eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdañsk › Konserwacja i restauracja Poterny wjazdowej wraz z przyleg³ymi pomieszczeniami Fortu Carre Twierdzy Wis³ouj¶cie, zabytku wpisanego do rejestru zabytków pod nr A89 (obecnie 1707)

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2016-04-11

Gdañsk: Konserwacja i restauracja Poterny wjazdowej wraz z przyleg³ymi pomieszczeniami Fortu Carre Twierdzy Wis³ouj¶cie, zabytku wpisanego do rejestru zabytków pod nr A89 (obecnie 1707)
Numer og³oszenia: 83602 - 2016; data zamieszczenia: 11.04.2016
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historyczne Miasta Gdañska , ul. D³uga 46/47, 80-831 Gdañsk, woj. pomorskie, tel. 058 76 79 100, faks 058 76 79 102.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mhmg.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Konserwacja i restauracja Poterny wjazdowej wraz z przyleg³ymi pomieszczeniami Fortu Carre Twierdzy Wis³ouj¶cie, zabytku wpisanego do rejestru zabytków pod nr A89 (obecnie 1707).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Prace stanowi±ce przedmiot zamówienia dotycz± wykonania izolacji przeciwwodnej, konserwacji i restauracji wnêtrz Poterny wjazdowej, trzech pomieszczeñ przyleg³ych do Poterny, oraz drewnianych polichromowanych wrót zamykaj±cych wjazd do Poterny i na dziedziniec Fortu Carre Twierdzy Wis³ouj¶cie w Gdañsku. Zakres prac obejmuje: 1. Usuniêcie czê¶ci nasypu ziemnego nad Potern± i pomieszczeniami 2. Wykonaniu szczelnej pow³oki zabezpieczenia przeciwwodnego z membrany hydroizolacyjnej Sikaplan WP 1100-15 HL lub równowa¿nej z systemem wentylacyjnym i ods±czaj±cym wodê. 3. Wykonanie systemu odprowadzenia wody poprzez opaskê ¿wirow± do kolumn ¿wirowych. 4. Odtworzenie nasypu ziemnego 5. Usuniêcie cementowych tynków z wnêtrza Poterny i przyleg³ych pomieszczeñ 6.Udro¿nienie pomieszczenia nr 3: - odtworzenie wej¶cia do pomieszczenia - usuniêcie gruzu, ziemi i zanieczyszczeñ w pomieszczeniu - dezynfekcja i dezynsekcjê sklepieñ ¶cian i posadzki - konserwacja murów i zabytkowych tynków na powierzchni sklepieñ i ¶cian - konserwacja posadzki 7. Konserwacji sklepieñ i ¶cian Poterny i pomieszczeñ nr 1 i 2: - dezynfekcja sklepieñ i ¶cian - zabezpieczenie reliktów tynków, pobia³ i warstw barwnych - naprawa uszkodzeñ murów - naprawia spêkañ murów i sklepieñ - uzupe³nienie ubytków cegie³ i spoin - konserwacja i naprawa elementów kamiennych - wykonanie na sklepieniu i ¶cianach Poterny tynków renowacyjnych - konserwacja zabytkowych tynków w pomieszczeniu nr 1 i 2 - konserwacja i uzupe³nienie ubytków posadzki w pomieszczeniu nr 1 i 2 8. Konserwacji i restauracji zabytkowych drewnianych i polichromowanych wrót zamykaj±cych wej¶cia do Poterny: - badania konserwatorskie warstw barwnych - dezynfekcja i dezynsekcja drewna - wzmocnienie drewna - uzupe³nienie ubytków drewna - naprawa konstrukcji - usuniêcie zanieczyszczeñ i przemalowañ - naprawa zawiasów i okuæ - konserwacja zabytkowych warstw barwnych - scalanie kolorystyczne - zabezpieczenie powierzchniowe przed wp³ywem warunków zewnêtrznych 9. Naprawie brukowej nawierzchni w korytarzu Poterny 10. Sporz±dzeniu powykonawczej dokumentacji konserwatorskiej. UWAGA: Nadzór archeologiczny nad prowadzonymi pracami sprawuje Wykonawca! Muzeum Historyczne Miasta Gdañska przejmie zabytki archeologiczne, które zostan± odkryte podczas nadzoru archeologicznego prowadzonego w obrêbie nasypu Poterny Wjazdowej. Przekazanie nast±pi na podstawie wytycznych zawartych w Ustawie o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23.07.2003 r. z pó¼niejszymi zmianami, Dz. U. nr 162 poz. 1568 z 2003 r. pó¼. zm. Zabytki bêd± przejête wraz z dokumentacj± z nadzoru, po odpowiednim ich przygotowaniu do przechowywania w Muzeum (umyte, skatalogowane - wg wytycznych MHMG, wzór zostanie dostarczony Wykonawcy, zaopatrzone w metryki - wzór z MHMG zostanie przedstawiony Wykonawcy, zapakowane w kartony). Dokumentacja z nadzoru przekazana zostanie w wersji elektronicznej oraz dwóch wersjach papierowych. Nadzór archeologiczny mo¿e prowadziæ osoba, która posiada tytu³ zawodowy magistra uzyskany po ukoñczeniu studiów wy¿szych na kierunku archeologia oraz odby³a co najmniej 12-miesiêczn± praktykê w zakresie tych badañ. Przy ustalaniu czasu trwania praktyki nie uwzglêdnia siê uczestnictwa w badaniach archeologicznych prowadzonych metod± powierzchniow±, nadzorów archeologicznych i rozpoznawania obiektów archeologicznych przy pomocy odwiertów oraz opracowywania dokumentacji zabytków ruchomych odkrytych w trakcie badañ archeologicznych.

II.1.5)

  przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 92.52.20.00 - Us³ugi ochrony obiektów i budynków historycznych .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 15.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej jedn± robotê budowlan± odpowiadaj±c± przedmiotowi zamówienia w obiektach zabytkowych wpisanych do Wojewódzkiego Rejestru Zabytków o warto¶ci minimum 400 000,00 z³ brutto;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wska¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj±ce uprawnienia zawodowe: - Kierownik robót musi posiadaæ przygotowanie zawodowe do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów) i przynale¿eæ do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego oraz spe³niaæ wymogi § 37c Ustawy o Ochronie Zabytków z dnia 23 lipca 2003 r. (Dz. U. nr 162, poz. 1568 ze zm.) tj. posiadaæ co najmniej 18 miesiêczn±, udokumentowan±, praktykê na budowie przy zabytkach nieruchomych; kierownik prac konserwatorskich musi spe³niaæ wymagania § 37a Ustawy o Ochronie Zabytków z dnia 23.07.2003r., tj. posiadaæ tytu³ zawodowy magistra uzyskany po ukoñczeniu wy¿szych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzie³ sztuki lub wy¿szych studiów w specjalno¶ci w zakresie konserwacji zabytków oraz wykazuje siê co najmniej 9 miesiêczn±, udokumentowana, praktyk± zawodow± w zakresie konserwacji i badania zabytków;

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz z za³±czeniem dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót, okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone;
  • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kosztorys ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy w zakresie: a) przed³u¿enia terminu wykonania zamówienia w przypadku: - si³y wy¿szej lub innych zdarzeñ niezale¿nych od Wykonawcy, pod warunkiem, ¿e Wykonawca niezw³ocznie powiadomi na pi¶mie Zamawiaj±cego o wyst±pieniu tych okoliczno¶ci. Przesuniêcie terminu wykonania umowy nastêpuje o ilo¶æ dni, w których wyst±pi³y ww. okoliczno¶ci uniemo¿liwiaj±ce wykonanie umowy; - zawarcia umowy na roboty dodatkowe (przed³u¿enie terminu mo¿liwe bêdzie wy³±cznie o czas niezbêdny do realizacji tych robót); - w innych przypadkach, których nie mo¿na by³o przewidzieæ a le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego b) wynagrodzenia, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug na dzieñ wystawienia faktury w stosunku do stawki obowi±zuj±cej w dniu zawarcia umowy. c) Zmiany organizacyjnej w strukturze Zamawiaj±cego lub Wykonawcy; 2. Zmiany do umowy nastêpuj± na pisemny wniosek jednej ze stron wraz z uzasadnieniem konieczno¶ci wprowadzenia tych zmian. 3. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia niniejszej umowy wymagaj± pod rygorem niewa¿no¶ci formy pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mhmg.gda.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Muzeum Historyczne Miasta Gdañska 80-831 Gdañsk ul. D³uga 46/47 pok. 105.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 26.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Historyczne Miasta Gdañska 80-831 Gdañsk ul. D³uga 46/47 (Kancelaria).

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.