eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Reda › Ulepszenie nawierzchni gruntowych na terenie miasta Redy polegających na Część 1 Wykonanie utwardzenia nawierzchni gruntowych ulepszonych płytami JOMB Część 2 Układanie kostki betonowej na terenach gminnych Postępowanie 2.IN.PN.RB.2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-08

Reda: Ulepszenie nawierzchni gruntowych na terenie miasta Redy polegających na Część 1 Wykonanie utwardzenia nawierzchni gruntowych ulepszonych płytami JOMB Część 2 Układanie kostki betonowej na terenach gminnych Postępowanie 2.IN.PN.RB.2016
Numer ogłoszenia: 82288 - 2016; data zamieszczenia: 08.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Reda , ul. Gdańska 33, 84-240 Reda, woj. pomorskie, tel. 58 6788023, faks 58 6783124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.reda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ulepszenie nawierzchni gruntowych na terenie miasta Redy polegających na Część 1 Wykonanie utwardzenia nawierzchni gruntowych ulepszonych płytami JOMB Część 2 Układanie kostki betonowej na terenach gminnych Postępowanie 2.IN.PN.RB.2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia Część 1 Na terenie miasta Redy istnieją nawierzchnie gruntowe, które wymagają utwardzenia, Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających, na ulepszeniu wskazanych przez Zamawiającego nawierzchni gruntowych płytami IOMB na terenie miasta Reda. Przedmiot zamówienia będzie rozliczany kosztorysowo i realizowany na podstawie pisemnych zleceń częściowych w zakresach i terminach każdorazowo określonych w tych zleceniach do wysokości posiadanych środków w budżecie. Ceny jednostkowe wskazane w kosztorysie ofertowym, będącym załącznikiem IOMB nr 11 do oferty nie ulegną zmianie przez cały okres obowiązywania umowy. Wskazane ilości powierzchni dróg typu 1 i 2, skrzyżowań typu 1 i 2 oraz poboczy typu 1 i 2 mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego. Dla celów przygotowania oferty Zamawiający wskazuje poniżej powierzchnie i typy dróg: - 4140 m2 powierzchni dróg typu 1 (załącznik nr 1, rys.1); - 2530 m2 powierzchni dróg typu 2 (załącznik nr 1, rys.2); - 18 skrzyżowań- ćwiartka- typu 1 (załącznik nr 2, rys.3); - 14 skrzyżowań- ćwiartka- typu 2 (załącznik nr 2, rys.3); - 2760 m2 poboczy typu 1 (załącznik nr 1, rys.1); - 1687 m2 poboczy typu 2 (załącznik nr 1, rys.2); Opis przedmiotu zamówienia Część 2: Na terenie miasta Redy istnieją nawierzchnie gruntowe, które wymagają utwardzenia oraz nawierzchnie utwardzone wymagające poprawy stanu istniejącego. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na układaniu kostki betonowej na terenach gminnych, wskazanych przez Zamawiającego. Ceny jednostkowe wskazane w kosztorysie ofertowym, będącym załącznikiem KOSTKA nr 12 do oferty nie ulegną zmianie przez cały okres obowiązywania umowy. Przewiduje się ułożenie kostki gr. 6 cm- 3200 m2,ułożenie kostki gr. 8 cm- 300 m2, w tym:na konstrukcji nowej- 1500 m2,na konstrukcji po rozbiórce- 2000 m2 oraz ułożenie krawężników- 1015 mb, ułożenie obrzeży- 1000 mb.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej trzy zamówienia o długości nie mniejszej niż 300 mb oraz szerokości nie mniejszej niż 3 mb, dla każdego zadania oddzielnie, o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. budowie nawierzchni z płyt typu IOMB

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część 1: wibrator płytowy - min. 1 szt., żuraw samochodowy lub samojezdny - min. 1 szt., walec ogumiony - min. 1 szt.równiarka- min. 1 szt., recykler do masy bitumicznej - min. 1 szt., koparko-ładowarka - min. 1 szt. Część 2: wibrator płytowy- min. 1 szt.,równiarka- min. 1 szt.koparko-ładowarka- min. 1 szt.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca, dysponuje odpowiednimi osobami do wykonywania zamówienia tj. minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.reda.pl/zamowienia/tryby
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ul. Gdańska 33, 84-240 Reda, pok. nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Ul. Gdańska 33, 84-240 Reda, sekretariat pok. 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1: Wykonanie utwardzenia nawierzchni gruntowych ulepszonych płytami JOMB.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na terenie miasta Redy istnieją nawierzchnie gruntowe, które wymagają utwardzenia, Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających, na ulepszeniu wskazanych przez Zamawiającego nawierzchni gruntowych płytami IOMB na terenie miasta Reda. Przedmiot zamówienia będzie rozliczany kosztorysowo i realizowany na podstawie pisemnych zleceń częściowych w zakresach i terminach każdorazowo określonych w tych zleceniach do wysokości posiadanych środków w budżecie. Ceny jednostkowe wskazane w kosztorysie ofertowym, będącym załącznikiem IOMB nr 11 do oferty nie ulegną zmianie przez cały okres obowiązywania umowy. Wskazane ilości powierzchni dróg typu 1 i 2, skrzyżowań typu 1 i 2 oraz poboczy typu 1 i 2 mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego. Dla celów przygotowania oferty Zamawiający wskazuje poniżej powierzchnie i typy dróg 4140 m2 powierzchni dróg typu 1 załącznik nr 1, rys.1, 2530 m2 powierzchni dróg typu 2 załącznik nr 1, rys.2, 18 skrzyżowań- ćwiartka- typu 1 załącznik nr 2, rys.3,14 skrzyżowań ćwiartka typu 2 załącznik nr 2, rys.3, 2760 m2 poboczy typu 1 załącznik nr 1, rys.1, 1687 m2 poboczy typu 2 załącznik nr 1, rys.2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Układanie kostki betonowej na terenach gminnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na terenie miasta Redy istnieją nawierzchnie gruntowe, które wymagają utwardzenia oraz nawierzchnie utwardzone wymagające poprawy stanu istniejącego. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na układaniu kostki betonowej na terenach gminnych, wskazanych przez Zamawiającego. Ceny jednostkowe wskazane w kosztorysie ofertowym, będącym załącznikiem KOSTKA nr 12 do oferty nie ulegną zmianie przez cały okres obowiązywania umowy. Przewiduje się ułożenie kostki gr. 6 cm 3200 m2, ułożenie kostki gr. 8 cm 300 m2, w tym na konstrukcji nowej 1500 m2, na konstrukcji po rozbiórce 2000 m2 oraz ułożenie krawężników 1015 mb, ułożenie obrzeży 1000 mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.