eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Zakup usług dla pracowników w postaci kart abonamentowych uprawniających do korzystania z programu sportowo-rekreacyjnego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-14

Rzeszów: Zakup usług dla pracowników w postaci kart abonamentowych uprawniających do korzystania z programu sportowo-rekreacyjnego.
Numer ogłoszenia: 82015 - 2011; data zamieszczenia: 14.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 42197 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszowa, Rynek 1, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8754636, faks 017 8754634.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług dla pracowników w postaci kart abonamentowych uprawniających do korzystania z programu sportowo-rekreacyjnego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie wyselekcjonowanych przez Wykonawcę, pod kątem potrzeb Zamawiającego, usług dostępnych dla pracowników Urzędu Miasta Rzeszowa, członków ich rodzin oraz osób towarzyszących (Uczestników Programu). Usługi będące przedmiotem zamówienia polegają na umożliwieniu Uczestnikom Programu nielimitowanego dostępu do wyznaczonych obiektów sportowych w całej Polsce, o zróżnicowanym charakterze, z którymi Wykonawca ma podpisana umowę współpracy, w ramach miesięcznego abonamentu. W ramach świadczonych usług Wykonawca musi także zaproponować pakiet dla dzieci pracowników (do lat 15), który zawiera nielimitowany dostęp do wyznaczonych obiektów basenowych. Przez pracownika należy rozumieć osobę zatrudnioną przez Zamawiającego na podstawie umowy o pracę. Uczestnicy Programu uprawnieni do korzystania z usług określonych w pakiecie będą mieli możliwość dostępu do wyznaczonych obiektów za okazaniem karty imiennej, na terenie całego kraju, w szczególności w Rzeszowie i miejscowościach znajdujących się w okolicach. Zakres usług, dostępnych w ramach Programu (pakietu sportowego), będzie dostępny na stronie internetowej Wykonawcy i będzie obejmować, co najmniej: basen, aqua aerobik, fitness, taniec, siłownia, sauna, spinning, squash, indoor cycling, sztuki walki. Liczba kart ustalona zostanie na podstawie imiennej listy sporządzonej przez Zamawiającego, którą przekaże Wykonawcy po podpisaniu umowy. Zamawiający zatrudnia obecnie ok. 600 pracowników. Do korzystania z Programu w pierwszym okresie rozliczeniowym planuje się zgłosić 125 pracowników (przewiduje się, że liczba ta będzie oscylować w granicach 90-140 w pozostałych miesiącach), 25 dorosłych członków rodziny, 2 osoby towarzyszące nie będące członkami rodziny oraz 10 dzieci pracowników. Przewiduje się dofinansowanie z ZFŚS w wysokości 40 - 70%, w zależności od sytuacji dochodowej pracownika. Wykonawca w ramach umowy umożliwi także dodatkowo korzystanie z nowo dostępnych usług w ramach pakietu sportowego, świadczonych przez podmioty, z którymi Wykonawca nawiąże współpracę w trakcie trwania umowy. Aktualna lista usług oraz podmiotów będzie zawsze dostępna na stronie internetowej Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Benefit Systems S.A., Ul. Fredry 6, 00-097 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53658,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 63500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 56200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 63500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.