eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Etap I - Budowa budynku garażowego na 8 stanowisk wraz z infrastrukturą towarzyszącą dla potrzeb 22 WOG Olsztyn. Etap II - Wykonanie przyłączy wraz z zagospodarowaniem terenu dla potrzeb budynku garażowego - postępowanie nr 44/RB

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-17

Ogłoszenie nr 84356 - 2017 z dnia 2017-05-17 r.

Olsztyn: Etap I - Budowa budynku garażowego na 8 stanowisk wraz z infrastrukturą towarzyszącą dla potrzeb 22 WOG Olsztyn. Etap II - Wykonanie przyłączy wraz z zagospodarowaniem terenu dla potrzeb budynku garażowego - postępowanie nr 44/RB
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 56269 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Olsztynie, krajowy numer identyfikacyjny 510698342, ul. Saperska 1, 10-073 Olsztyn, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. +48261321600, faks +48261321689, e-mail rziolsztyn.zamowienia@ron.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka organizacyjna MON

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Etap I - Budowa budynku garażowego na 8 stanowisk wraz z infrastrukturą towarzyszącą dla potrzeb 22 WOG Olsztyn. Etap II - Wykonanie przyłączy wraz z zagospodarowaniem terenu dla potrzeb budynku garażowego - postępowanie nr 44/RB

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

44/RB

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Etap I - Budowa budynku garażowego na 8 stanowisk wraz z infrastrukturą towarzyszącą dla potrzeb 22 WOG Olsztyn. Etap II - Wykonanie przyłączy wraz z zagospodarowaniem terenu dla potrzeb budynku garażowego - postępowanie nr 44/RB. W ramach zamówienia należy wykonać roboty w branży budowlanej: roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe istniejących nawierzchni utwardzonych, roboty ziemne, wykonanie podbudowy pod plac manewrowy oraz opaskę, wykonanie nawierzchni placu manewrowego oraz opaski z kostki brukowej, wykonanie wycinki drzew, wykonanie trawników, wykonanie żelbetowych ław i stóp fundamentowych, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej, wykonanie ocieplenia ścian fundamentowych, wykonanie otworów na stolarkę okienna i drzwiową, wykonanie żelbetowego nadproża i wieńców, wykonanie dylatacji ścian fundamentowych i nadziemia, wykonanie żelbetowych słupów i rdzeni, wykonanie obudowy dachu płytami warstwowymi, wykonanie rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich, wykonanie systemowych ścianek działowych, wykonanie tynków, licowania ścian płytkami, malowania, zakup, dostawa i montaż stolarki okiennej, drzwiowej oraz bram, wykonanie elewacji, montaż rusztowań wraz z obliczeniem czasu ich pracy, zakup, dostawę i montaż wyposażenia technicznego garażu oraz wyposażenia ppoż.; branży sanitarnej: wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej, wykonanie instalacji zimnej wody użytkowej, wykonanie badania bakteriologicznego wody, wykonanie instalacji grzewczej, rozruch instalacji grzewczej, wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej, uruchomienie instalacji wentylacji mechanicznej, wykonanie instalacji detekcji CO/LPG, wykonanie przyłącza wodociągowego, wykonanie naziemnego hydrantu pożarowego, przebudowę istniejącego układu wodomierzowego na przyłączu do kompleksu, wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej i przebudowę sieci kanalizacji deszczowej poza obrębem garażu i placu; branża elektryczna: wykonanie rozdzielnic nn, wykonanie tras kablowych i wewnętrznych linii zasilających, wykonanie instalacji oświetleniowej, wykonanie instalacji gniazdowej i siłowej, wykonanie zasilania instalacji detekcji CO i LPG, wykonanie instalacji odgromowej, wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych, przeprowadzenie badań i pomiarów powykonawczych, wykonanie złącza kablowego, wykonanie instalacji oświetlenia zewnętrznego, wykonanie rozdzielnicy RP. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisano w załącznikach nr 2, 3, 4, 6, 7, 8 do SIWZ; 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Teren zamknięty kompleksu wojskowego 251 Olsztyn położony na działce nr ewid. 14/37, obręb 55 m. Olsztyn. Teren administrowany przez 22 WOG Olsztyn; 3. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia na okres: minimum 3 lat - maksimum 5 lat; 4. Okres rękojmi: 5 lat - wg art. 568 § 1 K.C. 5. Zgodnie z art. 37 ust. 6 Zamawiający nie udostępnia na stronie internetowej Projektu Budowlanego Zagospodarowania Terenu oraz Projektu Wykonawczego Zagospodarowania Terenu o klauzuli ZASTRZEŻONE, które pozostają do wglądu w siedzibie Zamawiającego, po uprzednim złożeniu przez Wykonawcę wniosku o udostępnienie powyższych dokumentów, wraz z podaniem proponowanej daty (godziny) udostępnienia i załączeniem upoważnień do dostępu do dokumentów o klauzuli ZASTRZEŻONE oraz aktualnych zaświadczeń o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych osób, które będą dokonywały wglądu do dokumentów

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45315300-1, 45311100-1, 45216000-4, 45216200-6, 45232460-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT2437905.12
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MF INVEST Maciej Fydrych, , ul. Wiosenna 1, 13-100 , Nidzica, kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2099118.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2099118.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3163340.33
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.