Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-30
Pabianice: przebudowę dróg gminnych w Pabianicach
Numer ogłoszenia: 82162 - 2009; data zamieszczenia: 30.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto , ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2254600, faks 042 2254669.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pabianice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowę dróg gminnych w Pabianicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przebudowę dróg gminnych w Pabianicach polegającą na wykonaniu nawierzchni asfaltowej wraz z warstwami podbudowy oraz chodników i wjazdów z kostki betonowej w ulicach zad. A- ul. Młynarska zad. B- ul. Modra,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Oferenci, którzy 1) nie podlegają wykluczeniu na okoliczności podane w art.24, ust.1i 2 Ustawy PZP, 2) spełniają warunki określone w art.22, ust.1Ustawy PZP 3) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zadania , w tym przynajmniej jednym specjalistą o następujących kwalifikacjach: uprawnienia budowlane o specjalności drogowej i członkostwo w samorządzie zawodowym, 4) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zadania i w ciągu ostatnich 5lat - przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności przez oferenta jest krótszy to w tym okresie- wykonali co najmniej dwie roboty polegające na modernizacji dróg ( nawierzchnia z asfaltobetonu) wartości co najmniej 1 mln zł, 5) posiadają polisę ubezpieczeniową potwierdzającą , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100 000 zł.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu ,Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów 1) Formularz ofertowy 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 3) Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy i że spełnia wymagania określone w art.22 ust. 1 prawo zamówień publicznych 4) Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia budowlane w specjalności drogowej i są członkami Izby Inżynierów Budownictwa. 5) Wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie -robót drogowych polegających na budowie nawierzchni z asfaltobetonu, z podaniem ich wartości oraz miejsca i daty wykonania 6) dla minimum dwóch robót ujętych w zestawieniu dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością 7) Polisa ubezpieczeniowa potwierdzająca, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - ważna w dniu otwarcia ofert 8) Harmonogram robót- przygotowuje oferent 9) Harmonogram rzeczowo- finansowy wg wzoru.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.pabianice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Wydziale Inwestycji Miejskich Pabianice ul. św. Jana 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2009 godzina 09:00, miejsce: w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu MiejskiegoPabianice ul. Zamkowa 16.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- ROZBUDOWA INFRASTRUKTURY WODOCIĄGOWEJ I KANALIZACJI SANITARNEJ NA TERENIE GMINY PABIANICE
- Ochrona fizyczna, monitoring budynku Sądu Rejonowego w Pabianicach przy ul. Partyzanckiej 105/127 oraz prowadzenie szatni w okresie jesienno-zimowym dla interesantów Sądu Rejonowego w Pabianicach
- Częściowy remont kuchni w trybie "zaprojektuj i wybuduj" - etap 0 - remont pokrycia dachowego
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1282K Piotrowice - Sokołowice w m. Siedliska i w m. Przemyków oraz drogi powiatowej nr 1273K w m. Pławowice
- Remont drogi gminnej nr 112459E od skrzyżowania z drogą powiatową nr P3914E w Górach Mokrych do miejscowości Mojżeszów
- Remont drogi gminnej nr 112471E gr. pow. piotrkowskiego - Józefów Stary - Reczków - gr. woj. świętokrzyskiego
- "Przebudowa drogi gminnej nr 117054E w m. Krzyworzeka-Majorat, gm. Mokrsko"
- Remont nawierzchni chodnika w ul. Gronowej w Poznaniu
- Budowa drogi gminnej w miejscowości Sierakowice oraz fragmentu drogi gminnej relacji Sierakowice - Wygoda Sierakowska
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.