Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-04-19
Suszec: Dostawa wyposażenia kuchennego dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Rudziczce
Numer ogłoszenia: 84552 - 2011; data zamieszczenia: 19.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 57520 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suszec, ul. Lipowa 1, 43-267 Suszec, woj. śląskie, tel. 032 44993050, faks 032 4493051.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia kuchennego dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Rudziczce.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zgodnie z pkt. 3 SIWZ: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Dostawa wyposażenia kuchennego dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Rudziczce, zwanego dalej zamówieniem. 3.2 Przedmiot zamówienia na dostawę wyposażenia kuchennego dla Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Rudziczce przy ul.Woszczyckiej 20 obejmuje m.in. naczynia, maszyny, urządzenia i drobny sprzęt kuchenny. Przedmiot dostawy został szczegółowo określony w zał. A do formularza oferty, wraz z opisem parametrów (technicznych i jakościowych) wymaganych przy realizacji zamówienia oraz na rysunkach nr 1, 2 i 3 (rys. nr 3 służy celom poglądowym). 3.3 Poprzez dostawę wyposażenia rozumie się: a) dostawę wyposażenia na miejsce przeznaczenia, b) wniesienie i rozmieszczenie wyposażenia w miejsca użytkowania, według wskazań Zamawiającego, c) montaż urządzeń - dotyczy poz. 4 oraz poz. 79 - 84 zał. A d) próby rozruchowe i przekazanie wyposażenia do odbioru. Uwaga: Wykonawcy mogą zaproponować wyroby i urządzenia równoważne, o parametrach nie gorszych niż wyroby i urządzenia wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. 3.4 Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione w istotnych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do uważnego przeanalizowania niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) i jej załączników w celu zapoznania się z zakresem dostawy oraz aby być w pełni świadomym praw i obowiązków warunków umownych i wynikających z nich następstw. 3.5 Stanowiące przedmiot zamówienia wyposażenie musi: a) posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem, b) odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ, c) odpowiadać wymaganiom określonym w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2010 r., nr 136, poz. 914), d) być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. z 2003 r., nr 229, poz. 2275 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi, e) jako przedmiot umowy przeznaczony do wyposażenia zaplecza kuchennego w placówce oświatowej, musi spełniać prawem przewidziane wymagania dla wyrobów stosowanych w placówkach oświatowych. 3.6 Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod CPV Nazwa 39220000-0 Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 39312000-2 Urządzenia do przygotowania żywności 39221000-7 Sprzęt kuchenny 39141000-2 Meble i wyposażenie kuchni..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0, 39.31.20.00-2, 39.22.10.00-7, 39.14.10.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DANUTA ROBACZEWSKA "ROBIN" HURTOWNIA
jakie przetargi wygrała firma
DANUTA ROBACZEWSKA "ROBIN" HURTOWNIA
- Hurtownia ROBIN Danuta Robaczewska, ul. Łączna 39, 41-303 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27292,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21057,77
Oferta z najniższą ceną: 21057,77 / Oferta z najwyższą ceną: 27214,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu AGD do 6 WOG Ustka w 2024 roku.
- Dostawa sprzętu AGD
- Postępowanie w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na dostawę sprzętu kuchennego
- Adaptacja budynku szkoły w Wełninie wraz zagospodarowaniem terenu w celu utworzenia klubu dziecięcego
- Zakup urządzeń gastronomicznych parowych wraz z montażem
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA COPERNICUS PL SP. Z O.O.
więcej: Meble i wyposażenie kuchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.