eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra Kalwaria › Roboty remontowo budowlane na parterze budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Górze Kalwarii

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-23

Góra Kalwaria: Roboty remontowo budowlane na parterze budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Górze Kalwarii
Numer ogłoszenia: 84260 - 2008; data zamieszczenia: 23.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących, ul. Ks. Sajny 16, 05-530 Góra Kalwaria, woj. mazowieckie, tel. 022 72 727 12 29, fax 022 727 12 64.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gorakalwaria.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowo budowlane na parterze budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Górze Kalwarii.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty remontowo budowlane na parterze budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Górze Kalwarii Należy wykonać: 1.Wymiana Podłóg PCV + terakota w szatni i małym korytarzu - powierzchnia podłóg z terakoty - 121,60 - powierzchnia podłóg z PCV - 706,04 2.Remont ścian i sufitów - Powierzchnia Gładzi Gipsowej - 2.032,50 m2 - Powierzchnia Powłoki Emulsyjnej - 1.399,27 m2 - Powierzchnia Powłoki Olejnej (Lamperii)- 633,30 m2 3.Wymiana Lamp Oświetleniowych i Poziomów C.O. Lp Obiekt / sala Ilość lamp do wymiany - 93 szt Ilość żeberek do malowania- 649,00 szt Ilość pionów C.O. do malowania - 21 szt Poziomy C.O. do wymiany - 67,32 m - w imieniu Zamawiającego Wykonawca uzyska pozwolenie na użytkowanie. WYMAGANIA DODATKOWE 1.Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót oraz zgodność wykonania z dokumentacją przetargową, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót budowlano-montażowych oraz sztuką budowlaną. 2.Do wykonania robót mogą być użyte materiały i urządzenia odpowiadające wymogom dokumentacji projektowej, a ponadto: oznaczone znakiem CE, dla których dokonano oceny zgodnie ze zharmonizowaną normą europejską wprowadzoną do zbioru Polskich Norm, z europejską aprobatą techniczną (EAT) lub krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego UE uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, znajdujące się w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent po dokonaniu odpowiedniej procedury oceniającej wystawił deklarację zgodności WE potwierdzającą zgodność wyrobu z europejskimi normami i aprobatami, oznaczone Znakiem budowlanym zgodnie z Polską Normą lub krajową aprobatą techniczną a zgodność ta została potwierdzona w deklaracji zgodności wydanej przez producenta, wyroby przeznaczone do jednostkowego stosowania w konkretnym obiekcie budowlanym. 3.Przed zgłoszeniem przedmiotu umowy do odbioru Wykonawca winien wykonać wszystkie niezbędne próby i odbiory oraz przedstawić badania z wynikiem pozytywnym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.43.21.30 - Pokrywanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.30 - Pokrywanie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 23.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. i ponadto: 1.5. dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tzn.: a) kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. Wymagane jest by w/w osoby były członkami właściwej izby samorządu zawodowego. 1.6. posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, 1.7.są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej ( OC) w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 50.000,00 złotych 1.8.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (art. 23 Pzp), Wykonawcy musza: a) ustanowić pełnomocnika (patrz punkt 16a Rozdziału II Informacje ogólne), b) każdy z Wykonawców oddzielnie musi spełniać wymóg zawarty w ust. 1 pkt. 1.4. i udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, c) wymogi zawarte w ust.1 pkt. od 1.1., 1.2., 1.3. 1,5., 1.6. 1.7 Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 2. Wykluczeniu z postępowania podlegają Wykonawcy w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej na zasadzie spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy - zał. 1 2.Oświadczenie wykonawcy o spełnienie warunków określonych art. 22 Ustawy Pzp - zał. 2 3.Oświadczenie wykonawcy o informacjach stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa - zał. 3 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Kosztorys ofertowy szczegółowy. 6.Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 7.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8.Wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik 4 9.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień /dotyczy kierowników budowy w branży budowlanej i elektrycznej/, 10.Aktualne zaświadczenie osób wymienionych w zał. 4 o członkostwie właściwej izby samorządu zawodowego; 11.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 12.Oświadczenie Wykonawcy o kontynuacji ubezpieczenia OC przez okres realizacji robót zał. 5

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorakalwaria.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ogólnokształcących ul. Ks. Sajny 16; 05-530 Góra Kalwaria.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Ogólnokształcących ul. Ks. Sajny 16; 05-530 Góra Kalwaria sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.