul. Obornickiej we Wrocławiu - etap I..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa kanalizacji deszczowej w rejonie ul. Obornickiej na odcinku od ul. Wołowskiej do rowu O.11 na terenie Wyższej Szkoły Oficerskiej Wojsk Lądowych we Wrocławiu wraz z odtworzeniem nawierzchni w ul. Obornickiej i na terenie WSOWL we Wrocławiu. Przedmiotowa inwestycja stanowi I etap Inwestycji pn. Budowa kanalizacji deszczowej na odcinku od ul. Wołowskiej do rzeki Odry. 2. ZAKRES ZAMÓWIENIA obejmuje m.in.: a) Roboty sanitarne: -budowa kanału deszczowego PEHD Ø1400 mm -216,5 m -budowa kanału deszczowego PEHD Ø1500 mm -258,0 m -wykonanie przecisku w rurze stalowej Ø1620x14,2 pod ul. Obornicką-9m -demontaż istniejącego kanału Ø800 mm -153 m -demontaż istniejącego kanału Ø600 mm -3 m -studnie prefabrykowanych PEHD Dz/Dw=1350/1200mm -6 szt. b) Roboty drogowe - teren WOSzWL -nawierzchnia jezdni asfaltowej - 424,6 m2 -nawierzchnia z kostki brukowej - 553,43 m2 -nawierzchnia ziemne - 191,18 m2 c) Roboty drogowe - ul. Obornicka -nawierzchnia ziemne (zieleniec) - 498,76 m2 -nawierzchnia asfaltowa ( ścieżka rowerowa) -11,19 m2 -nawierzchnia z kostki brukowej (chodnik) - 9,8 m2 -nawierzchnia asfaltowa (jezdnia) - 70,44 m2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 60000zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. i ponadto: 1.5.dysponują kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności sieci sanitarnych i kierownikiem robót branżowych w zakresie budowy dróg. Wymagane jest, by w/w osoba była członkiem Izby Inżynierów Budownictwa. 1.6.w okresie ostatnich 5 lat zrealizowali minimum 1 zamówienie związane z budową zewnętrznych sieci sanitarnych o średnicy min Ø1000 mm, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wykazane roboty budowlane muszą być poparte dokumentami wystawionymi przez Inwestora potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie 1.7.są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej, wg zasady spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń wymaganych w ofercie, w tym dokumentów potwierdzających spełnianie warunków: 1. Formularz oferty - podpisany na każdej stronie (wzór nr 1) - 2. Pełnomocnictwo - W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy - W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy PZP) Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie. - 3. Dowód wpłaty wadium - 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - 5. Oświadczenie Wykonawcy w sprawie ubiegania się o zamówienie publiczne (wzór nr 1.1.) UWAGA !!! W przypadku podmiotów występujących wspólnie wymienione w pkt. 4,5,6,7,8 dokumenty musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4÷8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - (wzór nr 1.2.) - 10. Uprawnienia budowlane w/w osób wskazanych do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych, zgodnie z zakresem przedmiotu zamówienia - 11. Aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności do Izby osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie. ( j.w.) - 12. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - (wzór nr 1.3.) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. - 13. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - 14.Zaakceptowane istotne warunki umowne - (wzór nr 2). -
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zim.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiajacego, pokój nr 17, I p., lub za zaliczeniem pocztowym(nie dotyczy wersji elektronicznej dostępnej na stronie internetowej Zamawiajacego)..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2008 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zarządu Inwestycji Miejskich, ul. Januszowicka 15a, 53-135 Wrocław - kancelaria, pokój nr 18, I p..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiorników i butli
- Remont budynku przy ul. Otwartej 12A we Wrocławiu.
- Media społecznościowe - komunikacja uczestników dolnośląskiego systemu innowacji w ramach projektu "Innowacyjny Dolny Śląsk"
- BZP.2710.30.2024.MR Dostawa samochodu osobowego dla UWr.
- Sukcesywna dostawa napojów alkoholowych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu
- Budowa odcinka drogi wojewódzkiej nr 340 pomiędzy miejscowościami Trzebnica i Cerekwica
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Grabów - etap I
- Przebudowa rejonu posadowienia okrętu Kobben na ekspozycji MMW w Gdyni w celu przystosowania do jego zwiedzania. Wykonanie muru oporowego, instalacji, części ciągów komunikacyjnych, trapów i balustrad
- Modernizacja świetlic wiejskich w Żarczynie i Dobieszewie oraz budowa świetlicy wiejskiej w Paulinie
- Modernizacja kompleksu boisk sportowych "Orlik" w Kozłowie
- Budowa budynku biurowego z zapleczem socjalno-sanitarnym, infrastrukturą techniczną oraz łącznikiem, przebudowa budynku istniejącego wraz z prawem opcji.
- Termomodernizacja budynków przedszkoli w Mieście Orzesze
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.