Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-12
Warszawa: Część I - Ochrona fizyczna osób i mienia obiektu przy ul. Przyczółkowej 27A w Warszawie do dnia 10.12.2015 r.
Część II - Ochrona fizyczna osób i mienia obiektu przy ul. Kolegiackiej 3 w Warszawie do dnia 01.12.2014 r.
Część III - Usługa ochrony obiektu użytkowego (Przedszkola) zlokalizowanego przy ul. Św. Urszuli Ledóchowskiej 8 na terenie Dzielnicy Wilanów w Warszawie od daty wprowadzenia na obiekt do dnia 01.09.2014 r - do godz. 07:00
Numer ogłoszenia: 82334 - 2014; data zamieszczenia: 12.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów , ul. Stanisława Kostki Potockiego 11, 02-958 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 642 60 01 w. 456, faks 22 858 75 20.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część I - Ochrona fizyczna osób i mienia obiektu przy ul. Przyczółkowej 27A w Warszawie do dnia 10.12.2015 r. Część II - Ochrona fizyczna osób i mienia obiektu przy ul. Kolegiackiej 3 w Warszawie do dnia 01.12.2014 r. Część III - Usługa ochrony obiektu użytkowego (Przedszkola) zlokalizowanego przy ul. Św. Urszuli Ledóchowskiej 8 na terenie Dzielnicy Wilanów w Warszawie od daty wprowadzenia na obiekt do dnia 01.09.2014 r - do godz. 07:00.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Ochrona fizyczna osób i mienia obiektu przy ul. Przyczółkowej 27A w Warszawie do dnia 10.12.2015 r. Część II - Ochrona fizyczna osób i mienia obiektu przy ul. Kolegiackiej 3 w Warszawie do dnia 01.12.2014 r. Część III - Usługa ochrony obiektu użytkowego (Przedszkola) zlokalizowanego przy ul. Św. Urszuli Ledóchowskiej 8 na terenie Dzielnicy Wilanów w Warszawie od daty wprowadzenia na obiekt do dnia 01.09.2014 r - do godz. 07:00.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Część I - Ochrona fizyczna osób i mienia obiektu przy ul. Przyczółkowej 27A w Warszawie do dnia 10.12.2015 r. Część II - Ochrona fizyczna osób i mienia obiektu przy ul. Kolegiackiej 3 w Warszawie do dnia 01.12.2014 r. Część III - Usługa ochrony obiektu użytkowego (Przedszkola) zlokalizowanego przy ul. Św. Urszuli Ledóchowskiej 8 na terenie Dzielnicy Wilanów w Warszawie od daty wprowadzenia na obiekt do dnia 01.09.2014 r - do godz. 07:00 Zamówienie zostanie udzielone na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych. Wielkość zamówienia uzupełniającego będzie stanowić nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium do niniejszego postępowania.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający wymaga aktualnej koncesji wydanej przez MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r., (Dz. U. z 2005 r., Nr 145 poz. 1221 ze zm.) Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych do oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla część I Na potwierdzenie spełnienia warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się wykonaniem lub wykonywaniem usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min 2 usług z których każda dotyczy ochrony osób i mienia w budynkach użyteczności publicznej o wartości min. brutto 100 000,00 zł., każda. Dla część II Na potwierdzenie spełnienia warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się wykonaniem lub wykonywaniem usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min 2 usług z których każda dotyczy ochrony osób i mienia w budynkach użyteczności publicznej o wartości min. brutto 50 000,00 zł., każda. Dla część III Na potwierdzenie spełnienia warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się wykonaniem lub wykonywaniem usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min 2 usług z których każda dotyczy ochrony osób i mienia w budynkach użyteczności publicznej o wartości min. brutto 40 000,00 zł., każda. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: http://aukcje.um.warszawa.pl.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W umowie do niniejszego postępowania przewidziano następujące istotne zmiany dotyczące: Dla części I i II: 1) Zmiana osoby upoważnionej do przeprowadzania kontroli o której mowa w par. 4 ust. 10 nie wymaga zmian co do treści umowy, ale wymaga pisemnego powiadomienia drugiej Strony umowy. 2) Zmiana osób wyznaczonych do kierowania pracami może nastąpić w formie pisemnego powiadomienia drugiej strony niezwłocznie i nie wymaga aneksu do niniejszej umowy. 3) W przypadku ustawowej zmiany obowiązujących stawek podatku VAT kwota wynagrodzenia brutto pozostaje bez zmian. Kwota wynagrodzenia netto zostanie przeliczona według obowiązujących stawek podatku VAT, w stosunku do kwoty wynagrodzenia bazowego brutto. 4) Zamawiający dopuszcza zmianę Podwykonawcy z zastrzeżeniem, że jeśli Wykonawca w procedurze udzielenia niniejszego zamówienia, w wyniku którego zawarto niniejszą umowę posłużył się doświadczeniem Podwykonawcy, nowy Podwykonawca musi również wykazać się doświadczeniem wymaganym przez Zamawiającego w procedurze o udzielenie zamówienia będącego przedmiotem umowy. Zmiana Podwykonawcy wymaga wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego oraz udzielenia przez niego zgody na piśmie. Dotychczasowy Podwykonawca odpowiada z nowym Podwykonawcą i Wykonawcą solidarnie. Odpowiedzialność ta dotyczy zarówno wykonywania przedmiotu umowy, jak i powstałych w ramach jej wykonywania szkód. Dla części III 1) Zmiana osoby upoważnionej do przeprowadzania kontroli o której mowa w par.. 4 ust. 9 nie wymaga zmian co do treści umowy, ale wymaga pisemnego powiadomienia drugiej Strony umowy. 2) Zmiana osób wyznaczonych do kierowania pracami może nastąpić w formie pisemnego powiadomienia drugiej strony niezwłocznie i nie wymaga aneksu do niniejszej umowy. 3) W przypadku ustawowej zmiany obowiązujących stawek podatku VAT kwota wynagrodzenia brutto pozostaje bez zmian. Kwota wynagrodzenia netto zostanie przeliczona według obowiązujących stawek podatku VAT, w stosunku do kwoty wynagrodzenia bazowego brutto. 4) Zamawiający dopuszcza zmianę Podwykonawcy z zastrzeżeniem, że jeśli Wykonawca w procedurze udzielenia niniejszego zamówienia, w wyniku którego zawarto niniejszą umowę posłużył się doświadczeniem Podwykonawcy, nowy Podwykonawca musi również wykazać się doświadczeniem wymaganym przez Zamawiającego w procedurze o udzielenie zamówienia będącego przedmiotem umowy. Zmiana Podwykonawcy wymaga wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego oraz udzielenia przez niego zgody na piśmie. Dotychczasowy Podwykonawca odpowiada z nowym Podwykonawcą i Wykonawcą solidarnie. Odpowiedzialność ta dotyczy zarówno wykonywania przedmiotu umowy, jak i powstałych w ramach jej wykonywania szkód.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wilanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd m. st. Warszawy - Dzielnica Wilanów, 02-958 Warszawa, ul. St. Kostki Potockiego 11, WZZ, pok. 406..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd m. st. Warszawy - Dzielnica Wilanów, 02-958 Warszawa, ul. St. Kostki Potockiego 11, WZZ, pok. 406..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - Ochrona fizyczna osób i mienia obiektu przy ul. Przyczółkowej 27A w Warszawie do dnia 10.12.2015 r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Ochrona fizyczna osób i mienia obiektu przy ul. Przyczółkowej 27A w Warszawie do dnia 10.12.2015 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - Ochrona fizyczna osób i mienia obiektu przy ul. Kolegiackiej 3 w Warszawie do dnia 01.12.2014 r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - Ochrona fizyczna osób i mienia obiektu przy ul. Kolegiackiej 3 w Warszawie do dnia 01.12.2014 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III - Usługa ochrony obiektu użytkowego (Przedszkola) zlokalizowanego przy ul. Św. Urszuli Ledóchowskiej 8 na terenie Dzielnicy Wilanów w Warszawie od daty wprowadzenia na obiekt do dnia 01.09.2014 r - do godz. 07:00.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - Usługa ochrony obiektu użytkowego (Przedszkola) zlokalizowanego przy ul. Św. Urszuli Ledóchowskiej 8 na terenie Dzielnicy Wilanów w Warszawie od daty wprowadzenia na obiekt do dnia 01.09.2014 r - do godz. 07:00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie konserwacji (utrzymanie) cieków będących w administracji Zarządu Zlewni Katowice, obszar działania Nadzoru Wodnego w Olkuszu
- Dostawa warzyw, ziemniaków i jabłek do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- BZP.261.16.2024 Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Dostawa samochodów osobowych
- Montaż i demontaż na ulicach Warszawy elementów dekoracji w formie flag i banerów z okazji Meczu Superpuchar UEFA (Super Cup) 2024
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Oboźna 11 m. 19b część nr 2: Nowomiejska 1/3 m. 14 część nr 3: Wilcza 69 m. 30 (w podziale na 3 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony osób i mienia
- Świadczenie usług ochrony ludzi i mienia znajdującego się w obiektach GDDKiA Oddział w Łodzi z podziałem na 2 części.
- Całodobowa ochrona osób i mienia Sądu Rejonowego w Pszczynie oraz odbiór, ochrona i konwojowanie wartości pieniężnych oraz innych przedmiotów wartościowych
- Świadczenie usługi nadzoru nad internatem położonym przy os. Pileckiego 37A w Oświęcimiu
- Ochrona wyposażenia i budynku SP 52 w Lublinie, terenu należącego do szkoły wraz z kompleksem boisk i ogrodzeniem przy ul. W. Jagiełły 11 w Lublinie.
- Usługa w zakresie pełnienia całodobowej ochrony na terenie Szpitala
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.