eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraśnik › Budowa oczyszczalni ścieków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-22

Kraśnik: Budowa oczyszczalni ścieków
Numer ogłoszenia: 82365 - 2008; data zamieszczenia: 22.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kraśnik, ul. Janowska 139, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8252041, 8252042, fax 081 8843709.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov.pl/krasnik

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oczyszczalni ścieków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie infrastruktury towarzyszącej do leśniczówki Kluczkowice - Budowa przydomowej biologicznej oczyszczalni ścieków wraz z przepompownią przy budynku leśniczówki w miejscowości Góry Kluczkowickie 44a, gmina Opole Lubelskie. Projektuje się wykonać: Budowa przydomowej biologicznej oczyszczalni ścieków wraz z przepompownią. 1. Osadniki powinny być wykonane jako zbiorniki zapewniające całkowitą szczelność, odporność mechaniczną, odporność na substancje agresywne w ściekach, na zmiany temperatury oraz pełną stabilność w gruncie. Muszą być wyposażone w filtr doczyszczający gwarantujący zatrzymanie zawiesin. Osadnik musi posiadać częściowy podział na komory dla wyeliminowania mieszania ścieków w okolicy filtra, oraz łatwo dostępne dwa (lub więcej) włazy z pokrywami zapewniającymi szczelność dla wyeliminowania wydostawania się gazów fermentacyjnych. 2. Studzienki rozdzielcze, studzienki zamykające należy wykonać jako monolityczny cylinder. 3. Przepompownia ścieków surowych i oczyszczonych powinna być wykonana z PHED lub PCV w kształcie walca lub sześcianu, ze szczelnym dnem oraz ruchomą pokrywą . Wysokość zbiornika przepompowni zależy od głębokości posadowienia kanału ścieków surowych. Przepompownia wyposażona jest w zatapialną pompę z pływakiem . W przypadku wskazań w dokumentacji projektowej nazw producentów dopuszcza się stosowanie wyrobów równoważnych. Szczegółowy zakres robót i wymagań co do ich jakości, a także innych zobowiązań wobec zamawiającego w ramach niniejszego zamówienia określają: projekt budowlany, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, ustalenia zwarte w s.i.w.z. wraz z załącznikami. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć inwentaryzację geodezyjną po wykonaniu zadania potwierdzoną przez Wydział Geodezji Starostwa Powiatowego w Opolu Lub. Zamawiający oczekuje, że wykonawca udzieli nieodpłatnej gwarancji na wykonane roboty co najmniej w wymiarze 3 lat. Proponuje się wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej placu budowy w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do przygotowania ofert. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z zamawiającym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.25.21.00 - Zakłady oczyszczania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.21.00 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każda oferta powinna być zabezpieczona wadium o wartości 800,00 zł (słownie: osiemset złotych). Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że to poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 18 1020 3235 0000 5102 0023 4799. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tak aby w dniu otwarcia ofert było w posiadaniu zamawiającego. Wadium wniesione w pozostałych formach, należy w oryginale złożyć w pokoju nr 16 (kasa) w siedzibie zamawiającego zaś kopię dołączyć do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób czytelny umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. Dowód potwierdzający wpłatę (wniesienie) wadium należy dołączyć do oferty. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynie termin związania ofertą; 2) zostanie zawarta umowa w sprawie prowadzonego zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3) zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Ponadto zamawiający zwróci wadium na wniosek wykonawcy: 1) który przed upływem terminu składania ofert wycofał ofertę, 2) który został wykluczony z postępowania, 3) którego oferta została odrzucona. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) sprawi, że zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Spełniają wymogi art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: a) posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym oraz prowadzą działalność w zakresie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, b) wykonali co najmniej dwie prace w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie o podobnym charakterze i rozmiarze jak w niniejszym zamówieniu, odpowiednio potwierdzone, że zostały wykonane należycie, c) dysponują osobą lub osobami z uprawnieniami do nadzorowania robót sanitarnych, potwierdzone aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, d) ubezpieczają działalność firmy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności objętej przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50 tys. złotych. 3. W przypadku oferty wspólnej warunki wymienione w pkt 1 muszą spełnić oddzielnie poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, pozostałe warunki przy ocenie będą podlegały sumowaniu. W zakresie ubezpieczenia, każdy z wykonawców musi być ubezpieczony proporcjonalnie do udziału w bezpośrednim wykonywaniu robót (zgodnie z umowa konsorcjum). Potwierdzenie spełnienia powyższych warunków zamawiający uzyska na podstawie analizy dokumentów i załączników wymienionych w dziale VI s.i.w.z. oraz sprawdzenia na gruncie niektórych obiektów wskazanych w tych dokumentach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędna wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania tego zamówienia wraz z ofertą powinien złożyć następujące dokumenty: 1/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3/ kopię dokumentów stwierdzające, że wskazana osoba(y) posiada(ją) uprawnienia do nadzorowania robót sanitarnych wraz z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 4/ wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych z podaniem: miejsca wykonania, rodzaju robót, ich wartości, dat wykonania oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, opinie itp.), 5/ kopię polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności objętej przedmiotem zamówienia, 6/ podstawowe dokumenty dotyczące firmy każdy z partnerów (we wspólnej ofercie) powinien złożyć z osobna, 7/ oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (potwierdzające spełnienie wymogów art. 22 ust. 1 i potwierdzające niepodleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/krasnik

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego, pokój nr 13, ul. Janowska 139, 23-200 Kraśnik..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego, pokoju nr 3 - sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.