eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Więcbork › Wykonanie remontu pomieszczeń Oddziału Ginekologiczno - Położniczego Szpitala Powiatowego NZOZ w Więcborku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-13

Więcbork: Wykonanie remontu pomieszczeń Oddziału Ginekologiczno - Położniczego Szpitala Powiatowego NZOZ w Więcborku
Numer ogłoszenia: 83917 - 2012; data zamieszczenia: 13.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 64727 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Novum-Med Sp. z o.o., ul. Mickiewicza 26, 89-410 Więcbork, woj. , tel. 0-52 3896231, 3896237, faks 0-52 3897263.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu pomieszczeń Oddziału Ginekologiczno - Położniczego Szpitala Powiatowego NZOZ w Więcborku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu sal chorych nr 92; 93; 94; 95 i 96 Oddziału Ginekologiczno - Położniczego Szpitala Powiatowego NZOZ w Więcborku w zakresie : - wymiany stolarki drzwiowej, - wymiana posadzek na wykładzinę PCV typu tarket, - częściowa wymiana instalacji wod. - kan. wraz z osprzętem, - wymiana instalacji elektrycznej, przyzywowej i telefonicznej wraz z osprzętem, - wymiana glazury przy umywalkach, - cekolowanie i malowanie sufitów i ścian CPV : 45215140-0 - roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych. 2. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia określają : a/ kosztorys nakładczy - zał. nr 4 b/ specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót -stanowiąca załącznik zał. nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 3. Roboty remontowo-budowlane stanowiące przedmiot zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wymogami prawa , z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, oraz z obowiązującymi normami. 4. Materiały i urządzenia użyte przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać Polskim Normom i posiadać stosowne atesty i dopuszczenia w tym do stosowania w obiektach służby zdrowia. 5. Prace budowlane będą realizowane w czynnym obiekcie i nie mogą utrudniać prawidłowej działalności Szpitala. Wykonawca we własnym zakresie winien odizolować front robót ( zabezpieczyć przed przedostawaniem się kurzu i innych zanieczyszczeń ) od pozostałych pomieszczeń . Roboty prowadzone mogą być codziennie w godzinach od 7:00 - do 21:00. 6. Wykonawca powinien przeprowadzić wizję lokalną remontowanych pomieszczeń w celu zapoznania się ze stanem faktycznym. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia ewentualnych kosztów odbioru realizacji zadania np. ustalonych przez Sanepid, i inne. 8 Roboty ulegające zakryciu wymagają zgłoszenia do odbioru na bieżąco, poprzez wpis do dziennika budowy. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do wywiezienia materiałów z rozbiórki na własny koszt a po zakończeniu robót zobowiązuje się uporządkować teren objęty remontem. 10. Po podpisaniu umowy w terminie 3 dni Wykonawca przygotuje i uzgodni z Zamawiającym harmonogram wykonania robót. 11. Wykonawca udzieli gwarancji na okres min. 36 miesięcy na wszystkie wykonane roboty budowlane, instalacyjneoraz na zamontowane urządzenia i osprzęty- okres gwarancji liczony od dnia zakończenia robót. Przetarg o wartości mniejszej od kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane Inżtech Andrzej Kobus, ul. Kościuszki 24, 89-400 Sępólno Krajeńskie, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69150,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 79997,32

  • Oferta z najniższą ceną: 79997,32 / Oferta z najwyższą ceną: 81806,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.