eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › usługi polegające na dochodzeniu i ściąganiu w imieniu i na rzecz zamawiającego wymagalnych wierzytelności powstałych w związku z nierealizowaniem przez dłużnika postanowień układu sądowego



Ogłoszenie z dnia 2006-02-14

POZYCJA 8410

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: usługi polegające na dochodzeniu i ściąganiu w imieniu i na rzecz zamawiającego wymagalnych wierzytelności powstałych w związku z nierealizowaniem przez dłużnika postanowień układu sądowego

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi, do kontaktów: Janusz Niewiadomski - Przewodniczący Komisji Przetargowej - w sprawie procedury przetargowej, tel. 042 6395354 w. 27 w godzinach 8.00 - 16.00, Tomasz Trela - Kierownika Zespołu Nadzoru Właścicielskiego nad Spółkami i Inwestycji Kapitałowych w sprawie przedmiotu zamówienia, tel. 042 6395354 w. 59 w godzinach 8.00 - 16.00, ul. Łąkowa 11, 90-562 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6395354, fax 042 6395121, e-mail: fundusz@wfosigw.lodz.pl, www.wfosigw.lodz.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi polegające na dochodzeniu i ściąganiu w imieniu i na rzecz zamawiającego wymagalnych wierzytelności powstałych w związku z nierealizowaniem przez dłużnika postanowień układu sądowego. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przez realizację przedmiotu zamówienia strony rozumieją świadczenie następujących usług: 1. wyszukanie i wskazanie majątku, z którego będzie prowadzona egzekucja, zgłoszenie wniosku o wszczęcie czynności egzekucyjnych do właściwego komornika, 2. monitorowanie czynności komorniczych zmierzających do odzyskania długu, 3. reprezentowanie Funduszu w postępowaniach sądowych i egzekucyjnych związanych z przedmiotem zamówienia. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: cały kraj. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.85.00.00 - Usługi agencji ściągających należności Kod CPV wg słownika 2008: 79.94.00.00 - Usługi agencji ściągających należności 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: jak w punkcie II.1.3. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 8 000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: WYKONAWCA MUSI ZŁOŻYĆ OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WYMAGAŃ ART. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ORAZ NIE PODLEGAJĄ WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH 1. Wykonawcy muszą złożyć aktualne odpisy z właściwego rejestru (KRS) lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dotyczącej przedmiotu zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu i załączą w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem kopii do składanego wniosku. 2. Jeżeli wnioskodawcą jest przedsiębiorstwo prowadzone przez osoby fizyczne, wymagane jest dołączenie kopii umowy na podstawie której prowadzona jest działalność z ewentualnymi aneksami wskazującymi aktualny na dzień składania wniosków sposób reprezentacji oferenta. Ponadto każdy ze wspólników zobowiązany jest dostarczyć indywidualny, aktualny wypis z rejestru ewidencji działalności gospodarczej wydany przez odpowiedni urząd po dniu 31.12,2000 r. Powyższe dokumenty winny być poświadczone za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem wnioskodawcy. 3. Aktualne zaświadczenia o regulowaniu składek ZUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu. 4. Posiadają aktualne zaświadczenia o uiszczonych podatkach w Urzędzie Skarbowym, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu. 5. Posiadają aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.ł pkt. 4 - 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 6. Oświadczenie Wykonawcy o sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia pod rygorem wykluczenia z postępowania tj. - osiągają wielkość przychodów ze sprzedaży z działalności związanej ze ściągalnością należności za ostatnie 12 miesięcy na kwotę minimum 500.000,00 zł - posiadają polisę ubezpieczeniową OC w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100.000,00 zł 7. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wnioskodawcy. 8. Informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wielkość obrotów na rachunku z ostatnich 12 miesięcy, wysokość posiadanych środków finansowych lub.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 04.04.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.04.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.04.2006, godzina 11:00, Siedziba zamawiającego.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 02.02.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.