eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa leków, środków odkażających i wyrobów medycznych do Apteki Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-28

Kraków: Dostawa leków, środków odkażających i wyrobów medycznych do Apteki Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie
Numer ogłoszenia: 82806 - 2013; data zamieszczenia: 28.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla , ul. Skarbowa 4, 31-121 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6876330, faks 012 6876331.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków, środków odkażających i wyrobów medycznych do Apteki Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa leków, środków odkażających i wyrobów medycznych do Apteki Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie w podziale na 23 pakiety, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.14.10.00-0, 33.14.11.10-4, 33.14.11.21-4, 33.14.11.27-6, 33.14.14.20-0, 33.14.16.24-0, 33.19.00.00-8, 33.62.11.00-0, 33.63.16.00-8, 33.65.20.00-5, 33.69.25.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 23.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • tj. posiadają: a) koncesji lub zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej, jeżeli Wykonawca prowadzi hurtownię farmaceutyczną, b) zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie produktów leczniczych, jeżeli Wykonawca jest wytwórcą, c) zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie składu konsygnacyjnego, jeżeli Wykonawca prowadzi skład konsygnacyjny, oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy PZP, zgodnie z załącznikiem nr 3a do SIWZ; Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia w oparciu o wykaz wymaganych dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale VIII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy PZP, zgodnie z załącznikiem nr 3a do SIWZ; Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia w oparciu o wykaz wymaganych dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale VIII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy PZP, zgodnie z załącznikiem nr 3a do SIWZ; Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia w oparciu o wykaz wymaganych dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale VIII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy PZP, zgodnie z załącznikiem nr 3a do SIWZ; Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia w oparciu o wykaz wymaganych dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale VIII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy PZP, zgodnie z załącznikiem nr 3a do SIWZ; Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia w oparciu o wykaz wymaganych dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale VIII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy PZP, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. - (dotyczy pakietów nr 6-17, 19-21, 23) - Zamawiający w wątpliwych sytuacjach, w trakcie badania ofert, w celu weryfikacji zgodności proponowanych wyrobów z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, może zwrócić się do Wykonawcy z prośbą o przedłożenie próbek oferowanych wyrobów

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy § 10 ust. 1 Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w postanowieniach umowy w stosunku do treści załącznika nr 1 do umowy, w razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zwłaszcza w przypadku: a) wstrzymania produkcji oferowanego towaru, b) zakończenia produkcji oferowanego towaru, c) wygaśnięcia rejestracji oferowanego towaru, d) niemożności dostarczenia produktu pod nazwą handlową wskazaną w umowie, e) zmiany danych Dostawcy, f) objęcia leku stanowiącego przedmiot umowy decyzją refundacyjną lub objęcia decyzją refundacyjną leku, stanowiącego podstawę limitu, g) zmiany decyzji refundacyjnej w zakresie ceny leku objętego umową lub zmiany decyzji refundacyjnej w zakresie ceny leku stanowiącego podstawę limitu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dietl.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla w Krakowie - ul. Skarbowa 4, 31-121 Kraków, pokój 325 Zamówienia Publiczne, III piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2013 godzina 09:30, miejsce: Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla w Krakowie ul. Skarbowa 4, 31-121 Kraków, pokój 307 (Kancelaria), III piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 Produkty lecznicze - CPV 33600000.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty lecznicze.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 Produkty lecznicze - CPV 33621100.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty lecznicze - zgodnie z zał. 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.62.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 Produkty lecznicze - CPV 33600000.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty lecznicze - zgodnie z zał. 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 Płyny infuzyjne - CPV 33692500.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyny infuzyjne - zgodnie z zał. 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.25.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 Płyny infuzyjne - CPV 33692500.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 5 Płyny infuzyjne - zgodnie z zał. 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.25.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 Rękawice chirurgiczne jałowe - CPV 33141420.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice chirurgiczne jałowe - zgodnie z zał. 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7 Wyroby medyczne sterylne - CPV 33141000.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby medyczne sterylne - zgodnie z zał. 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8 Wyroby medyczne sterylne - CPV 33141000.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby medyczne sterylne - zgodnie z zał. 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9 Opatrunki - CPV 33141110.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki - zgodnie z zał. 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10 Opatrunki - CPV 33141110.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki - zgodnie z zał. 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11 Opatrunki - CPV 33141110.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki - zgodnie z zał. 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12 Gaziki odkażające - CPV 33631600.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gaziki odkażające - zgodnie z zał. 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13 Cewniki żylne - CPV 33141624.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki żylne - zgodnie z zał. 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.24-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14 Chusteczki odkażające - CPV 33631600.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chusteczki odkażające - zgodnie z zał. 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 15 Środki odkażające - CPV 33631600.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PŚrodki odkażające - zgodnie z zał. 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet 16 Nici chirurgiczne - CPV 33141121.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici chirurgiczne - zgodnie z zał. 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet 17 Nici chirurgiczne - CPV 33141121.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici chirurgiczne - zgodnie z zał. 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet 18 Klej tkankowy - CPV 33600000.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klej tkankowy - godnie z zał. 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet 19 Materiał hemostatyczny - CPV 33141127.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiał hemostatyczny - zgodnie z zał. 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.27-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet 20 Wyroby medyczne sterylne - CPV 33141000.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby medyczne sterylne - zgodnie z zał. 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet 21 Wyroby medyczne sterylne- CPV 33141000.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby medyczne sterylne- zgodnie z zał. 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet 22 Produkty lecznicze CPV 33652000.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty lecznicze - zgodnie z zał. 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.20.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet 23 Rękawy do sterylizacji CPV 33190000.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawy do sterylizacji - zgodnie z zał. 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.