eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Odbiór odpadów komunalnych wytwarzanych w zasobach zarządzanych przez Miejski Zakład Zasobów Lokalowych w Sosnowcu, wraz z ich transportem do miejsc ich unieszkodliwiania lub odzysku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-23

Sosnowiec: Odbiór odpadów komunalnych wytwarzanych w zasobach zarządzanych przez Miejski Zakład Zasobów Lokalowych w Sosnowcu, wraz z ich transportem do miejsc ich unieszkodliwiania lub odzysku.
Numer ogłoszenia: 84166 - 2008; data zamieszczenia: 23.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Zasobów Lokalowych - Zakład Budżetowy, ul. Partyzantów 10a, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2901848, fax 032 2901864.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzzl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór odpadów komunalnych wytwarzanych w zasobach zarządzanych przez Miejski Zakład Zasobów Lokalowych w Sosnowcu, wraz z ich transportem do miejsc ich unieszkodliwiania lub odzysku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca odbiór odpadów komunalnych wytwarzanych w zasobach zarządzanych przez Miejski Zakład Zasobów Lokalowych - Zakład Budżetowy, na terenie miasta Sosnowcu wraz z ich transportem do miejsc ich unieszkodliwiania lub odzysku. W skład zasobów wchodzą lokale mieszkalne i użytkowe (obrazuje to załącznik nr 1 do SIWZ). Ilość osób z lokali mieszkalnych i powierzchnia lokali użytkowych będzie aktualizowana raz w kwartale. Odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach o pojemności: 110 L - 28 sztuk 120 L - 25 sztuk 240 L - 189 sztuk 770 L - 120 sztuk 850 L - 2 sztuki 1100 L - 76 sztuk dostarczanych przez Wykonawcę w miejsca wskazane przez Zamawiającego. Do w/w pojemników wykonawca musi posiadać urządzenia dostosowane do ich transportu. Dostarczanie 15 sztuk woreczków na 1 osobę kwartalnie (wliczone w cenę oferty). Odbiór zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego pochodzącego z gospodarstw domowych, który będzie gromadzony w pojemnikach siatkowych dostarczanych przez wykonawcę. Ustawienie 23 zestawów po 3 pojemnki każdy, przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów typu plastik, szkło, papier oraz transport tych odpadów do miejsc ich odzysku. Transport odpadów ulegających biodegradacji do miejsc ich unieszkodliwiania gromadzonych w pojemnikach i kontenerach podstawianych na żądanie. Szacunkowa ilość odpadów ulegających biodegradacji oscyluje w granicach 416 m3 w ciągu 8 miesięcy. Transport odpadów wielkogabarytowych na żądanie do miejsc ich unieszkodliwiania, gromadzonych w kontenerach. Szacunkowa ilość odpadów wielkogabarytowych przewidywanych do wywozu, oscyluje w granicach 168 m3 w ciągu 8 miesięcy. Przewidywana częstotliwość wywozu wskazanych pojemników - trzy razy w czasie obowiązywania umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.13.10 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Ofertę należy zabezpieczyć wniesieniem wadium w wysokości 13.000 zł, które należy wnieść w terminie do 2.05.2008 do godz.8.00..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Stwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia, dokumenty i żądane informacje, według formuły spełnia/nie spełnia. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy oraz wymagania zawarte w SIWZ, tj. złożą oświadczenia, dokumenty wymienione poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać ( warunki Zamawiającego ): 1. Wypełniony formularz oferty ( według załączonego wzoru ). 2. Wypełnioną tabelę nr 1 - obliczenie ceny oferty sporządzoną zgodnie z otrzymanym drukiem. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy Wykonawców będących podmiotami zbiorowymi w rozumieniu ustawy z dnia 28.10.2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197, poz. 1661 ze zm.) 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ). 7. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników i liczebności personelu kierowniczego oraz dokumenty potwierdzające, że co najmniej 4 pracowników posiada prawo jazdy kat. CE. 8. Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz aktualną umowę - ze wskazanym w zezwoleniu przedsiębiorcą prowadzącym działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów - na przyjmowanie odpadów komunalnych lub udokumentowaną gotowość tego przedsiębiorcy do zawarcia takiej umowy z Wykonawcą - art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 roku, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz.u. z 1996 r. 132 poz. 622, z późn. zm.). 9. Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne- art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. Nr 62 poz. 628 z późn. zm.). 10. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500.000 złotych (pięćset tysięcy złotych).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzzl.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Zasobów Lokalowych - Zakład Budżetowy, ulica Partyzantów 10a, 41-200 Sosnowiec, pokój nr 40, w cenie 30 złotych..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Miejskiego Zakładu Zasobów Lokalowych - Zakład Budżetowy ulica Partyzantów 10a, 41-200 Sosnowiec, pokój nr 6..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.