eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielowieś › Sporządzenie zmian planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Wielowieś dla1. Planu ogólnego Gminy Wielowieś; 2. Wsi Błażejowice; 3. Sołectwa Borowiany - Raduń; 4. Sołectwa Sieroty - Chwoszcz; 5. Sołectwa Dąbrówka; 6. Sołectwa Kieleczka; 7. Sołectwa Wielowieś - Kotków; 8. Sołectwa Gajowice; 9. Sołectwa Radonia 10. Sołectwa Świbie; 11. Sołectwa Wiśnicze; 12. Sołectwa Zacharzowice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-13

Wielowieś: Sporządzenie zmian planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Wielowieś dla: 1. Planu ogólnego Gminy Wielowieś; 2. Wsi Błażejowice; 3. Sołectwa Borowiany - Raduń; 4. Sołectwa Sieroty - Chwoszcz; 5. Sołectwa Dąbrówka; 6. Sołectwa Kieleczka; 7. Sołectwa Wielowieś - Kotków; 8. Sołectwa Gajowice; 9. Sołectwa Radonia 10. Sołectwa Świbie; 11. Sołectwa Wiśnicze; 12. Sołectwa Zacharzowice
Numer ogłoszenia: 84343 - 2012; data zamieszczenia: 13.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 47551 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielowieś, ul. Główna 1, 44-187 Wielowieś, woj. śląskie, tel. 32 2378500, faks 32 2378509.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie zmian planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Wielowieś dla: 1. Planu ogólnego Gminy Wielowieś; 2. Wsi Błażejowice; 3. Sołectwa Borowiany - Raduń; 4. Sołectwa Sieroty - Chwoszcz; 5. Sołectwa Dąbrówka; 6. Sołectwa Kieleczka; 7. Sołectwa Wielowieś - Kotków; 8. Sołectwa Gajowice; 9. Sołectwa Radonia 10. Sołectwa Świbie; 11. Sołectwa Wiśnicze; 12. Sołectwa Zacharzowice.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sporządzenie zmian planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Wielowieś dla: 1. Planu ogólnego Gminy Wielowieś - powierzchnia opracowania - 117,08 ha; 2. wsi Błażejowice, - powierzchnia opracowania - 6, 5 ha; 3. sołectwa Borowiany - Raduń - powierzchnia opracowania - 14,71 ha; 4. sołectwa Sieroty - Chwoszcz- powierzchnia opracowania - 11,21 ha; 5. sołectwa Dąbrówka - powierzchnia opracowania - 1,11 ha; 6. sołectwa Kieleczka - powierzchnia opracowania - 1,91 ha; 7. sołectwa Wielowieś - Kotków- powierzchnia opracowania - 7,86 ha; 8. sołectwa Gajowice - powierzchnia opracowania - 0,63 ha; 9. sołectwa Radonia - powierzchnia opracowania - 14,65 ha; 10. sołectwa Świbie - powierzchnia opracowania - 1,20 ha; 11. sołectwa Wiśnicze - powierzchnia opracowania - 1,59 ha; 12. sołectwa Zacharzowice - powierzchnia opracowania - 6,52 ha. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z Uchwałami Rady Gminy Wielowieś w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego - stanowiącymi część III SIWZ. Zmiany planów należy sporządzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz.158) oraz ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o Środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie Środowiska oraz o ocenach oddziaływania na Środowisko (Dz. U. Nr 199 poz. 1227 z 2008 r. z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. 2001 nr 62 poz. 627 z poźn. zm.). W celu zachowania ciągłości planowania przestrzennego w gminie, Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia: - zapisów zawartych w Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Wielowieś; - zapisów zawartych w obowiązujących miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w następujących etapach: Etap I - Opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do akceptacji koncepcji miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego spełniającej wymagania określone w art. 15 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Etap II - Opracowanie projektu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego do wyłożenia, w tym wykonanie: - projektów miejscowych planów zagospodarowania wraz z prognozą oddziaływania na środowisko i prognozą skutków finansowych; - opracowania ekofizjograficznego zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz.U. 2002 nr 155 poz. 1298). - materiałów do wniosku o przeznaczenie gruntów rolnych na cele nierolnicze; - przygotowanie wszystkich niezbędnych dokumentów do przeprowadzenia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o Środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie Środowiska oraz o ocenach oddziaływania na Środowisko (Dz. U. Nr 199 poz. 1227 z 2008 r. z późn. zm.) strategicznej oceny oddziaływania na środowisko. - uzyskanie niezbędnych przewidzianych w ustawie uzgodnień i opinii stosownych organów. Etap III - Obejmuje następujące czynności: - wprowadzenie ewentualnych zmian do projektów planów miejscowych oraz prognoz wynikających z wnoszonych uwag, uzgodnień i opinii; - przygotowanie dokumentacji formalno-prawnej w celu sprawdzenia przez Wojewodę zgodności uchwał w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego z obowiązującymi przepisami prawa; - przygotowanie projektów planów i projektów uchwał na sesję Rady Gminy w celu podjęcia uchwał w sprawie zatwierdzenia planu miejscowego. Etap IV - Obejmuje następujące czynności: - przygotowanie uchwał do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego; - ostateczne przekazanie elaboratu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Zamawiającemu. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w zakresie urbanistycznym, w ilości 5 kompletów egzemplarzy złożonych z: - uchwały zawierającej opis części tekstowej do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, jako tekst drukowany, trwale oprawiony, w formie broszury formatu A4 oraz w postaci zapisu komputerowego na płycie CD; - części graficznej miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w maksymalnym formacie arkuszy A1 z oznakowaniem kierunków łączenia poszczególnych arkuszy, legendą na każdym z arkuszy, właściwą redakcją każdego arkusza oraz w postaci zapisu komputerowego na płycie CD; - wymaganych do sporządzenia projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dokumentów formalno-prawnych, trwale oprawionych w formie broszury A4 oraz w postaci zapisu komputerowego na płycie CD. Zamawiający przekaże Wykonawcy materiały geodezyjne do opracowania planu w wersji elektronicznej. Zamawiający wymaga by zamówienie zostało wykonane w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy. Wykonawca w ramach gwarancji zobowiązany jest do nieodpłatnego wykonania ewentualnych korekt dotyczących strony technicznej opracowania. Gwarancja obejmuje okres 36 miesięcy od czasu wejścia w życie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego 90.71.10.00 - Ocena oddziaływań na środowisko innych niż powodowanych przez branżę budowlaną .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • S.C. Pracownia Urbanistyczna PLAN, ul. Niepodległości 27/2, 44-190 Knurów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 107360,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 66420,00

  • Oferta z najniższą ceną: 66420,00 / Oferta z najwyższą ceną: 193356,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.