eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Sprzątanie pomieszczeń użytkowanych przez Izbę Celną w Katowicach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-19

Katowice: Sprzątanie pomieszczeń użytkowanych przez Izbę Celną w Katowicach.
Numer ogłoszenia: 84046 - 2011; data zamieszczenia: 19.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 46048 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Katowicach, Plac Grunwaldzki 8-10, 40-127 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3587161, faks 032 3587204.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń użytkowanych przez Izbę Celną w Katowicach..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres usług sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości siedzib Zamawiającego: - codzienne sprzątanie pomieszczeń określonych w pkt. 1-15a, za wyjątkiem tych dla których została określona inna częstotliwość/ pod każdą z placówek zestawienie częstotliwości sprzątania poszczególnych pomieszczeń; - codzienne zmywanie posadzek we wszystkich pomieszczeniach, za wyjątkiem tych dla których została określona inna częstotliwość; - codzienne odkurzanie powierzchni dywanowych, za wyjątkiem tych dla których została określona inna częstotliwość; - codzienne odkurzanie/przecieranie na mokro wszelkich ruchomości (za wyjątkiem sprzętu komputerowego oraz tych dla których została określona inna częstotliwość) i urządzeń znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach oraz gablot, tablic, ławek, znajdujących się w ciągach komunikacyjnych; - codzienne opróżnianie koszy ze śmieci oraz w miarę potrzeby niszczarek, za wyjątkiem tych dla których została określona inna częstotliwość; - wyrzucanie makulatury pozostawionej w wyznaczonym w tym celu miejscu; - codzienne mycie środkami dezynfekującymi urządzeń sanitarnych oraz posadzek, w pomieszczeniach sanitarnych, za wyjątkiem tych dla których została określona inna częstotliwość; - sprzątanie pomieszczeń archiwum, zgodnie z określoną częstotliwością; - sprzątanie pomieszczeń gospodarczych, technicznych (serwerowi), zgodnie z określoną częstotliwością; - jeden raz w miesiącu mycie ścian malowanych emalią lub glazurowanych w pomieszczeniach sanitarnych, paneli ściennych i sufitowych, itp; - jeden raz w miesiącu (zawsze w pierwszym tygodniu miesiąca) sprzątanie piwnicy w Urzędzie Celnym w Rybniku; - jeden raz w okresie trwania umowy pastowanie i froterowanie podłóg; - jeden raz w okresie czterech miesięcy mycie powierzchni pionowych (drzwi, luster, fasady szklane itp.) - jeden raz w okresie trwania umowy chemiczne czyszczenie dywanów, chodników, wykładzin i wszelkiej tapicerki meblowej (konkretny termin należy uzgodnić pomiędzy naczelnikiem / kierownikiem danej jednostki organizacyjnej a osobami wyznaczonymi przez Wykonawcę, - dwa razy w okresie trwania umowy mycie okien, w okresach: 1 x w m-cu sierpniu i 1 x w m-cu grudniu ( za wyjątkiem poz. 1, 13, 14 , 15 i 15a - 1 x w okresie obowiązywania umowy) - sprzątanie po pracach remontowych lub w ich trakcie - każdorazowo Zamawiający poinformuje Wykonawcę (faksem, pocztą e-mail) w terminie co najmniej 3 dni przed planowanym remontem. Uwaga: dotyczy poz. 13,14,15,i 15a. Sprzątanie jednostek organizacyjnych określonych w Rozdziale III- Opis przedmiotu zamówienia poz. 13,14,15 i 15a winno nastąpić w terminie i zakresie określonym w opisie dotyczącym danej pozycji. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty materiałów i środki czystości niezbędne do wykonywania usługi sprzątania, jak również materiały eksploatacyjne takie jak: worki foliowe do koszy na śmieci, niszczarek, wkłady do muszli klozetowych i pisuarów (nie należy wyposażać toalet w mydło, ręczniki papierowe i papier toaletowy) oraz koszty eksploatacji wszystkich urządzeń niezbędnych do wykonywania usługi stanowiącej przedmiot zamówienia. Wszystkie środki czystości oraz materiały eksploatacyjne używane przez Wykonawcę przy wykonaniu zamówienia muszą posiadać atest dopuszczający do użytkowania jak również aktualny termin ważności. Na żądanie Zamawiającego, w każdym czasie trwania umowy, Wykonawca winien przedłożyć atesty stosowanych środków czystości. Ponadto, Zamawiający zastrzega, że w ramach usługi należy wykonywać wszelkie prace związane ze sprzątaniem po malowaniu lub remoncie. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wyposażył każdą osobę sprzątającą w środki, materiały oraz urządzenia (w tym wózki z oprzyrządowaniem do mycia podłóg) niezbędne do wykonania usługi, jak również wyposażył każdą osobę sprzątającą w identyfikator zawierający między innymi imię i nazwisko oraz nazwę Wykonawcy. Identyfikatory należy nosić w widocznym miejscu przez osoby sprzątające przy wykonywaniu zadań. Zamawiający, w każdym obiekcie, udostępni Wykonawcy pomieszczenie socjalno-magazynowe, a tam gdzie nie jest to możliwe zaproponuje pomieszczenie do współużytkowania. Zamawiający informuje, że wszystkie obiekty zajmowane przez niego są ogólnie dostępne i wizję można przeprowadzić w godzinach urzędowania danej jednostki organizacyjnej za wyjątkiem Izby Celnej w Katowicach przy ul. Słonecznej 34 i Urzędu Celnego w Bielsku-Białej przy ul .Regera 30 Z uwagi, że dwie w/wym. nieruchomości są w budowie, wizji nie można przeprowadzić. W tym zakresie Zamawiający udostępni dokumentację projektową. Jeżeli Wykonawca zgłasza chęć zapoznania się z dokumentacją, winien przesłać pisemne zgłoszenie na numer faksu (032) 358-72-04. Zgłoszenie winno zawierać m.in.: - imię i nazwisko osoby która będzie reprezentować Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie, w czasie trwania umowy, prawo zmniejszenia/zwiększenia metrażu powierzchni sprzątanej w ramach maksymalnej kwoty zobowiązania zawartej w umowie oraz prawo zmiany godzin świadczenia usługi sprzątania. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 25% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju usług, dotyczących przedmiotu zamówienia niniejszego postępowania. Zamawiający wymaga aby co najmniej 2 osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu usługi sprzątania, posiadały poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową oznaczoną klauzulą /poufne/ (dotyczy strefy bezpieczeństwa/ochronnej w tym pomieszczeń Kancelarii Tajnej w siedzibie Izby). Ogółem powierzchnia do sprzatania: 21 135,07 m2 w tym: -powierzchnia wewnętrzna pozioma wynosi: 15 408,54 m2 -powierzchnia magazynowa wynosi: 5 726,53 m2 Ogólne zestawienie częstotliwość sprzątania wszystkich pomieszczeń: 1.Sprzątanie 5 x w tygodniu: 12 939,19 m2 2.Sprzątanie 2 x w tygodniu: 355,43 m2 3. Sprzątanie 1 x w tygodniu: 460,78 m2 4. Sprzątanie 1 x w miesiącu: 7 380,57 m2 / w tym 99,00 m2 archiwum/...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SOGAMA Sp. z o.o., ul. Kniejowa 2a, 44-117 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 385128,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 281762,25

  • Oferta z najniższą ceną: 281762,25 / Oferta z najwyższą ceną: 557861,58

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.