eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ulanów › Przebudowa ciągu dróg gminnych nr 102801 w miejscowości Huta Deręgowska-Pałki.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-13

Ulanów: Przebudowa ciągu dróg gminnych nr 102801 w miejscowości Huta Deręgowska-Pałki.
Numer ogłoszenia: 82422 - 2015; data zamieszczenia: 13.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 51418 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Ulanów, ul. Rynek 5, 37-410 Ulanów, woj. podkarpackie, tel. 15 8763041 w. 32, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ciągu dróg gminnych nr 102801 w miejscowości Huta Deręgowska-Pałki..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Droga nr odcinek G-H 0+000 do 1+614 Stan pierwotny (na podstawie oględzin, analiz i informacji od Zarządcy drogi) Droga gminna posiada nawierzchnię bitumiczną. Występują liczne przełomy i spękania, narośnięte pobocza. Droga posiada zmienne szerokości: W km 0+000 do km 0+430 - szerokość 3 m W km 0+430 do 0+460 - zmiana szerokości z 3 m na 3,5 m W km 0+460 do 0+970 - szerokość 3,5 m W km 0+970 do 1+015 - 3,5 m do 4 m W km 1+015 do 1+614 - 4 m Stan projektowany Stan projektowany obejmuje: -wykonanie remontu nawierzchni jezdni poprzez ułożenie nowych warstw bitumicznych - wykonanie zatoki postojowej 6 miejsc postojowych - wykonanie mijanki zgodnie z planem syt. Rozwiązania projektowe Przebieg sytuacyjny projektowanego odcinka Przebieg sytuacyjny przedstawiono na planie sytuacyjnym - oś projektowana jest zbliżona do istniejącej nawierzchni bitumicznej. Projektowana jest nawierzchnia W km 0+000 do km 0+430 - szerokość 3 m W km 0+430 do 0+460 - zmiana szerokości z 3 m na 3,5 m W km 0+460 do 0+970 - szerokość 3,5 m W km 0+970 do 1+015 - 3,5 m do 4 m W km 1+015 do 1+614 - 4 m Zakładane jest wykonanie obustronnych poboczy o szer. 0,5 m z kruszywa łamanego 0-31,5 mm. Opis konstrukcji nawierzchni jezdni W oparciu o Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. /Dziennik Ustaw nr 430 z dnia 14 maja 1999r. Parametry drogi - droga klasy L - kategoria obciążenia ruchem KR2/ o liczbie osi/pas/dobę 13-70 - prędkość projektowa Vp = 40 km/h; - grupa nośności podłoża G1 KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI OD KM 0+000 DO 1+015 - 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S dla ruchu KR1 - Wyrównanie istniejącej nawierzchni - beton asfaltowy AC 16W dla ruchu KR1 średnio 75 kg/m2 KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI OD KM 1+015 DO 1+614 - 5 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S dla ruchu KR1 KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI ZATOKI POSTOJOWEJ - 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S dla ruchu KR1 - Wyrównanie istniejącej nawierzchni - beton asfaltowy AC 16W dla ruchu KR1 średnio 75 kg/m2 - 20 cm podbudowa z kruszywa łamanego Odwodnienie Odwodnienie projektowanego odcinka drogi odbywa się poprzez powierzchniowy spływ wód opadowych do istniejących rowów przydrożnych, które podlegają odcinkowemu odmuleniu. Droga ODCINEK A-B długość 214 m Stan pierwotny (na podstawie oględzin, analiz i informacji od Zarządcy drogi) Droga ODCINEK A-B KM 0+000 do km 0+214 posiada nawierzchnię gruntową o szerokości 3 m oraz łączną długość 214 m Stan projektowany Stan projektowany obejmuje: -wykonanie podbudowy oraz ułożenie nawierzchni bitumicznej Rozwiązania projektowe Przebieg sytuacyjny projektowanego odcinka Przebieg sytuacyjny przedstawiono na planie sytuacyjnym - oś projektowana jest zbliżona do istniejącej nawierzchni bitumicznej. Projektowana jest nawierzchnia o szerokości 3 m i spadku daszkowym na odcinkach prostych 2%, a na odcinkach przebiegających w łukach spadek jednostronny z pochyleniem zgodnym z istniejącym w terenie. Zakładane jest wykonanie obustronnych poboczy o szer. 0,50 m z kruszywa łamanego 0-31,5 mm. Opis konstrukcji nawierzchni jezdni W oparciu o Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. /Dziennik Ustaw nr 430 z dnia 14 maja 1999r. Parametry drogi - droga klasy D - kategoria obciążenia ruchem KR2/ o liczbie osi/pas/dobę 13-70 - prędkość projektowa Vp = 40 km/h; - grupa nośności podłoża G1 KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI - 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S dla ruchu KR1 - Wyrównanie istniejącej nawierzchni - beton asfaltowy AC 16W dla ruchu KR1 średnio 75 kg/m2 - Podbudowa z kruszywa łamanego 20 cm Odwodnienie Odwodnienie projektowanego odcinka drogi odbywa się poprzez powierzchniowy spływ wód opadowych na przyległy teren pasa drogowego Droga ODCINEK C-D długość 160 Stan pierwotny (na podstawie oględzin, analiz i informacji od Zarządcy drogi) Droga ODCINEK C-D KM 0+000 do km 0+160 posiada nawierzchnię gruntową o szerokości 3 m oraz łączną długość 160 m Stan projektowany Stan projektowany obejmuje: -wykonanie podbudowy oraz ułożenie nawierzchni bitumicznej Rozwiązania projektowe Przebieg sytuacyjny projektowanego odcinka Przebieg sytuacyjny przedstawiono na planie sytuacyjnym - oś projektowana jest zbliżona do istniejącej nawierzchni bitumicznej. Projektowana jest nawierzchnia o szerokości 3 m i spadku daszkowym na odcinkach prostych 2%, a na odcinkach przebiegających w łukach spadek jednostronny z pochyleniem zgodnym z istniejącym w terenie. Zakładane jest wykonanie obustronnych poboczy o szer. 0,50 m z kruszywa łamanego 0-31,5 mm. Opis konstrukcji nawierzchni jezdni W oparciu o Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. /Dziennik Ustaw nr 430 z dnia 14 maja 1999r. Parametry drogi - droga klasy D - kategoria obciążenia ruchem KR2/ o liczbie osi/pas/dobę 13-70 - prędkość projektowa Vp = 40 km/h; - grupa nośności podłoża G1 KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI - 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S dla ruchu KR1 - Wyrównanie istniejącej nawierzchni - beton asfaltowy AC 16W dla ruchu KR1 średnio 75 kg/m2 - Podbudowa z kruszywa łamanego 20 cm Droga ODCINEK E-F długość 176 m oraz odc. 34 m Stan pierwotny (na podstawie oględzin, analiz i informacji od Zarządcy drogi) Droga ODCINEK E-F KM 0+000 do km 0+176 posiada nawierzchnię gruntową o szerokości 3 m oraz łączną długość 176 m Odcinek boczny posiada szerokość 3 m i długość 34 m. Stan projektowany Stan projektowany obejmuje: -wykonanie podbudowy oraz ułożenie nawierzchni bitumicznej Rozwiązania projektowe Przebieg sytuacyjny projektowanego odcinka Przebieg sytuacyjny przedstawiono na planie sytuacyjnym - oś projektowana jest zbliżona do istniejącej nawierzchni bitumicznej. Projektowana jest nawierzchnia o szerokości 3 m i spadku daszkowym na odcinkach prostych 2%, a na odcinkach przebiegających w łukach spadek jednostronny z pochyleniem zgodnym z istniejącym w terenie. Zakładane jest wykonanie obustronnych poboczy o szer. 0,50 m z kruszywa łamanego 0-31,5 mm. Opis konstrukcji nawierzchni jezdni W oparciu o Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. /Dziennik Ustaw nr 430 z dnia 14 maja 1999r. Parametry drogi - droga klasy D - kategoria obciążenia ruchem KR2/ o liczbie osi/pas/dobę 13-70 - prędkość projektowa Vp = 40 km/h; - grupa nośności podłoża G1 KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI - 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S dla ruchu KR1 - Wyrównanie istniejącej nawierzchni - beton asfaltowy AC 16W dla ruchu KR1 średnio 75 kg/m2 - Podbudowa z kruszywa łamanego 20 cm Odwodnienie Odwodnienie projektowanego odcinka drogi odbywa się poprzez powierzchniowy spływ wód opadowych na przyległy teren pasa drogowego Wykonanie oświetlenia drogowego, podwieszanego na istniejącej linii niskiego napięcia Huta Deręgowska 4 w m-ści Huta Deręgowska, gm. Ulanów, przy drogach gminnych. Zakres opracowania obejmuje: _ podwieszenie na istniejącej linii niskiego napięcia przewodu oświetleniowego AsXSn 2x35 w przęsłach: * sł. nr 3 - sł. nr 7; AsXSn 2x35 dł. 209(217) m. * sł. nr 9 - sł. nr 13; AsXSn 2x35 dł. 208(216) m. * sł. nr 33 - sł. nr 36; AsXSn 2x35 dł. 107113 m. montaż opraw oświetlenia ulicznego OUSc-100W - 5 szt. nsł. nr 4, 6, 13, 34, 36..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.70 - Malowanie nawierzchni parkingów 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Transportowo-Budowlano -Drogowa DYLMEX Tomasz Dyl ul. Rakowska 33, 28-200 Staszów, ul. Rakowska 33, 28-200 Staszów, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 481393,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 493909,33

  • Oferta z najniższą ceną: 493909,33 / Oferta z najwyższą ceną: 679984,36

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.