eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk › ODBIERANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY LEŻAJSK

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-16

Ogłoszenie nr 8303 - 2017 z dnia 2017-01-16 r.

Leżajsk: ODBIERANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY LEŻAJSK
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 363150 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Leżajsk, krajowy numer identyfikacyjny 54637700000, ul. ul. Opalińskiego  2, 37300   Leżajsk, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 017 240 62 00, faks 017 240 62 48, e-mail lezajsk@zgwrp.org.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gminalezajsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ODBIERANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY LEŻAJSK

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

4.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbieraniu i transporcie wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie gminy Leżajsk (dalej zwaną Gminą), na których zamieszkują mieszkańcy, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2017r. 4.2. Opis sposobu realizacji zamówienia: 1) Odbiór z terenu nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy raz w miesiącu od stycznia do kwietnia oraz od września do grudnia, a dwa razy w miesiącu od maja do sierpnia, zgodnie z harmonogramem na 2017 rok zaakceptowanym przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy. a) zmieszanych (niesegregowanych o kodzie 200301) odpadów komunalnych zgromadzonych w pojemnikach lub workach zgodnie z zasadami określonymi w regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy, b) odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny, w workach lub pojemnikach obejmujących: szkło; papier; zbierane łącznie tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe; odpady ulegające biodegradacji z wyłączeniem odpadów zielonych zgodnie z zasadami określonymi w regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy, 2) odbiór odpadów z pojemników KP7 po telefonicznym zgłoszeniu przez właściciela nieruchomości, w terminie ustalonym z Wykonawcą. 3) W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia odbiór raz w roku z terenu nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy: odpadów ulegających biodegradacji, w tym odpadów opakowaniowych ulegających biodegradacji, odpadów zielonych, tekstyliów, przeterminowanych leków i chemikaliów, zużytych baterii i akumulatorów, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, zużytych opon, styropianu budowlanego i opakowaniowego. Termin zbiórki zostanie ustalony z Wykonawcą z miesięcznym wyprzedzeniem. Przygotowanie kampanii informacyjnej o zbiórce leży w gestii Wykonawcy, który w porozumieniu z Zamawiającym wywiesi informacje na tablicach ogłoszeń na terenie gminy Leżajsk oraz umieści je na własnej stronie internetowej. 4) Wyposażenie do 1 stycznia 2017r. nieruchomości zamieszkałych w pojemniki do gromadzenia odpadów zmieszanych oraz zbieranych selektywnie, zgodnie z zasadami określonymi w regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy, które będą stanowić własność Wykonawcy. Ilość pojemników może ulegać zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Maksymalna ilość i rodzaje pojemników Lp. Rodzaj pojemnika Pojemność Ilość 1 na odpady zmieszane 120 l 4 700 2 na odpady zebrane selektywnie - KP 7 7 m3 10 3 na odpady zmieszane - KP 7 7 m3 4 W dniu podpisania umowy Zamawiający dostarczy Wykonawcy wykaz nieruchomości, do których należy dostarczyć pojemniki KP- 7 oraz pojemniki 120 l. 5) Dostarczanie w całym okresie realizacji zamówienia do maksymalnie 4 650 nieruchomości zamieszkałych worków do selektywnej zbiórki odpadów z nadrukiem określającym zbierany asortyment, które muszą spełniać wymogi określone w regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy. Wykonawca do dnia 1 stycznia 2017 roku wyposaży właścicieli nieruchomości w komplet worków do selektywnej zbiórki odpadów składający się z 2 worków w danym kolorze oraz umożliwi mieszkańcom odbieranie dodatkowych worków w punkcie utworzonym na terenie Gminy. Przy każdorazowym odbiorze odpadów selektywnie zbieranych Wykonawca wyposaży właścicieli nieruchomości w worki, w takiej samej ilości i rodzaju jakiej zostały odebrane. Opis worków Lp. Rodzaj worka Pojemność 1. koloru białego na szkło bezbarwne i kolorowe 60l 2. koloru niebieskiego na papier 120 l 3. koloru żółtego na tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe 120 l 4 koloru brązowego na odpady ulegające biodegradacji z wyłączeniem odpadów zielonych 120 l 5 koloru czarnego na odpady niesegregowane (zmieszane) 120 l 6) Prowadzenie na terenie Gminy, co najmniej jednego punktu, w którym mieszkańcy będą mogli odbierać dodatkowe worki, czynnego od poniedziałku do piątku w godzinach od 7 do 15. 7) Utworzenie i powadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) od dnia 1.01.2017r. świadczącego usługi przyjmowania odpadów zebranych w sposób selektywny przez mieszkańców Gminy od wtorku do piątku w godz. 12.00 - 16.00 oraz w soboty w godz. 9.00 - 13.00 z wyjątkiem świąt oraz przekazanie zebranych odpadów do sortowni odpadów w Giedlarowej. W ramach PSZOK, odbierane będą następujące rodzaje odpadów: not szkło not papier not tworzywa sztuczne not metale not opakowania wielomateriałowe not odpady ulegające biodegradacji not odpady zielone, not tekstylia, not przeterminowane leki i chemikalia, not zużyte baterie i akumulatory, not zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, not meble i inne odpady wielkogabarytowe, not odpady budowlane i rozbiórkowe, not szkło okienne, not zużyte opony, not zimne popioły, not styropiany budowlane i opakowaniowe 8) Zorganizowanie w punktach aptecznych położonych na terenie Gminy zbiórki przeterminowanych leków według poniższego wykazu: Lp. Nazwa placówki i adres 1. Punkt Apteczny Brzóza Królewska 477 2. Punkt Apteczny Giedlarowa 338 3. Punkt Apteczny Piskorowice 110 4. Punkt Apteczny Wierzawice 387 9) Opracowanie instrukcji segregacji odpadów, a po akceptacji jej treści przez Zamawiającego, wydrukowanie razem z harmonogramem zbiórki odpadów według poniższej specyfikacji i dostarczenie do każdej nieruchomości zamieszkałej na terenie gminy Leżajsk w terminie do 1 stycznia 2017r. Rodzaj informacji Opis Liczba egzemplarzy Instrukcja segregacji odpadów wraz harmonogram zbiórki odpadów druk kolorowy dwustronny, format A4, papier kreda 5 000 10) Transport odebranych odpadów do instalacji przetwarzania odpadów komunalnych w Giedlarowej. 4.3. Odbiór odpadów. 1) Jeżeli w toku realizacji zamówienia nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie pojemnika wynikłe z winy Wykonawcy, jego naprawienie i doprowadzenie do stanu poprzedniego należy do Wykonawcy. 2) Wykonawca winien zapewnić kontakt telefoniczny co najmniej w godzinach 700 - 1500 celem nadzorowania przez Zamawiającego odbierania odpadów na terenie Gminy. 3) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru wszystkich odpadów zmieszanych oraz selektywnie zebranych. W przypadku stwierdzenia niewłaściwej segregacji Wykonawca przyjmuje te odpady jako zmieszane. 4) Przed odebraniem odpadów selektywnie zbieranych Wykonawca dokonuje kontroli zawartości worków lub pojemników. Przed zakwalifikowaniem odpadów selektywnych do zmieszanych w wypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, Wykonawca sporządza na tę okoliczność dokumentację (np. notatkę służbową, dokumentację fotograficzną) i przekazuje Zamawiającemu. Uchylanie się od obowiązku zgłaszania Zamawiającemu informacji dotyczącej zaistniałych nieprawidłowości w sposobie segregacji odpadów będzie stanowić naruszenie postanowień umowy. Zamawiający dostarczy Wykonawcy w terminie do 01.01.2017r. wykaz nieruchomości, z których odbierane będą wyłącznie zmieszane odpady komunalne. Zamawiający może w każdym czasie zmodyfikować ten wykaz. 5) Odpady będą wystawiane przed wejście na teren nieruchomości. Zamawiający nie zapewnia możliwości dojazdu do wszystkich nieruchomości. 4.4. Przewidywana wielkość zamówienia: 1) odpady zmieszane odbierane raz w miesiącu, a od maja do sierpnia dwa razy w miesiącu, z nieruchomości zamieszkałych oraz odpady segregowane (szkło, papier, tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe, odpady ulegające biodegradacji z wyłączeniem odpadów zielonych) odbierane raz w miesiącu, a od maja do sierpnia dwa razy w miesiącu, z nieruchomości zamieszkałych oraz odpady odebrane w ramach zbiórki, łącznie z przeterminowanymi lekami zbieranymi w punktach aptecznych - 2300 Mg, 2) odpady zbierane w PSZOK-u z wyłączeniem gruzu budowlanego - 60 Mg, 3) gruz budowlany zbierany w PSZOK-u - 180 Mg 4.5 Stosownie do treści art. 29 ust. 3a uPzp - Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.) - osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: czynności bezpośrednio związane z odbiorem odpadów z nieruchomości (tj. operator śmieciarki-kierowca, osoby załadowujące odpady). W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie - nie krótszym niż 3 dni, wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90512000-9
Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 90513000-6, 90513100-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT312089.20
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
"STARE MIASTO - PARK" SP. Z O.O,  sm-park@sm-park.pl,  WIERZAWICE 874,  37-300 ,  LEŻAJSK,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 337056,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 337056,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 337056,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.