eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łowicz › Bieżące utrzymanie dróg powiatowych i przydrożnych rowów odwadniających

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-08

Łowicz: Bieżące utrzymanie dróg powiatowych i przydrożnych rowów odwadniających
Numer ogłoszenia: 82840 - 2016; data zamieszczenia: 08.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG I TRANSPORTU W ŁOWICZU , ul. Jana Pawła II 173/175, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8372247.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdit.lowicz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg powiatowych i przydrożnych rowów odwadniających.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiot zamówienia obejmuje bieżące utrzymanie dróg powiatowych zarządzanych przez Powiatowy Zarząd Dróg i Transportu w Łowiczu i przydrożnych rowów odwadniających. 2)Przedmiot zamówienia składa się z pięciu części: Część 1: a)Wykonywanie usług sprzętowych równiarką samojezdną - szt. 1 /wraz z obsługą operatorską/ tj. profilowanie dróg gruntowych, ścinanie poboczy - do 100 godz. b)Wykonawca musi dysponować w pełni sprawną równiarką zaopatrzoną w zrywak z zębami. c)Operator równiarki ma obowiązek posiadania telefonu komórkowego. d)Wymagane jest oznakowanie pojazdów w pomarańczową lampę błyskową. e)W oferowanej stawce uwzględnić należy koszty dojazdu i powrotu do i od Zamawiającego, koszty bieżących napraw i konserwacji sprzętu, koszty paliwa, oznakowania pojazdów i obsługi telefonów oraz wszelkie koszty osobowe. Część 2: a)Wykonywanie usług sprzętowych walcem wibracyjnym samojezdnym - szt. 1 /wraz z obsługą operatorską/ tj. zagęszczanie kruszyw na powiatowych drogach gruntowych - do 150 godz. b)Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnym walcem wibracyjnym samojezdnym o masie min. 8 ton. c)Operator walca ma obowiązek posiadania telefonu komórkowego. d)Wymagane jest oznakowanie pojazdu w pomarańczową lampę błyskową. e)W oferowanej stawce uwzględnić należy koszty dojazdu i powrotu do i od Zamawiającego, koszty bieżących napraw i konserwacji sprzętu, koszty paliwa, oznakowania pojazdu i obsługi telefonów oraz wszelkie koszty osobowe. Część 3: a)Usuwanie pni drzew w poboczu lub rowie z wywozem materiału w miejsce wskazane przez Zamawiającego (nie dalej niż 5 km od miejsca realizacji usługi) - do 50 szt. b)Wyposażenie w narzędzia i sprzęt niezbędny do wykonania usługi zabezpieczy Wykonawca na własny koszt w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonania zleconej usługi. c)W oferowanej stawce uwzględnić należy koszty dojazdu i powrotu do i od Zamawiającego, koszty bieżących napraw i konserwacji sprzętu, koszty paliwa, oznakowania pojazdów i obsługi telefonów, koszty związane z odwozem powstałych w wyniku prowadzenia prac nieczystości oraz wszelkie koszty osobowe oraz wszelkie koszty ubezpieczeń od ryzyk związanych z wykonywaniem umowy. Część 4: a)Zbieranie zawyżonych poboczy przy drogach powiatowych na terenie Powiatu Łowickiego wraz z wywozem urobku w miejsce wskazane przez Zamawiającego (nie dalej niż 5 km od miejsca realizacji usługi) - do 10.000 mb. b)Wyposażenie w narzędzia i sprzęt niezbędny do wykonania usługi zabezpieczy Wykonawca na własny koszt w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonania zleconej usługi. c)W oferowanej stawce uwzględnić należy koszty dojazdu i powrotu do i od Zamawiającego, koszty bieżących napraw i konserwacji sprzętu, koszty paliwa, oznakowania pojazdów i obsługi telefonów, koszty związane z odwozem powstałych w wyniku prowadzenia prac nieczystości oraz wszelkie koszty osobowe oraz wszelkie koszty ubezpieczeń od ryzyk związanych z wykonywaniem umowy. Część 5: a)Usługi w zakresie bieżącego utrzymania przydrożnych rowów odwadniających - do 10.000 mb. b)W skład usługi wchodzą prace polegające na: -wykoszeniu traw i porostów z dna, skarp rowu i poboczy wraz z ich wygrabieniem i wywiezieniem, -odmuleniu dna rowu na średnią głębokość 40 cm wraz z wywiezieniem urobku, -profilowaniu skarp i spadków dna rowów celem nadania im drożności, -usunięciu wszystkich zatorów (karp, korzeni) w korycie cieku, -w koniecznych przypadkach przycięcie krzewów i konarów drzew w granicach rowów po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. c)Miejsce wywozu urobku (tj. wszelkie zanieczyszczenia i namuły z koryta rowu, trawy, krzewy z wykoszeń) Wykonawca zapewni we własnym zakresie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wskazania miejsca wywozu urobku. d)Wyposażenie w narzędzia i sprzęt niezbędny do wykonania usługi zabezpieczy Wykonawca na własny koszt w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonania zleconej usługi. e)W oferowanej stawce uwzględnić należy koszty dojazdu i powrotu do i od Zamawiającego, koszty bieżących napraw i konserwacji sprzętu, koszty paliwa, oznakowania pojazdów i obsługi telefonów, koszty związane z odwozem powstałych w wyniku prowadzenia prac nieczystości oraz wszelkie koszty osobowe oraz wszelkie koszty ubezpieczeń od ryzyk związanych z wykonywaniem umowy.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających do udzielonego zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, polegających na zwiększeniu ilości godzin pracy sprzętu przy bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych lub ilości sztuk pni do usunięcia lub ilości mb poboczy lub rowów przydrożnych

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w przypadku Wykonawców, którzy wykonują lub wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwa zamówienia w ramach bieżącego utrzymania dróg i rowów, tzn: -jedno zamówienie w zakresie konserwacji rowów odwadniających o długości min. 5000 mb oraz -jedno zamówienie w zakresie bieżącego utrzymania poboczy lub dróg gruntowych, np. zbieranie zawyżonych poboczy, profilowanie dróg gruntowych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz dwóch zamówień w ramach bieżącego utrzymania dróg i rowów, tzn: -jedno zamówienie w zakresie konserwacji rowów odwadniających o długości min. 5000 mb oraz -jedno zamówienie w zakresie bieżącego utrzymania poboczy lub dróg gruntowych, np. zbieranie zawyżonych poboczy, profilowanie dróg gruntowych wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, o treści zgodnej z zał. nr 3 do SIWZ oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. spółka cywilna, konsorcjum) należy złożyć dodatkowo pełnomocnictwo udzielone jednemu z Wykonawców (wspólników, konsorcjantów) lub innej osobie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin rozpoczęcia zlecanych prac - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdit.lowicz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg i Transportu w Łowiczu ul. Jana Pawła II 173/175 99-400 Łowicz, pok. nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg i Transportu w Łowiczu ul. Jana Pawła II 173/175 99-400 Łowicz, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.