Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-30
Kraków: Dostawa mebli tapicerowanych stanowiących wyposażenie domów studenckich AGH w Krakowie ZP/0158/2009
Numer ogłoszenia: 83016 - 2009; data zamieszczenia: 30.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica , Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6173595, faks (012) 6173595, 6173363.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.agh.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli tapicerowanych stanowiących wyposażenie domów studenckich AGH w Krakowie ZP/0158/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli tapicerowanych stanowiących wyposażenie domów studenckich AGH w Krakowie ZP/0158/2009. Zamówienie realizowane będzie z podziałem na części: Zamówienie cząstkowe 1 Dostawa 780 szt. krzeseł metalowych tapicerowanych Zamówienie cząstkowe 2 Dostawa 32 sztuk foteli tapicerowanych Zamówienie cząstkowe 3 Dostawa 20 sztuk foteli ergonomicznych Zamówienie cząstkowe 4 Dostawa 12 sztuk foteli obrotowych do komputera 3.3 Wspólny Słownik Zamówień: 39112000-0 Krzesła; 39113100-8 Fotele Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli tapicerowanych stanowiących wyposażenie niżej wymienionych domów studenckim AGH w Krakowie: 1. Dom Studencki nr 2 (DS-2) znajdujący się przy ul. Rostafińskiego 11, 2. Dom Studencki nr 4 (DS-4) znajdujący się przy ul. Rostafińskiego 10, 3. Dom Studencki nr 5 (DS-5) znajdujący się przy ul. Rostafińskiego 8, 4. Dom Studencki nr 6 (DS-6) znajdujący się przy ul. Rostafińskiego 6, 5. Dom Studencki nr 7 (DS-7) znajdujący się przy ul. Rostafińskiego 4, 6. Dom Studencki nr 9 (DS-9) znajdujący się przy ul. Budryka 9, 7. Dom Studencki nr 10 (DS-10) znajdujący się przy ul. Budryka 7, 8. Dom Studencki nr 11 (DS-11) znajdujący się przy ul. Budryka 5, 9. Dom Studencki nr 14 (DS-14) znajdujący się przy ul. Budryka 2, 10. Dom Studencki nr 15 (DS-15) znajdujący się przy ul. Tokarskiego 10, 11. Dom Studencki nr 16 (DS-16) znajdujący się przy ul. Tokarskiego 6, 12. Dom Studencki nr 18 (DS-18) znajdujący się przy ul. Tokarskiego 8. 13. Dom Studencki nr 19 (DS-19) znajdujący się przy ul. Tokarskiego 2..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.31.00 - Fotele .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium: - dla zadania nr 1; 2.000 PLN (słownie złotych: dwa tysiące 00/100) - dla zadań nr 2, 3 i 4 wadium nie obowiązuje. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2009-04-15 do godz. 9:00.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Dokumenty potwierdzające: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) obowiązuje załączenie pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy s.c. 2) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- zał. nr 2 SIWZ 2 Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn: 1.zrealizował w okresie ostatnich 3 lat dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. na łączną kwotę minimum 60.000,- zł, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie z podaniem ich wartości, przedmiotu dostaw, dat wykonania oraz odbiorców 2) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Dokumenty potwierdzające: 1) Wykaz wykonanych dostaw + dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostawy zał. nr 6 SIWZ 2) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami dotyczącymi zakresu wykonywanych przez nich czynności- zał. Nr 7 Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy określonych w SIWZ zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wypełniony Formularz Oferty 2 Podpisany wzór umowy 3 Opisy techniczne oferowanych mebli (zdjęcie, wymiary, informacje na temat materiałów z których wykonane są meble: tkanina tapicerki, pianka tapicerska itp.) 4 Dokument gwarancyjny 5 Wykaz części zamówienia, które zostaną wykonane przez podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział) 6 Dokumenty wymienione w pkt powyżej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Ergonomia, estetyka i funkcjonalność oferowanych mebli - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ms.agh.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Miasteczka Studenckiego, 30-072 Kraków, ul. Józefa Rostafińskiego 7a.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Miasteczka Studenckiego, 30-072 Kraków, ul. Józefa Rostafińskiego 7a.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa 780 szt. krzeseł metalowych tapicerowanych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wspólny Słownik Zamówień: 39112000-0 Krzesła W ramach zamówienia Wykonawca będzie musiał: dostarczyć 780 szt. krzeseł metalowych tapicerowanych w tym: 1. Dom Studencki nr 4 (DS-4) - 360 sztuk, 2. Dom Studencki nr 6 (DS-6) - 20 sztuk, 3. Dom Studencki nr 9 (DS-9) - 320 sztuk, 4. Dom Studencki nr 10 (DS-10) - 15 sztuk, 5. Dom Studencki nr 11 (DS-11) - 15 sztuk, 6. Dom Studencki nr 14 (DS-14) - 50 sztuk, Oczekiwany termin dostaw: od 31-08-2009 r. do 04-09-2009 r. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą próbek tkanin tapicerskich (preferowane różne odcienie kolorów: brązowego, niebieskiego, czerwonego, zielonego, popielatego). Na dostarczone meble Wykonawca musi udzielić minimum 24 miesięcznej gwarancji Opis krzesła Krzesła będące przedmiotem zamówienia przeznaczone są do pokoi w domach studenckich, dlatego winno być proste, eleganckie, wytrzymałe i funkcjonalne wykonane z profilu stalowego owalnego. Stelaż ramy winien być pokryty powłoką galwaniczna- chrom Szkielet siedziska i oparcia winien być wykonany z profilowanej sklejki o grubości minimum 4,5 mm. Siedzisko i oparcie powinno posiadać osłony maskujące z tworzywa sztucznego w kolorze czarnym. Tapicerka winna być wykonana z tkaniny o dobrych własnościach użytkowych z atestem, określającym odporność układu tapicerskiego (pianka tapicerska wraz z tkaniną) na tlący papieros, i cechować się odpornością mechaniczna na ścieranie minimum 40 000 cykli Martindale. Kolor tapicerki zostanie wybrany przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawcę próbek tkanin..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Ergonomia, estetyka i funkcjonalność oferowanych mebli - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa 32 sztuk foteli tapicerowanych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wspólny Słownik Zamówień: 39113100-8 Fotele W ramach zamówienia Wykonawca będzie musiał: dostarczyć 32 sztuk foteli tapicerowanych w tym: 1. Dom Studencki nr 5 (DS-5) - 12 sztuk, 2. Dom Studencki nr 9 (DS-9) - 20 sztuk, Oczekiwany termin dostaw: od 31-08-2009 r. do 04-09-2009 r. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą próbek tkanin tapicerskich (preferowane różne odcienie kolorów: brązowego, niebieskiego, czerwonego, zielonego, popielatego). Na dostarczone meble Wykonawca musi udzielić minimum 24 miesięcznej gwarancji Opis fotela Fotele będące przedmiotem zamówienia przeznaczone są sal telewizyjnych w domach studenckich, dlatego winno być proste, eleganckie, wytrzymałe i funkcjonalne wykonane na stelażu metalowym o profilu stalowego owalnego. Tapicerka winna być wykonana z tkaniny o dobrych własnościach użytkowych z atestem, określającym odporność układu tapicerskiego (pianka tapicerska wraz z tkaniną) na tlący papieros, i cechować się odpornością mechaniczną na ścieranie minimum 40 000 cykli Martindale. Kolor tapicerki zostanie wybrany przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawcę próbek tkanin. Elementy tapicerowane - wykonane z pianki tapicerskiej trudnozapalnej, grubość poduszek od 80 do 120 mm. Podłokietniki winny być wykończone nakładkami tapicerowanymi.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.31.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Ergonomia, estetyka i funkcjonalność oferowanych mebli - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa 20 sztuk foteli ergonomicznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia Wykonawca będzie musiał: dostarczyć 20 szt. obrotowych foteli ergonomicznych Dostawa 11 foteli winna być zrealizowana w terminie 2 tygodni od podpisania umowy Dostawa 9 foteli winna być zrealizowana w terminie 7 dni od otrzymania zamówienia cząstkowego w okresie do 15-12-2009 r. (zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z tej części zamówienia w całości lub części) , Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą próbek tkanin tapicerskich (preferowane różne odcienie kolorów: brązowego, niebieskiego, czerwonego, zielonego, popielatego) Na dostarczone meble Wykonawca musi udzielić minimum 24 miesięcznej gwarancji Opis fotela Fotele będące przedmiotem zamówienia przeznaczone są dla osób dorosłych, stanowić będą wyposażenie w domach studenckim, dlatego winno być proste, eleganckie, wytrzymałe i funkcjonalne. Minimalne wymagania: 1. Obrotowe siedzisko 2. 5 ramienna podstawa na kółkach 3. Tapicerka winna być wykonana z tkaniny o dobrych własnościach użytkowych z atestem, określającym odporność układu tapicerskiego (pianka tapicerska wraz z tkaniną) na tlący papieros, i cechować się odpornością mechaniczna na ścieranie minimum 40 000 cykli Martindale. Kolor tapicerki zostanie wybrany przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawcę próbek tkanin. 4. Ergonomiczne wyprofilowane oparcie fotela z podparciem lędźwiowym 5. Mechanizm wahadłowy z ustawieniem siły nacisku w zależności od wagi z możliwością blokowanie w pozycji wyjściowej 6. Regulowana wysokość siedziska 7. Podłokietniki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.13.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Ergonomia, estetyka i funkcjonalność oferowanych mebli - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa 12 sztuk foteli obrotowych do komputera.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia Wykonawca będzie musiał: dostarczyć 12 szt. foteli obrotowych do komputera Powyższa dostawa 12 foteli winna być zrealizowana w terminie 2 tygodni od podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą próbek tkanin tapicerskich (preferowane różne odcienie kolorów: brązowego, niebieskiego, czerwonego, zielonego, popielatego) Na dostarczone meble Wykonawca musi udzielić minimum 24 miesięcznej gwarancji Opis fotela Fotele będące przedmiotem zamówienia przeznaczone są dla osób dorosłych, stanowić będą wyposażenie w domach studenckim, dlatego winno być proste, eleganckie, wytrzymałe i funkcjonalne. Minimalne wymagania: 1. Obrotowe siedzisko, 2. 5 ramienna podstawa na kółkach, 3. Tapicerka winna być wykonana z tkaniny o dobrych własnościach użytkowych z atestem, określającym odporność układu tapicerskiego (pianka tapicerska wraz z tkaniną) na tlący papieros, i cechować się odpornością mechaniczną na ścieranie minimum 40 000 cykli Martindale. Kolor tapicerki zostanie wybrany przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawcę próbek tkanin. 4. Regulacja wysokości siedziska w zakresie 400 do 500 mm, licząc od podłogi, 5. Regulacja wysokości oparcia oraz regulację pochylenia oparcia w zakresie: 5° do przodu i 30° do tyłu 6. Regulowana wysokość, głębokość i kąta nachylenia oparcia z blokadą. 7. Wyprofilowane płyty siedziska i oparcia odpowiednie do naturalnego wygięcia kręgosłupa i odcinka udowego kończyn dolnych, 8. Podłokietniki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.31.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Ergonomia, estetyka i funkcjonalność oferowanych mebli - 20
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego przy ul. św. Tomasza 43 w Krakowie oraz terenu wokół tego budynku
- Obsługa Szkolenia Doskonalenie Audytowania w ramach Systemu KZR INiG organizowanego przez Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy w dniach 12-13 grudnia 2024 r.
- Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych budynków przy ul. Cegielskiego 2 w Myślenicach oraz przy ul. Budowlanych 2 w Olkuszu
- Dostawa samochodów dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa
- DOSTARCZANIE SUROWCÓW RECEPTUROWYCH - WG 6 PAKIETÓW
- Świadczenie usług w zakresie badań sprawdzających środki do odladzania dostarczone przez firmę UAB Airstiga
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych wraz z ich montażem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przeworsku
- Dostawa, montaż i ustawienie mebli oraz dostawa krzeseł dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej
- Dostawa krzeseł i foteli biurowych na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
- Dostawa nowych mebli do jednostek organizacyjnych UW-M w Olsztynie
- Poprawa ergonomii i środowiska pracy w Starostwie Powiatowym w Żninie i Powiatowym Urzędzie Pracy w Żninie.
- Dostawa i montaż wyposażenie meblowego do Poradni Ginekologicznej przy ul. Jarochowskiego 18 w Poznaniu.
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.