Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2007-01-11
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kleczew: dostawa, montaż i uruchomienie ładowarko-zwałowarki o gwarantowanej wydajności czerpania i zwałowania 1100 m3/h Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Kopalnia Węgla Brunatnego "Konin" w Kleczewie Spółka Akcyjna, do kontaktów: Ryszard Sułek, ul. 600-lecia 9, 62-540 Kleczew, woj. wielkopolskie, tel. 063 2476000, fax 063 2476514, e-mail: stankiewicz@kwbkonin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.kwbkonin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Kopalnia Węgla Brunatnego Konin w Kleczewie S.A., Ryszard Sułek, 62-540 Kleczew, ul. 600-Lecia 9, 62-540 Kleczew, woj. wielkopolskie, tel. +48 63 247 62 23, fax +48 63 247 63 74, e-mail: rysiek.sulek@kwbkonin.pl, www.kwbkonin.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Inne:Poszukiwanie i wydobycie węgla. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa, montaż i uruchomienie ładowarko-zwałowarki o gwarantowanej wydajności czerpania i zwałowania 1100 m3/h. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Kopalnia Węgla Brunatnego Konin w Kleczewie SA; 62-540 Kleczew, ul. 600-Lecia 9. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa, montaż i uruchomienie ładowarko-zwałowarki o gwarantowanej wydajności czerpania i zwałowania minimum 1.100 m3/h z kołowym mechanizmem ładowania o typowej konstrukcji stosowanej przy tego typu maszynach. Rodzaj materiału składowanego - węgiel brunatny. Współpraca z dwoma placami składowania o szerokości ~25 m i ~170 m długości każdy. Należy określić technologię składowania i czerpania. Ładowarko-zwałowarka ma współpracować z przenośnikiem B 1600 pracującym z dwoma prędkościami taśmy 2,62 m/s oraz 5,24 m/s. Maszyna powinna charakteryzować się czterema stanami pracy (zwałować urobek na plac, czerpać urobek z placu, doładowywać przenośnik urobkiem z placu, umożliwiać załadunek węgla z pominięciem placu składowania). Maszyna na podwoziu szynowym wraz z podtorzem. Rozstaw szyn podtorza wynikający z konstrukcji tego typu maszyn oraz z projektu placu. Tor jazdy maszyny - 230 m. Obrót główny na łożu kulowym. Koło czerpakowe bezkomorowe. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku), 2) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 4) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (na formularzu ofertowym), 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 7) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 8) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 9) informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), Uwaga: z informacji winna wynikać konkretna kwota w PLN. 10) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i zamawiających oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy maszyn podobnego typu zostały wykonane należycie (wg załącznika nr 4 do SIWZ), 11) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 12) koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.10.00 - Urządzenia górnicze Kod CPV wg słownika 2008: 43.10.00.00 - Urządzenia górnicze 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie ładowarko-zwałowarki o gwarantowanej wydajności czerpania i zwałowania minimum 1.100 m3/h do KWB \Konin\ w Kleczewie S.A., Odkrywka Jóźwin, plac składowania, przenośnik W-02 (załącznik mapa do SIWZ) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 31.03.2008
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium ustala się na kwotę 100.000,00 PLN (słownie złotych: sto tysięcy) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia i zezwolenia oraz koncesje do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. Oferent w okresie ostatnich 5 lat zrealizował rodzajowo odpowiadającą zamówieniu dostawę maszyn podobnego rodzaju, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie. 3. Posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia tj. posiadają niezbędne narzędzia i urządzenia do wykonania zamówienia lub wskażą podmiot, który wykona tę część zamówienia. 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobami, które posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiającą realizację zamówienia. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 pkt.1-10). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. XIX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełni. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 95 2. termin 5 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: 40 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką w siedzibie Zamawiającego albo przelewem na konto Zamawiającego; Bank Zachodni WBK S.A. I O/Konin, numer 79 1090 1199 0000 0000 1900 2727 z dopiskiem SIWZ do ZP/DI-1/02/06. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.02.2007, godzina 13:00, Kopalnia Węgla Brunatnego Konin w Kleczewie Spółka Akcyjna, 62-540 Kleczew, ul. 600-Lecia 9 Sala Konferencyjna OZR (przy stołówce).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.01.2007.
INNE PRZETARGI KLECZEW
- Dowóz i odwóz uczniów do szkół na terenie Gminy Kleczew w roku szkolnym 2024/2025 na podstawie biletów
- "Wykonanie usługi w zakresie dowozów i odwozów uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Kleczew do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025"
- Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Kleczewie
- Wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Kleczewie
- Zakup samochodu osobowego "mikrobusa" przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
więcej: przetargi KLECZEW »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.