eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niemodlin › Budowa dróg osiedlowych z odwodnieniem oraz oświetleniem na terenie osiedla budownictwa jednorodzinnego w Niemodlinie w rejonie ul. Chopina oraz odcinka chodnika przy ul. Reymonta

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-13

Niemodlin: Budowa dróg osiedlowych z odwodnieniem oraz oświetleniem na terenie osiedla budownictwa jednorodzinnego w Niemodlinie w rejonie ul. Chopina oraz odcinka chodnika przy ul. Reymonta
Numer ogłoszenia: 8291 - 2010; data zamieszczenia: 13.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Niemodlin , ul. Bohaterów Powstań Śląskich 37, 49-100 Niemodlin, woj. opolskie, tel. 077 4606295, faks 077 4606260.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niemodlin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dróg osiedlowych z odwodnieniem oraz oświetleniem na terenie osiedla budownictwa jednorodzinnego w Niemodlinie w rejonie ul. Chopina oraz odcinka chodnika przy ul. Reymonta.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia pn. Budowa dróg osiedlowych z odwodnieniem oraz oświetleniem na terenie osiedla budownictwa jednorodzinnego w Niemodlinie, w rejonie ul. Chopina oraz odcinka chodnika przy ul. Reymonta jest budowa nowych dróg wraz z ciągami dla pieszych na ulicach: Chopina, Szymanowskiego, Paderewskiego, Karłowicza, Bacewicz, części Lutosławskiego wraz z oświetleniem i odwodnieniem oraz budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1516 Niemodlin - Skarbiszowice (ul. Reymonta). 2. Wykaz głównych robót: 1) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach drogowych, ziemnych, przygotowawcze (w tym opracowanie planu BIOZ), oznakowanie terenu robót, oznakowanie pionowe dróg w okresie prowadzenia robót, geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza, wykonanie badań, sprawdzeń i prób, 2) Wystąpienie i uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego drogi powiatowej nr 1516 - ul. Reymonta; koszty wydania zezwolenia ponosi wykonawca robót, 3) Roboty związane z włączeniem się do drogi powiatowej nr 1516, oraz drogi gminnej (ul. Szymanowskiego i Wieniawskiego) w obrębie skrzyżowania, 4) Sieć oświetlenia ulicznego z kabli wielożyłowych z wykonaniem i zasypaniem rowów oraz podsypką piaskową - 867,0 mb, 5) Układanie rur ochronnych z DVK i SRS o śr. do 75 mm w wykopie - 159 m, 6) Słupy oświetleniowe z wykonaniem wykopu i zasypaniem, montażem wysięgników rurowych, wciąganiem przewodów w wysięgnik, lamp sodowych, tabliczek zaciskowych i uziomów - 16 szt, 7) Przestawienie słupów z żerdzi wirowanych z odkopaniem, wykonaniem wykopów, zasypaniem, montażem konstrukcji, wysięgników, bezpieczników - 3 szt, 8) Wykonanie pomiaru rezystancji instalacji oświetlenia - 1 kpl, 9) Rozbiórka nawierzchni tłuczniowej o grub. 15 cm, z transportem urobku na odl. do 1 km - 448,0 m2, 10) Wykopy oraz przekopy wyk. na odkład koparkami podsiębiernymi - 1 663,58 m3, 11) Wykopy rowów i kanałów melioracyjnych na odkład - 50,0 m3, 12) Oczyszczenie rowu przydrożnego - 200,0 m, 13) Umocnienie dna rowu z prefabrykatów betonowych grub. 20 cm na podsypce cement-piask - 160,0 m, 14) Ubezpieczenie skarp rowu płytami ażurowymi typu KRATA mała o wym. 90x60x10 cm - 420,0 m2, 15) Rozbiórka przepustu rurowego O 600 - 4,0 m, 16) Rozbiórka ścianek czołowych i ław betonowych przepustu - 6,0 m3, 17) Kanały z rur betonowych śr. 300 mm - 550,4 m, 18) Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śred. 1200 mm - 16 szt., 19) Studzienki ściekowe uliczne betonowe o śred. 500 mm - 24 szt., 20) Przykanaliki z rur PCV o śred. 160 mm - 153,5 m, 21) Separator typu AWAS 100 z osadnikiem ( lub równorzędny) - 1 kpl 22) Sączki podłużne z rur PCV do odwodnienia podłoża - 1 008,0 m, 23) Przepusty rurowe z rur betonowych O 600 - 1 szt/16,0 m , 24) Przepusty rurowe z rur betonowych O 600 z betonowymi ściankami czołowymi na ławie - 1 szt/4,0 m , 25) Umocnienie skarp rowu brukiem z kostki kamiennej na podsypce piaskowej - 25,0 m2, 26) Ścieki z elementów prefabrykowanych typu ACO na podsypce cement-piask. - 20,0 m, 27) Ścieki uliczne z kostki betonowej na podsypce cement-piask i klińcu kamiennym - 13,6 m2, 28) Ścieki z prefabrykatów betonowych o grub. 20 cm na podsypce cement-piask - 39 m, 29) Mechaniczne wykonanie koryta na głębokość do 70 cm, z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża - 5 627,7 m2, 30) Mechaniczne wykonanie koryta na głębokość do 40 cm, z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża - 4 635,7 m2, 31) Transport urobku na odległość do 2 km - 7 262,9 m3, 32) Wykopy oraz przekopy - wymiana gruntu z transportem urobku na odl. do 2 km oraz wykonaniem podkładów z piasku z zagęszczeniem - 400,0 m3, 33) Krawężniki betonowe o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej z oporem- 2 219,0 m, 34) Obrzeża betonowe na podsypce cem-piask. o wym. 30x8 cm - 1 869,0 m, 35) Warstwa wzmacniająca grunt z geowłókniny , szer. 4 m - 2 400,0 m2, 36) Jezdnie asfaltowe z warstwy ścieralnej SMA 4cm, w-wy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 5cm, podbudowy z bazaltowego tłucznia niesort. do 63,5 mm gr. 18+8 cm, warstwy odsączającej z piasku średnioziarnistego gr. 20-27 cm. - 4 972,0 m2, 37) Chodniki z kostki brukowej betonowej grub. 6 cm, na podsypce piaskowej grubości 2 cm, podbudowa z kruszywa bazaltowego z niesortu lub z klińca do 12,5 mm grub. 5+8 cm, warstwa odsączająca z piasku średnioziarnistego grub. 10 cm - 2 563,0 m2, 38) Wjazdy z kostki brukowej grub. 8 cm na podsypce piaskowej grubości 2 cm, podbudowa kruszywo bazaltowe z niesortu lub z klińca do 12,5 mm grub. 5 cm i kruszywo bazaltowe-tłuczeń niesort. do 63,5 mm -15 cm, warstwa odsączająca z piasku średnioziarnistego 10-15 cm - 1 096,0 m2, 39) Humusowanie grub. 5 cm i plantowanie skarp z obsianiem trawą - 6 220,0 m2. UWAGA: zamówienie nie obejmuje budowy drogi, chodników oraz oświetlenia części ulicy Lutosławskiego od ul. Chopina do ul. Szymanowskiego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 10 000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj: 1) wykonywania działalności w zakresie: budowy dróg, kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego, 2) braku zaległości w opłacaniu podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, 3) niekaralności właściciela, partnera, członka zarządu, komplementariusza, urzędującego członka organu zarządzającego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia. 1) udokumentowania zrealizowania w ciągu ostatnich 5 lat, co najmniej jednego zamówienia polegającego na budowie drogi o nawierzchni asfaltowej o wartości min. 1 200 000 zł i co najmniej jednego zamówienia polegającego na budowie oświetlenia ulicznego o wartości min. 100 000 zł oraz przedstawienie referencji od zamawiającego, potwierdzającej należyte wykonanie zamówień; 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, t.j.: 1) dysponowania kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w specjalności drogowej oraz kierowników robót posiadających uprawnienia w specjalnościach: instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych i sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej, t.j.: 1) posiadania środków finansowych na rachunku bankowym lub zdolności kredytowej nie mniej niż 250.000 zł, 2) osiągnięcia przychodu ze sprzedaży usług budowlanych lub osiągnięcia obrotu w 2009 roku w wysokości nie mniejszej niż 2.000.000 zł, 3) posiadania opłaconej polisy ubezpieczeniowej potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; minimalna kwota ubezpieczenia- 1 000 000,-zł, W celu stwierdzenia spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu zamawiający dokona oceny i sprawdzenia kompletności oraz poprawności dokumentów złożonych na podstawie p. VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz terminu i kwoty wniesionego wadium. Sprawdzenie warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę wyżej wymienionych warunków oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia (okoliczności wykluczenia, stanowi art. 24 ust. 1 ustawy Pzp), Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zał. nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku osób fizycznych - oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, tj. oświadczenie potwierdzające, iż względem tych Wykonawców nie otwarto likwidacji oraz nie ogłoszono upadłości. 3. Zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, KRUS, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia (imię, nazwisko, zawód, rodzaj i numer posiadanych uprawnień, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami) - wg załącznika nr 3 do SIWZ, 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w p-cie 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek. 7. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wielkością robotom będącym przedmiotem niniejszego zamówienia wraz z załączeniem referencji od zamawiającego, potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, wg zał. nr 1 do SIWZ z podaniem ich nazwy, zakresu robót, lokalizacji, daty wykonania (data odbioru robót), wartości, nazwy i adresu inwestora, na potwierdzenie spełniania warunków określonych w p-cie VII-2.1). 8. Sprawozdanie finansowe albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za 2008 rok, 9. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 11. Posiadaną polisę OC (odpowiedzialności cywilnej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z dowodem jej opłacenia , 12. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 13. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.niemodlin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Niemodlinie, ul. Bohaterów Powstań Śląskich 37, 49-100 Niemodlin Wydział Inwestycji i Funduszy Europejskich p. 39, II piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Niemodlinie, ul. Bohaterów Powstań Śląskich 37, 49-100 Niemodlin sekretariat p. 26, I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NARODOWY PROGRAM PRZEBUDOWY DRÓG LOKALNYCH 2008 - 2011.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.