eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › Usługa w zakresie przeprowadzenia wyjazdowych warsztatów szycia patchworków połączonych z warsztatami treningu umiejętności i kompetencji społecznych oraz kursem savoir vivru

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-12

Grodzisk Mazowiecki: Usługa w zakresie przeprowadzenia wyjazdowych warsztatów szycia patchworków połączonych z warsztatami treningu umiejętności i kompetencji społecznych oraz kursem savoir vivru
Numer ogłoszenia: 84044 - 2014; data zamieszczenia: 12.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Daleka 11, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 0-22 724 15 70, faks 0-22 724 15 70 wew. 21.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.powiat-grodziski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie przeprowadzenia wyjazdowych warsztatów szycia patchworków połączonych z warsztatami treningu umiejętności i kompetencji społecznych oraz kursem savoir vivru.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie przeprowadzenia wyjazdowych warsztatów wytwarzania patchworków oraz treningu umiejętności i kompetencji społecznych i kursu savoir vivru. Usługa polegać będzie na przeprowadzeniu warsztatów dla 10 osób niepełnosprawnych, kobiet i mężczyzn, z różnymi rodzajami niepełnosprawności, w tym intelektualnej, będących uczestnikami projektu systemowego pt.: Poszerzyć Krąg. Wykonawca będzie zobowiązany do: wydania zaświadczeń uczestnikom o ukończeniu kursu; zapewnienia odpowiednio wyposażonej sali szkoleniowej do prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych, po 7 godzin zegarowych dziennie łącznie 70 godzin, w tym: 50 godzin zajęć warsztatowych z zakresu projektowania i szycia patchworków 10 godzin zajęć z psychologiem nt. uaktualniania i nabywania kompetencji społecznych oraz 10 godzin zajęć z zakresu savoir vivru (szczegółowy program w podziale na poszczególne dni warsztatów zostanie zaproponowany przez Wykonawcę); wykonania dokumentacji fotograficznej przebiegu kursu. Zakwaterowanie i zajęcia odbywać się powinny w ośrodku dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych w pokojach 2-3 osobowych, z dostępem do węzła sanitarnego, dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych. Położenie ośrodka powinno zapewniać bezpieczeństwo przebywających w nim osób. W czasie trwania 10 dni pobytowych wykonawca zapewni: a)9 noclegów; b)przewóz grupy na miejsce pobytu i jej powrót w dniu zakończenia na trasie Grodzisk Mazowiecki (siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie) do miejsca wyjazdu i z powrotem. Wykonawca odpowiedzialny będzie za wynajem przewoźnika posiadającego wszelkie zezwolenia i licencje. Środek transportu musi być wyposażony w pasy bezpieczeństwa; c)Ubezpieczenie NNW wszystkich uczestników. Wymagana kwota ubezpieczenia musi wynosić nie mniej niż 10 000 zł dla każdej osoby; d)Opiekę medyczną w trakcie całego trwania wyjazdowych warsztatów; e)Całodzienne wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja, w przerwach zajęć serwis kawowy- kawa, herbata, woda, napoje, owoce, ciastka); f)Komplet materiałów dydaktycznych dla każdego uczestnika warsztatów. Po zakończeniu kursu materiały dydaktyczne przejdą na własność uczestników warsztatów; g)Salę szkoleniową min. na 10 osób i pracownie do prowadzenia zajęć praktycznych, w których będą prowadzone zajęcia; h)Instruktora zajęć praktycznych z zakresu szycia patchworków, który powinien mieć doświadczenie w pracy z grupami osób niepełnosprawnych oraz zabezpieczy odpowiednią ilość i jakość materiałów, narzędzi i sprzętu; i)Psychologa z co najmniej trzyletnim doświadczeniem w pracy z grupami osób niepełnosprawnych, z zakresu treningu umiejętności i kompetencji społecznych; j)Instruktora zajęć z savoir vivru mającego doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi; k)Opiekuna/koordynatora warsztatów, odpowiedzialnego za całościową organizację warsztatów oraz za organizację zajęć dodatkowych i za opiekę nad uczestnikami warsztatów w czasie wolnym od zajęć warsztatowych, posiadającego wykształcenie wyższe psychologiczne, socjologiczne lub pedagogiczne oraz doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi; l)Całodobową opiekę nad uczestnikami wyjazdowych warsztatów; m)W czasie wolnym organizację zajęć sportowych, muzyko terapeutycznych, ogniska lub uroczystej kolacji. Minimalny program wyjazdowych warsztatów powinien obejmować: W ramach szycia patchworków (50 godzin zegarowych):1)Wykład o istocie i historii sztuki patchworku;2)Naukę technik wykonywania przedmiotów użytkowych i ozdobnych. W ramach zajęć z psychologiem w zakresie umiejętności i kompetencji społecznych (10 godzin zegarowych):1)Rozpoznanie swoich predyspozycji zawodowych pod kątem przyszłej pracy (analiza swoich słabych i mocnych stron , wyznaczanie celów życiowych i zawodowych);2)Skuteczna komunikacja werbalna, sposoby porozumiewania się - komunikacja werbalna i niewerbalna;3)Twórcze i kreatywne myślenie w procesie poszukiwania pracy ( trening pozytywnego myślenia, kształtowanie gotowości do zmian);4)Planowanie i zarządzanie w kontekście poszukiwania pracy;5)Zarządzanie emocjami ( trening asertywności, sposoby radzenia sobie z: krytyką, strachem, namawianiem, oskarżeniem). Wymagane jest aby zajęcia odbywały się z użyciem multimedialnych pomocy naukowych. Sala powinna być wyposażona w sprzęt typu: projektor, laptop, ekran, tablica typu flipchart. Minimalny program warsztatów z zakresu savoir vivre:1)Autoprezentacja - dobre pierwsze wrażanie, postawa podczas powitania, pożegnania, wizytówki, tytułowanie;2)Wizerunek i mowa ciała, ubiór - do pracy, wizytowy i wieczorowy;3)Zasady dobrego zachowania przy stole: nakrycie stołu i rodzaje sztućców, zastawy, szkła;4)Wejście i wyjście z restauracji, etykieta przyjęć na stojąco;5)Procedencja towarzyska i biznesowa: grzeczność i okazywanie szacunku, zachowanie w teatrze, muzeum, rozmowy telefoniczne, wystąpienia publiczne.Czas trwania kursu - łącznie 10 godzin. Wymagane jest aby zajęcia odbywały się z użyciem multimedialnych pomocy naukowych. Sala powinna być wyposażona w sprzęt typu: projektor, laptop, ekran, tablica typu flipchart. Wymagane jest również przeprowadzenie w czasie wolnym od warsztatów zajęć praktycznych z zakresu zasad zachowania się przy stole w wybranej przez Wykonawcę restauracji Wymagania dotyczące ośrodka: ośrodek powinien być położony w odległości ok 100 km od Grodziska Mazowieckiego;ośrodek powinien być dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych; ośrodek powinien być ogrodzony i strzeżony; ośrodek powinien dysponować pokojami 2-3 osobowymi w pełni dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych; każdy pokój powinien posiadać dostęp do sanitariatów; ośrodek musi posiadać stołówkę; ośrodek powinien posiadać dostęp do infrastruktury sportowej, np. siłownia, boisko, itp., z której będą mogli korzystać uczestnicy warsztatów w ramach pobytu; w ośrodku powinno znajdować się miejsce do zorganizowania ogniska i grilla (np. wiata grillowa); ośrodek powinien dysponować salami do prowadzenia zajęć. Ponadto, w ramach prowadzonych warsztatów Wykonawca będzie zobowiązany do:zapewnienia wszelkich niezbędnych materiałów dydaktycznych, niezbędnych do przeprowadzania warsztatów; w przypadku przekazania drukowanych materiałów szkoleniowych Wykonawca będzie zobowiązany do umieszczenia na nich logotypów PO KL i EFS przekazanych przez Zamawiającego. Wykonawca będzie miał obowiązek przekazać Zamawiającemu 1 egzemplarz materiałów dydaktycznych; przygotowania zaświadczeń dla uczestników warsztatów, zawierających logotypy PO KL i EFS przekazane przez Zamawiającego. (przygotowane zaświadczenia zostaną przekazane do PCPR);prowadzenia dokumentacji warsztatów, w tym: list obecności za każdy dzień zajęć, dzienników zajęć zawierających informację o temacie realizowanych zajęć; przygotowania dokumentacji fotograficznej z prowadzonych zajęć..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg kryterium spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg kryterium spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg kryterium spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg kryterium spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg kryterium spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zastrzega się prawo do dokonania zmian w umowie, które nie są istotne, prawo do zmiany okresu realizacji umowy, zmiany terminu i zasad płatności oraz możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy na podstawie art.144 ust. 1 ustawy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.powiat-grodziski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grodzisku Mazowieckim, ul. Daleka 11, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, pok. nr 2 - sekretariat..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grodzisku Mazowieckim, ul. Daleka 11, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, pok. nr 2 - sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy pt.: Poszerzyć Krąg,realizowany w ramach Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji poprzez powiatowe centra pomocy rodzinie, w ramach Priorytetu VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.