eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa środków czystości do codziennego mycia i czyszcenia powierzchni oraz akcesoriów i sprzetu sprzątajacego dla potrzeb Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-23

Katowice: Dostawa środków czystości do codziennego mycia i czyszcenia powierzchni oraz akcesoriów i sprzetu sprzątajacego dla potrzeb Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Numer ogłoszenia: 83951 - 2008; data zamieszczenia: 23.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2083547, fax 032 2083568.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sum.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości do codziennego mycia i czyszcenia powierzchni oraz akcesoriów i sprzetu sprzątajacego dla potrzeb Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków czystości do codziennego mycia i czyszcenia powierzchni oraz akcesoriów i sprzętu sprzatającego - dostawy sukcesywne wg potrzeb Zamawiającego. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 8 pakietów: Pakiet nr 1 - środki do codziennego mycia i czyszcenia powierzchni, Pakiet nr 2 - środki czyszcąco - myjace i środki dezynfekujące, Pakiet nr 3 - drobny sprzęt do sprzątania, Pakiet nr 4 - maseczki przeciwpyłowe i rękawice ochronne, Pakiet nr 5 - akcesoria i sprzęt sprzątający, Pakiet nr 6 - worki do odkurzacza, Pakiet nr 7 - rękawice foliowe jednorazowe i worki na śmieci, Pakiet nr 8 - papier toaletowy i ręczniki papierowe.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.51.30.00 - Środki czyszczące Kod CPV wg słownika 2008: 39.83.00.00 - Środki czyszczące Oryginalny kod CPV: 24.51.32.94 - Środki czyszczące Kod CPV wg słownika 2008: 39.83.12.40 - Preparaty czyszczące Oryginalny kod CPV: 24.51.32.93 - Środki rozpuszczające tłuszcze Kod CPV wg słownika 2008: 39.83.12.30 - Środki rozpuszczające tłuszcze Oryginalny kod CPV: 36.67.30.00 - Różnego rodzaju miotły i szczotki Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju Oryginalny kod CPV: 25.24.32.00 - Gąbki Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.43.20 - Gąbki Oryginalny kod CPV: 17.22.56.00 - Ścierki do naczyń Kod CPV wg słownika 2008: 39.52.56.00 - Ścierki do naczyń Oryginalny kod CPV: 17.24.20.00 - Szmaty Kod CPV wg słownika 2008: 39.54.20.00 - Szmaty Oryginalny kod CPV: 29.24.24.79 - Maski pochłaniające nieprzyjemne zapachy Kod CPV wg słownika 2008: 42.92.47.90 - Maski pochłaniające nieprzyjemne zapachy Oryginalny kod CPV: 25.16.11.00 - Rękawice gumowe Kod CPV wg słownika 2008: 18.42.40.00 - Rękawice Oryginalny kod CPV: 19.22.50.00 - Uchwyty na butelki z wodą i pojemniki na wodę Kod CPV wg słownika 2008: 18.92.50.00 - Uchwyty na butelki z wodą i kabury Oryginalny kod CPV: 25.24.31.30 - Misy Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.12.40 - Misy Oryginalny kod CPV: 25.24.33.10 - Kubły z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.43.30 - Wiadra Oryginalny kod CPV: 29.22.20.00 - Łopatki, szufle, łyżki i chwytaki do dźwigów lub koparek Kod CPV wg słownika 2008: 42.42.00.00 - Łopatki, szufle, łyżki i chwytaki do dźwigów lub koparek Oryginalny kod CPV: 17.22.10.00 - Worki i torby Kod CPV wg słownika 2008: 18.93.00.00 - Worki i torby Oryginalny kod CPV: 25.22.21.00 - Worki na odpady z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.64.00.00 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu Oryginalny kod CPV: 25.16.12.00 - Rękawice jednorazowe Kod CPV wg słownika 2008: 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe Oryginalny kod CPV: 21.22.10.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety Kod CPV wg słownika 2008: 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety Oryginalny kod CPV: 21.22.13.00 - Ręczniki papierowe do rąk Kod CPV wg słownika 2008: 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk Oryginalny kod CPV: 17.21.43.00 - Ręczniki kuchenne Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.43.00 - Ręczniki kuchenne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ustawy; a w szczególności: posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, wykażą się realizacją przynajmniej 2 dostaw odpowiadających rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów na zasadzie spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia, że Wykonawca posiada upoważnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r., Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej-wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów prawo do reprezentowania Wykonawcy. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda: a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 3. W celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga: a) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Prawidłowo załączone dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wskazanej dostawy winny zawierać: termin wykonania, wartość, zakres dostawy, opinię zamawiającego, dla którego dostawy te były wykonane. 4 W celu potwierdzenia , że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający może żądać w szczególności: a) próbki w ilości umożliwiającej przetestowanie oferowanych środków, b) kart charakterystyki preparatu dla pakietu nr II - oznakowanie i termin ważności zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa Rzeczpospolitej Polskiej. 5. Kwestię składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, reguluje §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Jakość - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sum.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, ul. Poniatowskiego 15, pokój nr 410, IV piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, 40-055 Katowice, ul. Poniatowskiego 15, Kancelaria Główna, pokój nr 11, parter.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Środki do codziennego mycia i czyszcenia powierzchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 obejmuje sukcesywne dostawy środków wyszczególnionych w załączniku nr 2.1 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Środki czyszcąco myjące i środki dezynfekujące.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2 obejmuje sukcesywne dostawy środków wyszczególnionych w załączniku nr 2.2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.32.94-0, 24.51.32.93-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Drobny sprzęt do sprzątania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 3 obejmuje sukcesywne dostawy drobnego sprzetu do sprzatania wyszczególnionego w załączniku nr 2.3 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.67.30.00-9, 25.24.32.00-8, 17.22.56.00-1, 17.24.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Maseczki przeciwpyłowe i rękawice ochronne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 4 obejmuje sukcesywne dostawy asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2.4 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.24.24.79-5, 25.16.11.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Akcesoria i sprzęt sprzątający.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 5 obejmuje sukcesywne dostawy asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2.5 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.22.50.00-9, 25.24.31.30-6, 25.24.33.10-2, 29.22.20.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Worki do odkurzacza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 6 obejmuje sukcesywne dostawy asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2.6 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.22.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Rękawice foliowe jednorazowe i worki na śmieci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 7 obejmuje sukcesywne dostawy asortymentuwyszczególnionego w załączniku nr 2.7 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.21.00-4, 25.16.12.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Rękawice foliowe jednorazowe i worki na śmieci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 8 obejmuje sukcesywne dostawy asortymentu wyszcvzególnionego w załączniku nr 2.8 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.10.00-8, 21.22.13.00-1, 17.21.43.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.