eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szamotuły › przetarg nieograniczony na dostawę oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95, olejów silnikowych, płynów i smarów samochodowych , PN 1/07

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-11

POZYCJA 8269

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Szamotuły: przetarg nieograniczony na dostawę oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95, olejów silnikowych, płynów i smarów samochodowych , PN 1/07 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontak 1. Dla I części zamówienia 0tów: Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach, do kontaktów: Agata Dyzert, ul. Wojska Polskiego 14, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, tel. 061 2921829, fax 061 2921857. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na dostawę oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95, olejów silnikowych, płynów i smarów samochodowych , PN 1/07. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach, ul. Składowa 5. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa: olej napędowy - 220 000 litrów, benzyna bezołowiowa 95- 25 000 litrów, oleje silnikowe: olej silnikowy o zapłonie samoczynnym, olej do silników o zapłonie iskrowym, olej do samochodów osobowych dostawczych, olej do silników dwusuwowych, oleje do układów hydraulicznych, olej hydrauliczny do układów kierowniczych, olej przekładniowy, olej silnikowy półsyntetyczny, płyn do chłodnic, płyn hamulcowy, płyn do układów pneumatycznych, płyn do spryskiwaczy, smar łożyskowy, smar do układów centralnego smarowania półpłynny, środek smarująco - konserwujący, odmrażacz do szyb i zamków, samostart 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. STATUS PRAWNY- wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gosp., wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert(dla części I i II ) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym.( dla części I) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.( dla cz. I i II) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( dla cz. I i II) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (dla cz. I i II ) Aktualne zaświadcznie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (dla cz. I i II ) ZDOLNOŚĆ EKONOMICZNA I FINANSOWA- wymagane dokumenty: Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku, jeśli posiadane środki lub zdolność kredytowa będą równe co najmniej 150 000 zł. ( dla cz. I) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.Spełnieniem warunku będzie przedstawienie polisy na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 400 000zł ( dla cz. I) ZDOLNOŚĆ TECHNICZNA- wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku jeżeli wykaz będzie zawierał co najmniej 2 dostawy paliw o wartości brutto 300 000 zł każda wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie (załącznik nr 4) ( dla cz. I) 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.11.00 - Olej napędowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.41.00 - Olej napędowy Oryginalny kod CPV: 23.11.12.00 - Benzyna bezołowiowa Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa Oryginalny kod CPV: 23.12.31.00 - Oleje silnikowe Kod CPV wg słownika 2008: 09.21.11.00 - Oleje silnikowe Oryginalny kod CPV: 23.12.34.00 - Oleje do kół zębatych Kod CPV wg słownika 2008: 09.21.14.00 - Oleje do kół zębatych Oryginalny kod CPV: 23.12.36.10 - Płyny do celów hydraulicznych Kod CPV wg słownika 2008: 09.21.16.10 - Płyny do celów hydraulicznych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Olej napędowy - 220 000 litrów, Benzyna bezołowiowa 95 - 25 000 litrów Oleje do silników - ok. 5225 litrów Materiały eksploatacyjne - ok. 1815 litrów Dokładniej opisany asortyment znajduje się w SIWZ 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Dla części I: 8000 PLN Dla części II: 300 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnieni warunków wg zasady " spełnia lub nie spełnia". Niespełnienie jakiegokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy, a jego oferta uznana zostanie za odrzuconą Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: STATUS PRAWNY- wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gosp., wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert(dla części I i II ) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji napodjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym.( dla części I) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.( dla cz. I i II Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( dla cz. I i II) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (dla cz. I i II ) Aktualne zaświadcznie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (dla cz. I i II ) ZDOLNOŚĆ EKONOMICZNA I FINANSOWA - wymagane dokumenty: Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku, jeśli posiadane środki lub zdolność kredytowa będą równe co najmniej 150 000 zł. ( dla cz. I) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Spełnieniem warunku będzie przedstawienie polisy na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 400 000 zł ( dla cz.I) ZDOLNOŚĆ TECHNICZNA- wymagane dokumenty : Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku jeżeli wykaz będzie zawierał co najmniej 2 dostawy paliw o wartości brutto 300 000 zł każda wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie (załącznik nr 4) ( dla cz. I)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Dla I części zamówienia : 2. 1. Długość okresu ( w miesiącach ) stałości cen oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 (%) 20 3. 2. Cena (%) 80 2. Dla II części zamówienia - najniższa cena 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szamotuly.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2007 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.03.2007, godzina 13:30, Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach , ul. Wojska Polskiego 14, 64-500 Szamotuły.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.01.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: I Nazwa: Sukcesywna dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95. 1) Krótki opis: sukcesywna dostawa 220 000 litrów oleju napędowego oraz 25 000 litrów benzyny bezołowiowej 95. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.11.00, 23.11.12.00. 3) Wielkość lub zakres: olej napędowy - 220 000 litrów benzyna bezołowiowa 95 - 25 000 litrów 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. 1. Długość okresu ( w miesiącach ) stałości cen oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 (%) 20 2. 2. Cena (%) 80 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: II Nazwa: Sukcesywna dostawa olejów silnikowych, smarów i płynów samochodowych. 1) Krótki opis: oleje silnikowe: olej silnikowy o zapłonie samoczynnym, olej do silników o zapłonie iskrowym, olej do samochodów osobowych dostawczych, olej do silników dwusuwowych, oleje do układów hydraulicznych, olej hydrauliczny do układów kierowniczych, olej przekładniowy, olej silnikowy półsyntetyczny, płyn do chłodnic, płyn hamulcowy, płyn do układów pneumatycznych, płyn do spryskiwaczy, smar łożyskowy, smar do układów centralnego smarowania półpłynny, środek smarująco - konserwujący, odmrażacz do szyb i zamków, samostart. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.31.00, 23.12.34.00, 23.12.36.10. 3) Wielkość lub zakres: Łącznie ok. 7 200 litrów lejów silnikowych i płynów - dokładne parametry w SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.