eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bochnia › Dostawa produktów farmaceutycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-01-02

Ogłoszenie nr 837 - 2017 z dnia 2017-01-02 r.

Bochnia: Dostawa produktów farmaceutycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej, krajowy numer identyfikacyjny 000304349, ul. Krakowska  31, 32-700  Bochnia, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48146153233, e-mail zaopatrzenie@szpital-bochnia.pl, faks +486153234.
Adres strony internetowej (URL): http://szpital-bochnia.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
http://szpital-bochnia.pl/zamowienia-i-konkursy/zamowienia-publiczne/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
http://szpital-bochnia.pl/zamowienia-i-konkursy/zamowienia-publiczne/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Ofertę należny złożyć w formie pisemnej
Adres:
VIII.1) Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Krakowskiej 31, w Bochni - pok. 3 Dziennik podawczy, Pawilon A


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów farmaceutycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
Numer referencyjny: DZ-271-1-1-2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: II.4.1) Przedmiotem Zamówienia jest dostawa produktów farmaceutycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej. (pakiety nierozstrzygnięte w postępowaniu DZ-271-1-38/2016) II.4.2) Przedmiot Zamówienia został podzielony według następujących pakietów Pakiet nr 1 (3) - Immunoglobuliny Pakiet nr 2 (13) - Leki różne III Pakiet nr 3 (19) - Podłoża maściowe, glukoza Pakiet nr 4 (20) - Ethanol Pakiet nr 5 (24) - Paski i płyn kontrolny do gleukometrów

II.5) Główny kod CPV: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 15/01/2018


II.9) Informacje dodatkowe: II.9.1) Wymagania stawiane Wykonawcom składającym ofertę:. 1) Wykonawca może zaoferować wyłącznie Towar dopuszczony do obrotu na terytorium RP zgodnie z wymogami ustawy z dnia 6 września 2001r. Prawo Farmaceutyczne (tekst jednolity Dz. U. 2008 nr 45 poz. 271 z poz. zm.) oraz ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2010 nr 107 poz. 679 z poz. zm.) 2) Wykonawca oferując produkt leczniczy, środek spożywczy specjalnego przeznaczenia żywieniowego, wyrób medyczny znajdujący się w wykazie refundowanych leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych przy obliczaniu ceny musi wziąć pod uwagę zapisy art. 9 ust. 2 ustawy z dn. 12 maja 2011 roku o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz. U. nr 122 poz. 696), aktualne na dzień składania ofert. Ponadto należy wziąć po uwagę wyjaśnienia dotyczące art. 9 ust 2 zawarte w komunikacie Ministra Zdrowia z dnia 26.03.2012 (pismo MZ-PLR-460-12576-160/KB/12). Ceny leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych znajdujące się na listach NFZ nie mogą przekraczać limitu finansowania przez Fundusz. Ceny zgodne z aktualnymi obwieszczeniami refundacyjnymi Ministra Zdrowia. 3) W przypadku okresowego braku produkcji oferowanego Towaru (okresowy brak na rynku), w czasie składania oferty, należy wycenić tę pozycję wg ostatniej ceny sprzedaży oraz nanieść informację o jej tymczasowym braku na rynku. 4) W przypadku zakończonej produkcji Towaru wymagane jest dodatkowo dołączenie pisma od producenta o braku produkcji. 5) W przypadku oferowania opakowania handlowego danego Towaru innego niż wskazane w SIWZ Zamawiający wymaga przeliczenia i zaokrąglenia ilości opakowań w górę (do pełnego opakowania). 6) Wolno zamieniać: tabletki na tabletki powlekane lub drażetki i odwrotnie. 7) Nie wolno zamieniać: fiolek na ampułki, natomiast wolno zamieniać ampułki na fiolki. 8) Zamawiający nie dopuszcza w ofercie suplementów diety. 9) Termin ważności oferowanych produktów - 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego 10) Wykonawca zapewnia oznakowanie produktu leczniczego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 20.02.2009 r. w sprawie wymagań dotyczących oznakowania produktu leczniczego oraz treści ulotek (Dz. U. 2009 Nr 39 poz. 321 z poźn. zm.). 11) W przypadku oferowania Towaru posiadającego kod EAN należy wpisać go w formularzu asortymentowym szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do. 12) Towar dostarczany będzie do Zamawiającego zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2015 r. w sprawie wymagań Dobrej Praktyki (Dz.U.2015.381). W przypadku wykonania Zamówienia w części dotyczącej transportu przy użyciu podwykonawcy, Wykonawca odpowiada za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy tak, jak za własne działania, uchybienia i zaniedbania w tym za przestrzeganie przez podwykonawcę wymogu określonego w zadaniu pierwszym. 13) Wykonawca gwarantuje ciągłość dostaw przedmiotu Zamówienia przez cały okres trwania umowy. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami jakościowymi określonymi dla przedmiotu Zamówienia. 14) Faktura musi być wystawiona przez Wykonawcę, który został wybrany w procedurze przetargowej. Nie dopuszcza się wystawiania faktur przez inne podmioty Wykonawcy. Na fakturze lub dokumencie WZ musi być podana data ważności i seria. Faktura ma zwierać kod EAN II.9.2) Zamówienie obejmuje koszty transportu loco Zamawiający (w wyznaczone miejsce przez Zamawiającego tj. Apteka Szpitalna). II.9.3) Zamawiający informuje, że ilekroć w niniejszej SIWZ i opisie przedmiotu Zamówienia, przedmiot Zamówienia jest opisany jest w sposób wskazany w art. 29 ust. 3 Ustawy Pzp lub w sposób wskazany w art. 30 ust. 1 i 3 Ustawy Pzp - to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy "lub równoważny opisywanym". Wykonawca, który składa ofertę równoważną zobowiązany jest zgodnie z dyspozycją art. 30 ust. 5 Ustawy Pzp poinformować Zamawiającego o fakcie złożenia oferty równoważnej i wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymogi Zamawiającego. UDOWODNIENIE RÓWNOWAŻNOŚCI LEŻY PO STRONIE WYKONAWCY. Wskazanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w ofercie bez przedstawienia dokumentów na potwierdzenie równoważności spowoduje wezwanie Wykonawcę do przedstawienia brakujących dokumentów w trybie art. 26 ust. 3 w związku z art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp. II.9.4) Warunki płatności zostały opisane w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. II.9.5) ZAMÓWIENIE Z PRAWEM OPCJI - Zamawiający zastrzega sobie, że określił orientacyjną ilość przedmiotu Zamówienia niezbędna do obliczenia ceny oferty; jednocześnie wskazuje, że przewiduje możliwość korzystania z prawa opcji, na zasadach opisanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy (dotyczy Wykonawców oferujących produkty lecznicze), którzy są uprawnieni do sprzedaży leczniczych produktów leczniczych Zamawiającemu, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne (tekst jednolity: Dz. U. 2008 r. Nr 45 poz. 271 z późniejszymi zmianami).
Informacje dodatkowe W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia warunek, o którym mowa powyżej musi spełniać ten spośród Wykonawców, który będzie dostarczał produkty lecznicze
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe: Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację Zamówienia.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.4.1) Zamawiający przed udzieleniem Zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 Ustawy Pzp, tj.: 1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; III.4.2) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie Zamówienia. III.4.3) W przypadku podmiotów zagranicznych Wykonawca składa odpowiednio dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie Zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.1) Zamawiający przed udzieleniem Zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp, tj.: 1) Koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, ze Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty muszą potwierdzać spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie określonym w pkt. III.1.3) ppkt 1). 2) W przypadku Wykonawców oferujących produktów, do których nie jest wymagany przepisami prawa dokument wymieniony w pkt.1) Wykonawca złoży stosowne oświadczenie o braku konieczności załączania stosownego dokumentu w ofercie
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.6.1) Zamawiający przed udzieleniem Zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 Ustawy Pzp, tj 1) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane produkty, które tego wymagają, spełniają wymagania przewidziane w ustawie Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001r. (tekst jednolity Dz. U. 2008 nr 45 poz. 271 z poz. zm.) oraz w ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2010 nr 107 poz. 679) oraz w aktach wykonawczych do nich, a także w obowiązujących przepisach Unii Europejskiej o dopuszczeniu oferowanych produktów do obrotu i stosowania na terenie Polski, w przypadku zaoferowania produktów, które nie podlegają w/w przepisom, oświadczenie Wykonawcy, że posiada inne niż wyżej wymienione, odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania na terenie Polski wraz z wykazem tych produktów(wzór stanowi załącznik nr 2D). III.6.2) Zamawiający oceniać będzie potwierdzenie spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, w oparciu o przedstawiony przez Wykonawcę dokument, o którym mowa w punkcie III.6) Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej "spełnia/nie spełnia.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

III.7.1) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. III.7.2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu albo do reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia Umowy. III.7.3) W przypadku Wykonawców powołujący się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji Zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena ofertowa brutto100


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 - 1e ustawy Prawo zamówień publicznych mogą być dokonywane za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2. Strony dopuszczają zmiany w umowie w następującym zakresie: a. nazwy produktu przy zachowaniu jego istotnych parametrów, b. sposobu konfekcjonowania, c. numeru katalogowego poszczególnych Towarów d. dostarczania innego produktu, przy zachowaniu jego istotnych parametrów, w przypadku ograniczenia dostępności produktu objętego umową, w szczególności zakończenia produkcji oferowanego produktu, wygaśnięcia rejestracji oferowanego produktu, zakazu używania danego produktu wydanego przez właściwy organ. e. zmiany terminu realizacji w przypadku nie zrealizowania wartości umowy na poziomie min. 60% w terminie jej obowiązywania, przewiduje się możliwość jej przedłużenia o czas niezbędny do zrealizowania ww. wartości. Przedłużenie terminu obowiązywania umowy może nastąpić na wniosek każdej ze stron. W przypadku braku zgody jednej ze stron na przedłużenie obowiązywania umowy, Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia Zamówienia. 3. Wykonawca powinien wykazać okoliczności, o których mowa w ust. 2 a - d. 4. Wykonawca w sytuacji określonej w ust. 2 pkt d, w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje, w terminie do 5 dni od powzięcia informacji o okolicznościach tam wskazanych, produkt równoważny na zasadach wynikających z ust. 7, z zachowaniem formy pisemnej lub mailowej pod rygorem nieważności. 5. W przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, strony dopuszczają zmianę ceny za zbiorcze opakowanie Towarów objętych umową z zachowaniem jednak zasady proporcjonalności w stosunku do ceny jednostkowej poszczególnych Towarów objętej umową 6. Wykonawca zobowiązuje się do nie zwiększania cen jednostkowych netto określonych w ofercie przetargowej przez okres trwania umowy, przy czym w czasie trwania umowy ceny brutto ulegają zmianie w przypadku wzrostu/spadku: a. cen urzędowych, b. obowiązującej stawki podatku VAT. W przypadku urzędowej zmiany stawki VAT, uwzględnienie nowej stawki nastąpi automatycznie w dacie określonej przez właściwe przepisy prawa, bez konieczności zawierania odrębnego aneksu. 7. Za zgodą Zamawiającego Wykonawca może zaoferować odpowiednik, po cenie nie wyższej niż cena produktu objętego umową z zastrzeżeniem § 2 ust. 10. 8. Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawy poszczególnych Towarów objętych umową po cenach niższych niż określone w niniejszej umowie. Wystawienie faktury z ceną niższą niż wymieniona w załączniku nr 1 do niniejszej umowy jest równoznaczne z zaoferowaniem przez Wykonawcę niższej ceny. 9. Zaistnienie okoliczności wymienionych w ust 5-9 nie wymaga sporządzenia aneksu. 10. W przypadku zmiany bądź rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie Zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 10/01/2017, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Pakiet nr 1 (3) - Immunoglobuliny

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Opis przedmiotu zamówienie Dawka / opakowanie Jednostka miary Ilość jednostek miary zamawiana (wg. wielkości dawki/opakowania określonego przez Zamawiającego) 1. 2. 3. 4. 5. 1. 5% roztwór ludzkiej immunoglobuliny do podawania dożylnego wzbogacony o frakcję IgM, inj. 0,5 g/10 ml * 5% - 100ml flakon 10 2. 5% roztwór ludzkiej immunoglobuliny do podawania dożylnego wzbogacony o frakcję IgM, inj. 0,5 g/10 ml 0,5g/10ml flakon 5
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/01/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena ofertowa brutto100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Pakiet nr 2 (13) - Leki różne III

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Opis przedmiotu zamówienie Dawka / opakowanie Jednostka miary Ilość jednostek miary zamawiana (wg. wielkości dawki/opakowania określonego przez Zamawiającego) 1. 2. 3. 4. 5. 1. Adenosine phosphate amp 6mg/2 ml x 6 op. 14 2. Allantoine maść 30g 2% x 1 op. 24 3. Allantoine, Talc, Panthenol zasypka 100g op. 5 4. Aloe pulv. + Frangulae cortex extractum siccum draż a'/ 35mg + 42 mg/ x 20 op. 23 5. Alprostadil 0,5 mg/1 ml /do stosowania w neonatologii x 5 op. 1 6. Aluminii hydroxidum + Magnesii hydroxidum zaw a'250 ml (35mg +40mg)/ml op. 9 7. Ambroxoli płyn. a' 7,5mg/1 ml/100 ml /roztwór do inhalacji / x1 op. 23 8. Ambroxoli Hydrochloridum syrop 15 mg / 5 ml/120 ml x1 op. 38 9. Anatoxyna tężcowa adsorbowana amp 0,5 ml x 1 amp 20 10. Antytoksyna jadu żmiji amp. strzk. 500j x 1 op. 2 11. Azithromycin "krople do oczu 15 mg/g 1,5% x 6 poj" op. 185 12. Alkaloidy tropanowe tabl 0,25 mg x 20 op. 1 13. Benzyl Benzoate płyn 10% - 120 ml x 1 op. 9 14. Boldinum + Aloe extractum siccum tabl. x 30 op. 33 15. Bromhexine tabl 0,008 g x 40 op. 30 16. Bupivacaine amp a 0,5 % - 4ml x 5 (każda ampułka pakowana oddzielnie, sterylnie) op. 4 17. Calcium Glubionate, Calcium Lactobionas syrop 150ml x1 op. 4 18. Calcium lactate gluconate tabl mus.1,373 g x 12 op. 16 19. Carbo medicinalis tabl 0.25 g x 20 op. 28 20. Chlortalidone tabl . 0,05g x 20 op. 5 21. Clomethiazole kaps. 0,3 g x 100 op. 5 22. Codeini phosphas hemihydricus + Sulfogaiacolum tabl 0,015 g + 0,3 g x 10 op. 55 23. Delphinii Consolidae Tinct. płyn 100 ml x 1 op. 6 24. Dexamethasone sodium phosphate amp 4mg/1ml x 10 op. 395 25. Dexamethasone sodium phosphate amp 8mg/2ml x 10 op. 382 26. Dextromethorphan + Dexpanthenol syrop a (7,5 mg + 50 mg)/5ml x 100ml op. 4 27. Simeticonum kaps 0,04g x 100 op. 86 28. Diphenoxylate + atropine sulfate tabl 2,5 mg + 0,025 mg x 20 op. 26 29. Dydrogesterone tabl 10 mg x 20 op. 170 30. Etamsylate tabl 0.25 g x 30 op. 35 31. Ethacridine tabl 0.1g x 5 op. 37 32. Ethylol /Aethylum chloratum/ aer. 70g do użycia zewn. X 1 op. 38 33. Etomidate amp 0,02 g/ 10 ml x 5 op. 8 34. Feminum żel a 40g op. 97 35. Fenoterol hydrobromide r-r do wstrz. i wlewu doż.0,5 mg/10 ml x 15 amp op. 25 36. Ferrum gluconicum draż 200mg (23,2mg jonów żelaza) x 50 op. 6 37. Flumazenil r-r do wstrz 0,5 mg/5 ml x 5 amp op. 2 38. Glyceryl trinitrate amp 10mg/10 x 10 op. 25 39. Czopki doodbytnicze stosowane w leczeniu żylaków odbytu i stanów zapalnych błony śluzowej odbytnicy czopki doodbytnicze x 10 szt 1 czopek zawiera: 42,4 mg zasadowego galusanu bizmutawego, 17,4 mg tlenku bizmutawego, 0,6 mg oksyjodogalusanu bizmutawego, 17,4 mg rezorcynolu, 357 mg kwasu borowego, 212 mg tlenku cynku, 35,4 mg balsamu peruwiańskiego op. 58 40. Hydrocortisone amp 0,1g/2ml+rozp x 5 op. 493 41. Hydrocortisone amp 0,025g/1ml+ rozp x 5 op. 155 42. Hydrocortisone, Oxytetracycline aerozol 55 ml op. 39 43. Hydrocortisone, Oxytetracycline maść 3% - 10 g x 1 op. 21 44. Hydroxyzine tabl 0,025 g x 30 op. 315 45. Hydroxyzine syrop 0,16% - 250g x 1 op. 2 46. Hydroxyzine tabl powl 0,01g x 30 op. 144 47. Hyoscine 0,02 g/1ml amp x 10 op. 406 48. Hyoscine czop. 0,01g x 6 op. 132 49. Immunoglobulinas "Gamma anty H Bs amp 180 jm. x 1 amp 2 50. Immunoglobulinum humanum tetanicum r-r do wstrzykiwań 250j.m / ml x 1 amp-strz. amp-strz. 87 51. Jodi solutio aquosa / Roztwór wodny jodu - Płyn Lugola / flakon a 40 g x 1 op. 31 52. Kalium hypermanganicum subst a 5g x 1 op. 1 53. Lactobacill. Acidophil Us + Lact. Rhamnosus kaps .100 mln + 1,9 mld x 60 op. 231 54. Lactobacillus amp. liofiliz.do przygotowania zawiesiny doustnej , zawierające nie mniej niż 100 mln żywych pałeczek L.rhamnosus x 50 amp ! op. 40 55. Lactulose syrop 150ml x 1 op. 185 56. Lidocaine aerozol 10% a 38 g op. 19 57. Lidocaine - Lignocainum h/ch żel 2% typ A - 30 g op. 45 58. Lidocaine - Lignocainum h/ch żel 2% typ U - 30 g op. 913 59. Linomag maść 20% - 30 g op. 6 60. Macrogols torebki 74 g - proszek do przygotowania roztworu do podawania doustnego- 64 g makrogolu 4000, 5,7 g bezwodnego siarczanu sodowego,1,68 g wodorowęglanu sodowego,1,46 g chlorku sodowego i 750 mg chlorku potasowego x 48 szt op. 24 61. Magnesii hydroaspartas tabl 0,5g = ( 34 mg jonów Mg ) x 50 op. 196 62. Mefenamic acid tabl 0.25 g x 30 op. 33 63. Methyldopa tabl 0.25 g x 50 op. 90 64. Misoprostol tabl 0,2mg x 30 op. 14 65. Neomycin maść do oczu 0.5% - 3 g x 1 op. 56 66. Neomycin aerozol 5mg/g-55 ml op. 7 67. Neostygmine amp 0,5mg/1ml x 10 op. 106 68. Nifuroxazide zawiesina 4% - 90ml x 1 op. 5 69. Nifuroxazide tabl 0,1g x 24 op. 144 70. Oleum jecoris aselli maść 20g x 1 op. 10 71. Oleum ricini 100 g - płyn x 1 op. 1 72. Fosfolipidy z nasion sojowych kaps 300mg x 50 op. 119 73. Mesalazine tabl dojelitowe 500 mg x 100 op. 4 74. Ondansetron liofilizat doustny 4 mg x 10 op. 34 75. Neuro terapia żel 75 g op. 1 76. Reumo terapia żel 75 g op. 1 77. Carbachol roztwór do stosowania wewnątrzgałkowego 0,1mg/ml (1,5ml) x 12 fiol op. 2 78. Oxytocin inj inj 5 j m/ 1 ml x 10 / bez konieczności przechowywania w lodówce/ op. 313 79. Paracetamol tabletki 500 mg x 60 op. 382 80. Paracetamol czopki 500mg x 10 op. 7 81. Paracetamol syrop. 2,4% - 150 g (owocowy) op. 58 82. Paracetamol czopki 250 mg x 10 op. 28 83. Paracetamol czopki 125mg x 10 op. 21 84. Paracetamol płyn 0,1 g/1 ml - 60 ml op. 17 85. Phenytoin amp 0,25/5ml x 5 op. 11 86. Phosphates Płyn doodbytniczy 150 ml - Natrii dihydrophosphas 14g + Natrii hydrophosphas 5g / 150 ml x 1 op. 1314 87. Pipecuronium Bromide amp 0.004g/2ml x 25 op. 7 88. Polidocanol inj.2% - 20 mg /ml - amp 2 ml x 5" op. 1 89. Polystyrene Sulfonate proszek a 454g - (zaw 99,934%= 1,42gsodu/15g) x1 op. 12 90. Pridinol tabl 5mg x 50 op. 7 91. Próba Tuberkulinowa RT23 amp a 2TU/0,1 ml-1,5 ml x 10 fiol op. 1 92. Puder płynny /z anest.i mentholem/ puder a ' 100 g x 1 op. 1 93. Silver Sulfathiazole krem 2% - 40g x 1 op. 112 94. Sodium tetraborate płyn 20% - 10 g x 1 op. 451 95. Alteptaza inj 20 mg 1fiol+ rozp op. 2 96. Alteptaza inj 50 mg 1fiol + rozp op. 8 97. Suxamethonium chloride fiol 0.2g x 10 op. 43 98. Terlipressin amp a 1mg /8,5ml x 5 op. 21 99. Thiamazole tabl 0,005g x 50 op. 11 100. Thiamine tabl.25 mg x 50 op. 9 101. Tolperisone tabl a 0,15g x 30 op. 4 102. Trimebutine gran a 1,2g/250ml x 1 op. 57 103. Urapidil amp 0,025g/5ml x 5 op. 34 104. Vecuronium Bromide amp 4mg x 10 op. 108 105. Vinpocetine 5mg x100 tbl. op. 119 106. Żel hydrokoloidowy na rany w sprayu, zawierający kwaśny karbomer stabilizowany karnozyną / zasadowy peptyd występujący naturalnie w skórze / - nie zawierający parabenu pojemność 75 g op. 3 107. Metformin XR tabl retard 500 mg x 60 op. 1 108. Metformin XR tabl retard 1000 mg x 60 op. 9 109. Zinci oxydi pasta pasta 25 % - op 20 g op. 2 110. Sevoflurane płyn 250 ml x 1 op. 65 111. Thiamine inj. 0,025g/ml x 10 amp op. 18 112. Pyridoxine inj. 0,05g/2ml x 5 amp op. 6 113. Pyridoxine tabl 0,05 g x 50 op. 2 114. Vitaminum B compositum tabl. draż x 50 tabl. op 5 115. Saccharomyces boulardii kaps. 250 mg X 50 szt op 50
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/01/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena ofertowa brutto100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: Pakiet nr 3 (19) - Podłoża maściowe, glukoza

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Opis przedmiotu zamówienie Dawka / opakowanie Jednostka miary Ilość jednostek miary zamawiana (wg. wielkości dawki/opakowania określonego przez Zamawiającego 1. 2. 3. 4. 5. 1. Vaselinum album op. 1kg op. 6 2. Eucerinum op. 1kg op. 8 3. Lanolinum anhydricum op. 1kg op. 11 4. Vaselinum flavum op. 1kg op. 4 5. Paraffinum liquidum op.1kg ! op. 38 6. Glucose- substancja -proszek krystal. op.5 kg ! op. 112 7. Benzinum op. 1000 ml op. 15 8. 70 % spirytus skażony hibitanem 0,5% op. 1l op. 29 9. Formalina 10% op.1kg ! op. 299
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/01/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena ofertowa brutto100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa: Pakiet nr 4 (20) - Ethanol

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Opis przedmiotu zamówienie Dawka / opakowanie Jednostka miary Ilość jednostek miary zamawiana (wg. wielkości dawki/opakowania określonego przez Zamawiającego) 1. 2. 3. 4. 5. 1. Spirytus etylowy (Ethanolum) - 96% liczony w kg op. a 1kg op. 18
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5    Nazwa: Pakiet nr 5 (24) - Paski i płyn kontrolny do glukometrów

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Opis przedmiotu zamówienie Dawka / opakowanie Jednostka miary Ilość jednostek miary zamawiana (wg. wielkości dawki/opakowania określonego przez Zamawiającego) 1. 2. 3. 4. 5. 1. Testy paskowe do glukometrów o parametrach techniczno - użytkowych zgodnych z opisem poniżej; trwałość pasków po otwarciu opakowania min. 3 miesiące, gwarantowany okres ważności testów min. 6 miesięcy paski x 50 szt op. 685 2. Materiał kontrolny do glukometrów na dwóch poziomach o parametrach techniczno - użytkowych zgodnych z opisem poniżej; trwałość roztworu po otwarciu fiolki min. 6 miesięcy płyn 1 x 4 ml, płyn 2 x 4 ml op. 20
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/01/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
ofertowa brutto100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.