eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Dostawa materiałów eksploatacyjnych - tonerów, bębnów do drukarek komputerowych dla Prokuratury Okręgowej w Toruniu i podległych jej prokuratur rejonowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-14

Toruń: Dostawa materiałów eksploatacyjnych - tonerów, bębnów do drukarek komputerowych dla Prokuratury Okręgowej w Toruniu i podległych jej prokuratur rejonowych.
Numer ogłoszenia: 83877 - 2010; data zamieszczenia: 14.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Toruniu , ul. Grudziądzka 45, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6117700, faks 056 6238092.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.torun.po.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych - tonerów, bębnów do drukarek komputerowych dla Prokuratury Okręgowej w Toruniu i podległych jej prokuratur rejonowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych - tonerów, bębnów do drukarek komputerowych dla Prokuratury Okręgowej w Toruniu i podległych jej prokuratur rejonowych. 2. Termin wykonania zamówienia - sukcesywnie, od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2010r. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Przy realizacji przedmiotu zamówienia muszą być uwzględnione poniższe warunki: a) Przedmiot zamówienia musi być realizowany sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, w terminie do 3 dni roboczych od dnia wysłania faksem przez Zamawiającego bieżącego zapotrzebowania. b) Wielkość poszczególnych dostaw materiałów eksploatacyjnych - tonerów, bębnów do drukarek komputerowych oraz ich rodzaj będą zależne od bieżących potrzeb Zamawiającego i wynikać ze złożonego pisemnego zapotrzebowania. c) Zamawiający wymaga, aby towar będący przedmiotem dostawy był nieregenerowany, fabrycznie nowy wykonany z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, w oryginalnym opakowaniu producenta ze znakiem firmowym wskazującym typ i model urządzenia, do którego jest przeznaczony, zawierający wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiornika z tonerem, posiadający gwarancję na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy. Za towar fabrycznie nowy, nieregenerowany Zamawiający uznaje produkt nienoszacy znamion użytkowania, śladów uszkodzeń zewnętrznych, śladów modyfikacji, niepoddany procesowi ponownego napełnienia i wymiany jakichkolwiek elementów, w szczelnej folii i nowym opakowaniu kartonowym. d) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów eksploatacyjnych - tonerów, bębnów do drukarek komputerowych, fabrycznie nowych, oryginalnych, wytworzonych przez producenta drukarek danego typu bądź innego producenta o parametrach równoważnych nie niższych niż parametry producenta drukarek danego typu. Rozstrzygając kwestie równoważności Zamawiający uzna za równoważny materiał eksploatacyjny, który w porównaniu z materiałem eksploatacyjnym wytworzonym przez producenta drukarek charakteryzuje się m.in. porównywalną, tzn. taką samą lub lepszą jakością wydruku, szybkością schnięcia, kolorystyką, pojemnością, wydajnością oraz posiada analogiczne funkcje np.: informacje o stanie zużycia wkładu. e) Dostarczone przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne - tonery, bębny muszą zapewnić kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, oraz należyte bezpieczeństwo, a także posiadać opakowanie i oznakowanie wskazujące na to, iż materiały są fabrycznie nowe. f) Wykonawca musi zagwarantować, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych - tonerów, bębnów nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. g) Jeżeli Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych materiałów eksploatacyjnych - tonerów, bębnów odbiega od wymagań producenta drukarek, Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 48 godzin (2 dni robocze) od momentu zgłoszenia faksem przez Zamawiającego o wadliwym produkcie. W ramach reklamacji Wykonawca na koszt własny zobowiązuje się wymienić materiały eksploatacyjne - tonery, bębny odbiegające od wymagań producenta drukarki, na materiały eksploatacyjne wolne od wad. h) Wykonawca musi zobowiązać się do pokrycia kosztów naprawy drukarki, gdy jej uszkodzenie nastąpi w wyniku użytkowania materiału eksploatacyjnego - tonera, bębna dostarczonego przez niego (podstawa pisemna opinia autoryzowanego serwisu producenta drukarki). Naprawa drukarki wykonana zostanie przez autoryzowany serwis producenta na koszt Wykonawcy. i) Materiały eksploatacyjne - tonery, bębny muszą spełniać normy: ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001, ISO/IEC 19752 i ISO 19798. j) Wykonawca musi zobowiązać się do zapewnienia wniesienia dostarczonych materiałów eksploatacyjnych - tonerów, bębnów do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego. k) Wykonawca odpowiada za wady fizyczne i jakościowe dostarczonych materiałów eksploatacyjnych - tonerów, bębnów. l) Okres gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne - tonery, bębny, liczony od dnia dostawy musi wynosić 12 miesięcy. m) W przypadku dostarczenia materiałów eksploatacyjnych - tonerów, bębnów o parametrach niezgodnych z parametrami wskazanymi w SIWZ, Zamawiający prześle reklamację na podany w ofercie przez Wykonawcę numer faksu nie później niż w terminie 3 dni roboczych od dnia dostawy. Wykonawca w ramach reklamacji musi zobowiązać się do ich wymiany na materiały o parametrach wskazanych w SIWZ w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania od Zamawiającego reklamacji. n) W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca musi zobowiązać się do bezpłatnego odbioru do utylizacji pojemników po zużytych materiałach eksploatacyjnych - tonerach, bębnach przekazanych przez Zamawiającego, potwierdzając odbiór pojemników przeznaczonych do utylizacji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Dokumenty potwierdzające zgodność oferowanych materiałów eksploatacyjnych z właściwą normą: ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001, ISO IEC 19752 i ISO 19798.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.torun.po.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Toruniu, ul. Grudziądzka 45, 87-100 Toruń, pok. nr 203.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Toruniu, ul. Grudziądzka 45, 87-100 Toruń, pok. nr 203.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.