Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-30
Police: Przebudowa parkingu przy budynku Starostwa Powiatowego w Policach oraz pobocza ul. Tanowskiej w Policach
Numer ogłoszenia: 83422 - 2009; data zamieszczenia: 30.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Policach , ul. Tanowska 8, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4328100, faks 091 3178900.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.policki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa parkingu przy budynku Starostwa Powiatowego w Policach oraz pobocza ul. Tanowskiej w Policach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy parkingu przy budynku Starostwa Powiatowego w Policach oraz pobocza ul. Tanowskiej w Policach, zgodnie z projektem budowlanym stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz zweryfikowanym zakresem robót ujętym w Specyfikacji zakresu zadania do realizacji S wraz z Planem specyfikacji zadania 2009 Pzt-S1..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta musi zostać zabezpieczona wadium w wysokości 6 000 zł (słownie sześć tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów, o których mowa w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców w oparciu o dokumenty dołączone do oferty, których wykaz zawarty został w pkt 6. SIWZ, na zasadzie spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Przedmiar robót (załącznik nr 2 do SIWZ); 2) Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 3 do SIWZ); 3) Oświadczenie wykonawcy (załącznik nr 4 do SIWZ); 4) Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, a w przypadku spółki cywilnej - dodatkowo umowa spółki, Wypis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej uważa się za aktualne, jeżeli będą wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) koncesja lub zezwolenie, jeżeli odrębne przepisy wymagają posiadania koncesji lub zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 8 ustawy, Informację z Krajowego Rejestru Karnego uważa się za aktualną, gdy została wystawiona, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Powyższe dokumenty uważa się za aktualne, gdy zostały wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, Powyższą informację uważa się za aktualną, jeżeli została wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje). (zgodnie z wykazem, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ), g) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca załączy do oferty wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia (wzór - załącznik 6 do SIWZ) zawierający informacje o dysponowaniu osobami zdolnymi do pełnienia funkcji kierownika budowy wraz z załączonymi: - kserokopiami uprawnień budowlanych branży drogowej, - kserokopiami aktualnych zaświadczeń o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego i ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 5) Polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności, 6) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób (osoby) do reprezentowania wykonawcy w przypadku ich nie występowania w rejestrze handlowym, czy zaświadczeniu o prowadzeniu działalności gospodarczej, 7) Dowód wniesienia wadium: a) kopię dokonania przelewu na konto zamawiającego. b) wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Prawo zamówień publicznych) musi być złożone w formie oryginału. 8) w przypadku zamiaru powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca musi złożyć w ofercie oświadczenie wskazujące części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (wzór - załącznik nr 7 do SIWZ)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.policki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Policach
Wydział Administracji i Organizacji
ul. Tanowska 8
72-010 Police.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Policach ul. Tanowska 8 72-010 Police pok. 18 (Kancelaria Starostwa Powiatowego w Policach).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POLIC
- "Modernizacja placu zabaw i budowa siłowni plenerowej przy Szkole Podstawowej nr 3 im. Marii Skłodowskiej-Curie z Oddziałami Dwujęzycznymi w Policach"
- Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki
- Eksploatacja i utrzymanie w należytym stanie 2 szaletów miejskich w Policach
- Roboty budowlane pn.: " Wymiana instalacji wentylacji nawiewno-wywiewnej pomieszczenia jadalni, wraz z robotami towarzyszącymi, w Szkole podstawowej nr 8 w Policach"
więcej: przetargi w Policach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu na podzamczu przy wieży zamkowej w Golczewie
- Budowa małej architektury w ramach zadania pn. Rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury rekreacyjnej w miejscowości Podzamek Golubski
- DZP.261.6.2024 Modernizacja systemu parkingowego w Parku Wodnym Koszalin
- Budowa przedszkola i żłobka w Krotoszynie - etap II
- BUDOWA INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ W GMINIE BAKAŁARZEWO
- Modernizacja ulicy Górniczej wzdłuż bloku nr 18 w Woli.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.