eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "Modernizacja siedzib Urzędu" - budowa instalacji klimatyzacji (wysoki i niski parter) oraz wentylacji mechanicznej (cały budynek) w siedzibie Urzędu Dzielnicy Wola m.st. Warszawy przy al. "Solidarności" 90

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-16

Ogłoszenie nr 83423 - 2017 z dnia 2017-05-16 r.

Warszawa: "Modernizacja siedzib Urzędu" - budowa instalacji klimatyzacji (wysoki i niski parter) oraz wentylacji mechanicznej (cały budynek) w siedzibie Urzędu Dzielnicy Wola m.st. Warszawy przy al. "Solidarności" 90
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 319474-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 328230-2016, 331460-2016, 368957-2016, 25190-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, krajowy numer identyfikacyjny 1525966300161, ul. Al. Solidarności 90, 01003 Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686, faks 224 435 600, e-mail zp.wola@um.warszawa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wola.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Modernizacja siedzib Urzędu" - budowa instalacji klimatyzacji (wysoki i niski parter) oraz wentylacji mechanicznej (cały budynek) w siedzibie Urzędu Dzielnicy Wola m.st. Warszawy przy al. "Solidarności" 90

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

63/ZP/16

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na instalacji klimatyzacji (wysoki i niski parter) - oraz wentylacji mechanicznej (cały budynek) w siedzibie Urzędu Dzielnicy Wola m. st. Warszawy przy al. Solidarności 90. 1.Zakres robót - klimatyzacja: 1.1.Roboty sanitarne - Montaż urządzeń do klimatyzacji. - Osuszanie instalacji. - Napełnienie instalacji czynnikiem chłodniczym R410A. - Odprowadzenie skroplin do kanalizacji. 1.2. Roboty elektryczne - Dobudowa odpływów w rozdzielnicy głównej. - Wykonanie wewnętrznych linii zasilających. - Wykonanie połączeń linii transmisyjnych pomiędzy jednostkami zewnętrznymi i wewnętrznymi. - Wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych i uzupełnienie instalacji odgromowej o ochronę jednostek zewnętrznych. 2. Zakres robót - wentylacja: 2.1 Roboty budowlane - Demontaż kratek wentylacyjnych i zamurowanie otworów. - Wykonanie konstrukcji wsporczej dla umożliwienia mocowania na dachu budynku centrali wentylacyjnej oraz kominów podstaw wentylacyjnych. 2.. Roboty elektryczne - Dobudowa odpływu w istniejącej rozdzielnicy głównej budynku TG1. - Wykonanie wewnętrznej linii zasilającej do szafy zasilająco-sterowniczej centrali wentylacyjnej SZW. - Wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych i uzupełnienie instalacji odgromowych. 2.3.Roboty sanitarne - Montaż kanałów wentylacyjnych. - Montaż urządzeń wentylacyjnych. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i wymagania dotyczące wykonania i obioru przedmiotu zamówienia określają :Dokumentacja z załącznikami, stanowiąca załącznik nr 6 do SIWZ oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) wymaga, aby osoby wykonujące czynności związane z montażem instalacji elektrycznych, montażem instalacji sanitarnych i pracami ogólnobudowlanymi były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Zgodnie z treścią § 3 ust. 2 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy od odpowiedzialności OC z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy złotych 00/100) przez cały okres trwania umowy, który obejmować będzie jego odpowiedzialność kontraktową i deliktową. 5. Przed sporządzeniem oferty Wykonawca powinien zapoznać z ww. dokumentami, miejscem przyszłych robót budowlanym oraz zapisami Części XI SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45232460-4, 45310000-3, 45311000-0, 45331200-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1095937.40
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
INWENTECH GROUP Sp. z o.o., , , Podkarpacka nr 26 lok. 110, 38-400 , Krosno, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1174161.86
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1174161.86
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1842171.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.