eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Organizacja wycieczki 7 dniowej do Hiszpanii w terminie 15-21.08.2012r. dla osób uprawnionych do korzystania z ZFSS szkoły

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-16

Łomża: Organizacja wycieczki 7 dniowej do Hiszpanii w terminie 15-21.08.2012r. dla osób uprawnionych do korzystania z ZFSS szkoły
Numer ogłoszenia: 83216 - 2012; data zamieszczenia: 16.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 9 w Łomży , ul. Księżnej Anny 18, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2188246, faks 086 2186145.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja wycieczki 7 dniowej do Hiszpanii w terminie 15-21.08.2012r. dla osób uprawnionych do korzystania z ZFSS szkoły.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania jest: Organizacja wycieczki 7 dniowej do Hiszpanii w terminie 15-21.08.2012r. dla osób uprawnionych do korzystania z ZFŚS szkoły (48 osób) obejmującej następujące miejsca zwiedzania - Barcelona- Costa Brava- Tossa de Mar- Garrotxa. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby osób o trzy bez podania przyczyny. 3. Wykonawca w swojej ofercie przedstawi program wycieczki, który będzie obejmował wszystkie miejsca wymienione powyżej biorąc pod uwagę : a) Przejazd autokarem klasy lux (wc, klimatyzacja, video, barek) dnia 15.08.2012r na trasie Łomża -Warszawa (lotnisko) oraz powrót do Łomży dnia 21.08.2012r. b) Bilety w obie strony na samolot do Hiszpanii -linie rejsowe oraz wszystkie opłaty lotniskowe i ubezpieczenie lotu c) Wynajęcie autokaru w Hiszpanii przez 3 dni na całej trasie, wszelkie opłaty drogowe oraz związane z parkowaniem autokaru, d) 6 noclegów w hotelach 3 gwiazdkowych, , pokoje 2 osobowe z łazienkami , klimatyzacja, basen w hotelu e) 6 śniadań w formie bufetu - nie kontynentalne f) 6 obiadów w restauracjach - dwa dania , deser, napój g) 5 kolacji w restauracji- 1 danie, napój h) 1 wieczorek integracyjny z kolacją ,muzyką i winem i) opieka licencjonowanego pilota podczas całej wycieczki j) usługa licencjowanego przewodnika 5 dni po min. 6 godz. ze znajomością języka polskiego, k) Ubezpieczenie NNW i KL za granicą l) Bilety wstępu m) Wyjazd uczestników wycieczki do Hiszpanii nastąpi z Łomży , ul. Księżnej Anny 18 dnia 15.08.2012r .rano , powrót 21.08.2012r. w godz. wieczornych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia w przypadku gdy wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi polegające na zorganizowaniu minimum 5 dniowej wycieczki zagranicznej dla minimum 40 uczestników

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku gdy wykonawca wykaże, że będzie dysponował w trakcie realizacji zamówienia min. 1 osobą posiadającą uprawnienia pilota wycieczek ze znajomością języków obcych tj. zgodnie z właściwymi postanowieniami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (t.j. Dz. U. z 2004 r. Nr 223, poz. 2268 z późn. zmianami) legitymującą się doświadczeniem w pełnieniu funkcji pilota wycieczki do Hiszpanii

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku gdy wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sp9.biplomza.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 9 w Łomży , ul. Księżnej Anny 18, 18-400 Łomża , sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2012 godzina 11:30, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 9 w Łomży , ul. Księżnej Anny 18, 18-400 Łomża , sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.