eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drohiczyn › Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej w zakresie kursu prawa jazdy kategorii B w ramach projektu Teraz młodzież - program aktywnej integracji młodzieży

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-21

Drohiczyn: Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej w zakresie kursu prawa jazdy kategorii B w ramach projektu Teraz młodzież - program aktywnej integracji młodzieży
Numer ogłoszenia: 83469 - 2013; data zamieszczenia: 21.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Drohiczynie , Ul. Warszawska 12, 17-312 Drohiczyn, woj. podlaskie, tel. 85 655 83 23, faks 85 655 83 23.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgops-drohiczyn.idl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej w zakresie kursu prawa jazdy kategorii B w ramach projektu Teraz młodzież - program aktywnej integracji młodzieży.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje usługi kurs na prawo jazdy kategorii B. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia wszystkim uczestnikom materiałów dydaktycznych oznaczonych logo projektu, w ramach którego realizowany jest kurs. Uczestnicy potwierdzą własnoręcznym podpisem odbiór materiałów. Program szkolenia musi zostać opracowany zgodnie z wymogami określonymi w rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dn. 03 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r., Nr 31, poz. 216) i zawierać informacje, o których mowa w § 5 cytowanego rozporządzenia. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków dla wszystkich uczestników szkolenia. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia odpowiedniej dokumentacji przebiegu szkolenia, na którą składać się będą: dziennik zajęć edukacyjnych zawierający: tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych; listę obecności zawierającą imię i nazwisko oraz podpis uczestnika szkolenia, protokół i kartę ocen z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia oraz egzaminu końcowego (o ile zostały przeprowadzone), rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, zawierającego: numer, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, nazwę szkolenia oraz datę wydania zaświadczenia). Wykonawca zobowiązany będzie do przechowywania dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowego szkolenia, a w szczególności: programu szkolenia, harmonogram, dokumenty związanych z kosztami kursu, listy obecności uczestników, do dnia 31 grudnia 2020 roku. Wykonawca zobowiązany będzie do informowania społeczeństwa o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczanie w dokumentacji szkoleniowej informacji o udziale Unii Europejskiej a także oznakowania miejsca realizacji kursu, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.7.2006) oraz Rozporządzenia Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr 1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. Wykonawca, w trakcie realizacji zajęć teoretycznych, zapewni uczestnikom zajęć przerwę, podczas której zamawiający zapewni dostęp do serwisu kawowego (tj. kawy, herbaty, wody mineralnej, ciasteczek). Wykonawca, pod rygorem utraty prawa do zapłaty za szkolenie, zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o: nie zgłoszeniu się uczestników na kurs, przerwaniu szkolenia lub rezygnacji z uczestnictwa oraz każdorazowej nieobecności skierowanych osób, innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu szkolenia i umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia kursu, następujących dokumentów: oryginału imiennego wykazu osób, które ukończyły szkolenie; oryginału imiennego wykazu osób, które nie ukończyły szkolenia; kserokopii rejestru wydanych zaświadczeń oraz innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia, uzyskanie kwalifikacji poświadczone za zgodność z oryginałem; oryginału dziennika zajęć; oryginału list obecności; oryginału oświadczeń uczestników potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych; Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania przepisów Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926, z późn. zm.) przy gromadzeniu oraz przetwarzaniu danych osobowych osób skierowanych na kurs. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony w niniejszej SIWZ sposób wykonania zamówienia (oferty wariantowej). Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której realizację zamierza powierzyć podwykonawcom, tj. winien wskazać zakres czynności jakie powierzy podwykonawcy [wymagane oświadczenie w ww. zakresie zawarte jest na formularzu ofertowym]. Wykonawca zobowiązany jest: zapewnić wszystkim uczestnikom kursu: program kursu, harmonogram kursu, które to powinny posiadać logotypy POKL (loga projektu), materiały szkoleniowe. Każdy uczestnik otrzyma na własność literaturę wspomagającą tematykę kursu w formie drukowanej. wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszej SIWZ w ramach zajęć teoretycznych i praktycznych: - zapewnić urządzenia i narzędzia niezbędne do prawidłowej realizacji zajęć. Ilość grup ćwiczeniowych - 2, ilość osób w poszczególnych grupach po uzgodnieniu z zamawiającym. Łączna ilość uczestników - 30 (dopuszcza się zmniejszenie liczby uczestników kursu w przypadku braku zapisów na powyższe stanowisko). Minimalne warunki organizacyjne i techniczne zorganizowania i przeprowadzenia kursu prawa jazdy kat. B: miejsce szkolenia zajęć teoretycznych - miasto Drohiczyn, warunki organizacyjne, techniczne i sprzętowe przeprowadzenia zajęć teoretycznych - zajęcia winny być prowadzone w salach wyposażonych odpowiednio do przeprowadzenia kursu z uwzględnieniem liczby uczestników kursu, sprzęt niezbędny do przeprowadzenia zajęć, możliwość prezentowania zdjęć, filmów instruktażowych, itp., miejsce prowadzenia zajęć praktycznych - miasto Drohiczyn, oraz co najmniej ? zajęć praktycznych winna odbywać się w mieście gdzie będzie odbywać się egzamin państwowy, miasto egzaminacyjne wybiera uczestnik kursu, godziny zajęć: teoria - min 30 godz. lekcyjnych (po 45 minut): od poniedziałku do piątku w godz. 15:00 - 18:00; praktyka - min 30 godz. zegarowych (po 60 minut) od poniedziałku do piątku w godz. 15:00 - 18:00, a także w soboty i niedziele w godz. 8:00 - 20:00 z zastrzeżeniem, że liczba godzin zajęć szkoleniowych w ciągu jednego dnia nie przekroczy ośmiu. nauka jazdy winna odbywać się przy użyciu samochodów tożsamych w zakresie marki samochodów występujących na egzaminach państwowych, w ilości i stanie technicznym zapewniającym sprawne przeprowadzenie zajęć praktycznych (nauki jazdy), zasoby kadrowe uprawnione do przeprowadzenia kursu udostępnione na potrzeby szkolenia - wykonawca zapewni niezbędną ilość instruktorów nauki jazdy zapewniającą sprawne przeprowadzenie zajęć praktycznych przy założeniach godzinowych określonych powyżej i założeniu że jeden instruktor w tym samym czasie zajmuje się jednym uczestnikiem kursu, dowóz kursantów na poszczególne zajęcia szkolenia: miejsce odbioru kursantów i przywozu po odbyciu zajęć - do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (na terenie miasta Drohiczyn), przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego przez Wykonawcę, dowóz kursantów na egzamin państwowy, przed zawarciem umowy (wzór umowy stanowi załącznik nr 7) Zamawiający przekaże wybranemu wykonawcy niezbędne informacje dot. wymagań projektu EFS w zakresie wytycznych dot. logotypów dotyczących oznaczenia projektów w ramach POKL oraz czynności związanych z poinformowaniem uczestników kursu o źródłach finansowania niniejszego zamówienia, Zamawiający oraz wykonawca nie ponosi kosztu egzaminu państwowego, Wykonawca opłaci koszt badań lekarskich uczestników kursu. Program kursu oferowany przez Wykonawcę oraz udostępniany uczestnikom powinien zawierać co najmniej następujące elementy: Nazwa i zakres kursu, Czas trwania i sposób organizacji kursu, Cele kursu, ilość godzin: teoria (min 30 godz. lekcyjnych), praktyka (min 30 godz. zegarowych) materiały szkoleniowe - pakiet zawierający co najmniej podręczniki (niezbędne logowanie materiałów szkoleniowych), opracowany szczegółowy plan oraz konspekt szkolenia, Sposób sprawdzania efektów kursu (wzór zaświadczenia o ukończonym kursie)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.10.00 - Usługi szkół jazdy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na prowadzeniu kursu zawodowego dla co najmniej 10 osobowej grupy o wartości minimum 10 000,00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 3 osobami, które będą uczestniczyć w realizacji niniejszego zamówienia i które posiadają co najmniej 2 - letnie doświadczenie zawodowe jako instruktorzy nauki jazdy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że: posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 20 000,00 zł; jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 15 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca, oprócz dokumentów określonych wcześniej, zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: Formularz Ofertowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 4 Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty z uwzględnieniem treści art.93 ust.4 ustawy pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Możliwa jest zmiana niniejszej umowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy/Zamawiającego. Dokonywanie zmian jest możliwe o ile wynika to z okoliczności, których, pomimo zachowania należytej staranności, nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, i zmiany takie są niezależne od woli stron umowy lub są korzystne dla Zamawiającego, w szczególności możliwa jest zmiana personelu Wykonawcy przewidzianego do realizacji zadania, jednakże nowe osoby muszą posiadać co najmniej takie doświadczenie i kwalifikacje jak osoby dotychczasowe.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mgops-drohiczyn.idl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Drohiczynie ul. Warszawska 12 17 - 312 Drohiczyn pokój nr 1 (informacja).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2013 godzina 11:00, miejsce: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Drohiczynie ul. Warszawska 12 17 - 312 Drohiczyn pokój nr 1 (informacja).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Dzialanie 7.1 rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, poddziałanie 7.1.1 rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.