eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Dostawa oleju opałowego w ilości 57 000 litrów 09135100-5 Olej opałowy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-30

Bydgoszcz: Dostawa oleju opałowego w ilości 57 000 litrów 09135100-5 Olej opałowy
Numer ogłoszenia: 82544 - 2009; data zamieszczenia: 30.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Leśny Park Kultury i Wypoczynku MYŚLĘCINEK Sp. z o.o. w Bydgoszczy , ul. Gdańska 173-175, 85-674 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3280009, faks 052 3280024.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpkiw.bydgoszcz.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego z ograniczona odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego w ilości 57 000 litrów 09135100-5 Olej opałowy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości 57 000 litrów Przedmiot zamówienia stanowią sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego. Dostarczany olej opalowy lekki musi spełniać wszystkie parametry wskazane w Polskiej Normie PN-C-96024/2001.Wielkość dostawy zamawiający szacuje na 70.000 litrów. Miejsce dostawy: do siedziby Zamawiającego ul. Gdańska 173-175 w Bydgoszczy - budynek Kujawsko Pomorskiego Centrum Edukacji Ekologicznej i budynek Zimowiska na terenie Ogrodu Fauny Polskiej w Leśnym Parku Kultury i Wypoczynku. Pojemność zbiorników w kotłowniach obiektów: 1.Budynek siedziby Kujawsko-Pomorskiego Centrum Edukacji Ekologicznej w Bydgoszczy - jednorazowa wielkość dostawy do 3 tysięcy litrów 2.Ogród Fauny Polskiej w Bydgoszczy - budynek Zimowiska - jednorazowa wielkość dostawy do 2 tysięcy litrów Wielkość jednorazowych dostaw będzie wynikała z zapotrzebowań składanych telefonicznie przez uprawnionych przedstawicieli zamawiającego (w zależności zużycia wynikającego z pory roku i warunków atmosferycznych). Dostawy muszą zostać zrealizowane w terminie 3 dni licząc od dnia złożenia zapotrzebowania przez telefon. Zamawiający będzie dokonywał zakupów oleju do momentu wyczerpania wartości kwoty wskazanej w ofercie Wykonawcy, zapotrzebowania ilości litrów oleju opałowego lub okresu ważności umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.35.10.0 - Olej opałowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie sprzedaży paliw; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy pzp 5.Warunki dodatkowe jakie musi spełnić wykonawca: 1.Rozliczanie i fakturowanie cząstkowych dostaw oleju opałowego następować będzie na podstawie dowodu wydania wystawionego przez Wykonawcę i potwierdzonego przez Zamawiającego każdorazowo w miejscu dostawy. 2.Rozliczanie zawartych transakcji fakturami VAT z terminem płatności 21 dni od daty sprzedaży. 3.Fakturowana ilość zakupionego paliwa z założeniem że podstawą opodatkowania paliw silnikowych i olejów opałowych jest liczba litrów gotowego wyrobu w temperaturze 15oC. (Art. 64 Ustawy z dnia 23 stycznia 2004 r. o podatku akcyzowym Dz. Nr 29 z 2004 r. poz. 257. 4.Wykonawca dostarczy olej opałowy na własny koszt, ryzyko i odpowiednim środkiem transportu do kotłowni wymienionych pkt. 3 - niniejszej SIWZ. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu, tj. analizy prowadzącej do konstatacji, że dany podmiot - wykonawca zamówienia albo nadaje się do wykonania przedmiotowego zamówienia albo też nie, bez podziału na wykonawców spełniających wymogi Zamawiającego lepiej lub gorzej. 2. Ocena, czy wykonawca spełnia postawione mu warunki (podmiotowe i przedmiotowe) będzie dokonana w oparciu o dokumenty określone w pkt. 5.2. siwz. Niespełnienie przez wykonawcę chociażby jednego z warunków określonych podmiotowo (i przedmiotowo) w tym progowo - skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z udziału w postępowaniu. 3.Zgodnie z art. 26. ust. 3 UPZP, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt.1 UPZP, lub którzy złożyli oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 UPZP, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu, lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie złożenie powyższych oświadczeń lub dokumentów w wyznaczonym terminie skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o zamówienie publiczne. 4. Zgodnie z art. 26. ust. 4 UPZP, Zamawiający wzywa wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów o których mowa w art. 25 ust.1 pkt. 1 UPZP..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków udziału oraz inne dokumenty, powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę-y uprawnioną-e do reprezentowania wykonawcy i składania oświadczeń woli w jego imieniu. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia. 1.Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 do SIWZ). 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ). - oświadczenie-a wykonawcy-ów o spełnianiu warunków określonych w art. 22 (zał. 2 do SIWZ) ust. 1 uPzp (przy czym oświadczenie to może w imieniu każdego z wykonawców -np. członków konsorcjum - wspólników spółki cywilnej- złożyć pełnomocnik, jeżeli został do tego umocowany, ale jeżeli przedstawi wraz z ofertą oświadczenie-a wykonawcy-ów, złożone zgodnie z obowiązującymi go zasadami reprezentacji, obie formy spełniają wymagania określone przez uPzp) 3. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ) 4.Koncesję na obrót paliwami płynnymi zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. prawo energetyczne ( Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 poź. Zm) w zakresie objętym zamówieniem 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Załączony w formie oświadczenia wykaz podwykonawców jeżeli Wykonawca będzie korzystał z pomocy podwykonawców. 7.Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli o udzielenie zamówienia wspólnie ubiega się kilku wykonawców Wymagane dokumenty Wykonawca składa zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady ministrów z dnia 19.05.2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. z 2006r Nr 87, poz.605 z późn. zm.)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lpkiw.bydgoszcz.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Leśny Park Kultury i Wypoczynku Myślęcinek Sp. z o.o. w Bydgoszczy ul. Gdańska 173-175, 85-674 Bydgoszcz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Leśnego Parku Kultury i Wypoczynku Myślęcinek Sp. z o.o. w Bydgoszczy, ul. Gdańska 173-175, 85-674 Bydgoszcz..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.