eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Przebudowa ulicy Chłopskiej w m. Smolec, gmina Kąty Wrocławskie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-13

Wrocław: Przebudowa ulicy Chłopskiej w m. Smolec, gmina Kąty Wrocławskie
Numer ogłoszenia: 81975 - 2016; data zamieszczenia: 13.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 71810 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego, ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. +48 71 72 21 700, faks +48 71 72 21 706.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Chłopskiej w m. Smolec, gmina Kąty Wrocławskie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową ulicy Chłopskiej w m. Smolec w gminie Kąty Wrocławskie, obejmujący odcinek drogi powiatowej o długości ok. 2900m. 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Ulica Chłopska w miejscowości Smolec, gmina Kąty Wrocławskie. 3. Rodzaj i zakres prac. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w ramach zadania pn. Przebudowa ulicy Chłopskiej w m. Smolec, gmina Kąty Wrocławskie zgodnie z opracowanym projektem, który przewiduje wykonanie robót w pasie drogowym polegających na: - robotach przygotowawczych - robotach rozbiórkowych - budowie chodnika - budowie i przebudowie zjazdów na posesje - budowie i przebudowie zjazdów na drogi gminne - wycince drzew i krzewów - wykonaniu przejść wyniesionych dla pieszych, przestawieniu słupów ogłoszeniowych, wiat przystankowych i kontenerów - wykonaniu oznakowania poziomego i pionowego - przebudowie jezdni, tj. wzmocnieniu konstrukcji z wykorzystaniem istniejących warstw konstrukcyjnych, wykonaniu poszerzenia, z korektą profilu podłużnego i spadków poprzecznych, - przebudowie i budowie zatok autobusowych, - utwardzeniu pobocza gruntowego - wykonaniu drenażu francuskiego - budowie kanalizacji deszczowej z przepompownią - wykonaniu instalacji elektrycznej dla potrzeb przepompowni - pracach związanych z infrastrukturą podziemną - pracach związanych z oświetleniem ulicznym Zakres robót obejmuje odcinek drogi powiatowej o długości około 2900 m, od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr.370 do granicy z miastem Wrocław. Szczegółowy opis zamówienia, Specyfikacje Techniczne, lokalizacja zadania oraz niezbędne dokumenty do realizacji przedmiotowego zadania znajdują się w załączonych do SIWZ plikach pdf. Zadanie pn. Przebudowa ulicy Chłopskiej w m. Smolec, gmina Kąty Wrocławskie realizowane jest w ramach Programu Wieloletniego pod nazwą PROGRAM ROZWOJU GMINNEJ I POWIATOWEJ INFRASTRUKTURY DROGOWEJ NA LATA 2016-2019 4. PROJEKTOWANE ROZWIĄZANIA W ramach zaprojektowanych rozwiązań przewiduje się: 1) Roboty przygotowawcze Przed przystąpieniem do robót należy dokonać ich wytyczenie i trwałego oznaczenia w terenie za pomocą kołków osiowych, kołków świadków i kołków krawędziowych. 2) Roboty rozbiórkowe Roboty rozbiórkowe będą polegać na rozbiórce istniejącej nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową oraz rozbiórce nawierzchni z kostki betonowej. Wszystkie pozyskane w ten sposób materiały oprócz pełnowartościowej kostki betonowej należy wywieź w miejsce składowania tego typu odpadów i zutylizować na koszt Wykonawcy. Kostkę betonową należy przekazać - przetransportować na Obwód Drogowy w Mirosławicach 3) Budowę chodnika Chodniki zlokalizowane przy krawędzi jezdni będą miały szerokość 2,00 m i konstrukcję z dopuszczeniem postoju samochodów o ciężarze do 2,5t., tj.: - kostka betonowa typ dwuteownik szara gr.8cm, - podsypka cem.- piaskowa (1:4) gr.4cm, - podbudowa - mieszanka niezwiązana 0/31.5 gr.15cm, - ulepszone podłoże - grunt niewysadzinowy (pospółka) gr.10cm Nawierzchnię chodników należy ograniczyć obrzeżem betonowym 8x30cm na ławie betonowej C12/15 od strony posesji natomiast od strony krawędzi jezdni należy ograniczyć krawężnikiem betonowym 15x30 cm na ławie betonowej C12/15.światło 14 cm Spadek poprzeczny chodnika - 2% w kierunku jezdni na odcinku kanalizacji deszczowej, spadek poprzeczny chodnika - 2% w kierunku pobocza na odcinku z drenażem i przykanalikami. Na odcinku gdzie nie ma kanalizacji wodę z jezdni odprowadza się na pobocze gruntowe za pomocą korytek odwróconych umieszczonych w chodniku. 4) Budowę i przebudowę zjazdów na posesje Przebudowa zjazdów polegać będzie na rozbiórce istniejącej nawierzchni z kostki betonowej, kamiennej, z betonu asfaltowego i wykonaniu nowej konstrukcji, tj.: - nawierzchnia - kostka betonowa kolor szary gr.8cm, - podsypka cem.- piaskowa (1:4) gr.4cm, - podbudowa - mieszanka niezwiązana 0/31.5 gr.20cm, - warstwa odsączająca -grunt niewysadzinowy (pospółka >8m/dobę) gr.20cm. Nawierzchnię należy ograniczyć obrzeżem betonowym 8x30 cm na ławie betonowej C12/15, a od strony najazdu na płasko 15x30 cm na ławie betonowej C12/15 (wysokość krawężnika w świetle 1÷2cm). Skosy włączenia do drogi powiatowej 1:1 5) Budowę i przebudowę zjazdów na drogi gminne Dla skrzyżowań z drogami gminnymi o nawierzchni bitumicznej należy wykonać frezowanie warstwy ścieralnej, skropienie nawierzchni drogowej asfaltem a następnie ułożyć nowej warstwy ścieralnej z dopasowaniem wysokościowym do projektowanej nawierzchni drogi powiatowej, dla skrzyżowań z drogami gminnymi o nawierzchni gruntowej należy wykonać nawierzchnię z kostki betonowej o następującej konstrukcji. - kostka betonowa typ dwuteownik szara gr.8cm, - podsypka cem.- piaskowa (1:4) gr.4cm, - podbudowa - mieszanka niezwiązana 0/31.5 gr.15cm, - warstwa odsączająca - grunt niewysadzinowy (pospółka >8m/dobę) gr.20cm. Nawierzchnię zjazdu należy ograniczyć po bokach obrzeżem betonowym 8x30cm na ławie betonowej C12/15 zwykłej a od strony najazdu krawężnikiem na płasko 15x30cm na ławie betonowej C12/15 6) Wycinkę drzew i krzewów Wzdłuż całej drogi znajdują się liczne drzewa i krzewy do wycinki lub podcięcia. Zamawiający wystąpił o zgodę na wycinkę drzew. Posiada pełen wykaz drzewostanu wraz z jego lokalizacją . 7) Wykonanie przejść wyniesionych dla pieszych, przestawienie słupów ogłoszeniowych, wiat przystankowych i kontenerów W celu spowolnienia ruchu projektuje się do wykonania wyniesione przejścia dla pieszych z masy. Warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-bitumicznej - gr .4 cm Warstwa podbudowy z mieszanki mineralno-bitumicznej - gr.6 cm Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem miedzy warstwami .Oznakowanie poziome i kocie oczka Należy wykonać przejście z masy mineralno-asfaltowej układanej w dwóch warstwach zgodnie z załączonym szkicem. Na długości 8,0 m, szerokości całej jezdni i wysokości 0,1 m, nadając spadki poprzeczne 2 % w kierunku pobocza. Istniejącą nawierzchnię w miejscu najazdu i zjazdu z projektowanego progu przed wykonaniem przejścia podfrezować na głębokość 2 cm. aby uzyskać płynne połączenie przejścia wyniesionego z istniejącą nawierzchnią. Warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-bitumicznej - gr .4 cm Warstwa podbudowy z mieszanki mineralno-bitumicznej - gr.6 cm Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem miedzy warstwami. Oznakowanie poziome i kocie oczka Kolidujące z inwestycją słupy ogłoszeniowe, wiaty przystankowe, kontenery na odzież używaną należy przestawić na czas prowadzenia prac, a po ich zakończeniu ustawić we skazanym miejscu. 8) Wykonanie oznakowania poziomego i pionowego Projektowane oznakowanie pionowe i poziome zostało ujęte w projekcie docelowej organizacji ruchu. 9) Przebudowę jezdni, Wzmocnienie konstrukcji z wykorzystaniem istniejących warstw konstrukcyjnych, wykonanie poszerzenia, z korektą profilu podłużnego i spadków poprzecznych. Droga po przebudowie ma mieć szerokość 6 m należy wykonać poszerzenie do tego wymiaru. Na istniejącej jezdni na długości około 2,9 km wykonana będzie nowa nawierzchnia z asfaltobetonu w dwóch warstwach: warstwa ścieralna z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych (AC11S) o grubości po zagęszczeniu 4cm oraz warstwa profilująca z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych (AC 16W) o grubości po zagęszczeniu 5cm. W celu jej wykonania frezowaniu będzie podlegać istniejąca nawierzchnia na głębokość około 9 cm. Zakłada się nawierzchnię jezdni dla ruchu KR2. Os drogi ulegnie przesunięciu. Niweleta ulegnie niewielkim zmianom głównie na odcinku graniczącym z lotniskiem. Przewiduje się nawiązanie wysokościowe z istniejącymi zjazdami prywatnymi, publicznymi oraz skrzyżowaniami. W ramach prowadzonych prac nawierzchniowych nie przewiduje się kolizji z uzbrojeniem podziemnym. W miejscach szczególnie zniszczonej nawierzchni przewiduje się lokalne remonty cząstkowe. Pod krawężnikiem oraz na odcinku 200m na odcinku przy lotnisku należy wykonać wzmocnienie nawierzchni na szerokości 1,5 m ze stabilizacją cementem. Należy usunąć istniejące progi zwalniające bitumiczne. 10) Przebudowę i budowę zatok autobusowych, Należy wykonać zatoki o szerokości 3,00m, długości krawędzi zatrzymania 20,00m i następującej konstrukcji: - warstwa ścieralna - kostka betonowa kwadrat 16x16cm (szara) gr.16cm, - podsypka cem.- piaskowa (1:4) gr.4cm, - podbudowa - beton cementowy C 30/37 zbrojona przeciwskurczowo siatką stalową A-II, S R.8 100/100 gr.25cm, - folia PE 0,8mm - stabilizacja cementem RM=2,5 MPa gr.25cm, 11) Utwardzenie pobocza gruntowego Na odcinku od skrzyżowania ul. Chłopskiej z ul. Wiśniową i ul. Granitową do granicy z miastem Wrocław oraz na odcinkach gdzie nie ma chodnika należy wykonać utwardzenie pobocza gruntowego na szerokość 1 metra i głębokość 15 cm z zagęszczeniem z frezowiny. 12) Wykonanie drenażu francuskiego Należy wykonać drenaż francuski z tłucznia 31,5/63 w geowłókninie. Na długości 470 m o szerokości 2m i głębokości 0,5m oraz na długości 145m o szerokości 1,5m i głębokości 0,5m W obrębie infrastruktury elektrycznej i telekomunikacyjnej, której głębokość powinna wynosić 0,6-0,7m roboty ziemne należy wykonywać przy zachowaniu szczególnej ostrożności. 13) Budowę kanalizacji deszczowej z przepompownią Budowa kanalizacji zakłada wykonanie 4 odcinków kanalizacji oraz zbiornika retencyjnego : 1. Odcinek od drogi wojewódzkiej nr 370 do działki nr 166/1 należy wykonać zgodnie z uzyskanym uzgodnieniem od zarządcy drogi wojewódzkiej umacniając wylot do rowu płytami betonowymi Studnia rewizyjna żelbetonowa fi 1000 mm - 4 szt Kanał rurowy - rury z PVC o średnicy fi 315 mm uszczelnienie uszczelką gumową - około 120m Studzienki ściekowe uliczne jezdniowe z rur karbowanych PVC o średnicy FI 315mm z osadnikiem i syfonem 4 szt. Przykanaliki z PCV SN 8 fi 160 -8m Osadnik Zawiesiny Mineralnej - montaż elementów prefabrykowanych, posadowienie, zasypanie z zagęszczeniem, kominy włazowe z pokrywami. Umocnienie wylotu do rowu drogowego płytami betonowymi ażurowymi Obsypka rurociągu kruszywem dowiezionym - keramzytem 2. Odcinek przy ul. Łąkowej - około 55m Studnia rewizyjna żelbetonowe fi 1000 mm - 2 szt. Studzienki ściekowe uliczne jezdniowe z rur karbowanych PVC o średnicy FI 315mm z osadnikiem i syfonem - 2 szt. Przykanaliki z PCV SN 8 fi 160 -4m Rura drenarska fi 200 o perforacji na1/3 obwodu ułożona w obsypce o grubości 60cm ze żwiru 8-16mm w geowłókninie wpięta do studni. - 55m 3. Odcinek między ul. Akacjową a ul. Cisową należy wykonać zgodnie z uzyskanym uzgodnieniem od Gminy Kąty Wrocławskie - około 120m Studnia rewizyjna żelbetonowe fi 1000 mm - 2 szt. Studnia rewizyjna żelbetonowe fi 1200 mm - 2 szt. Studnia rewizyjna żelbetonowe fi 1500 mm - 1 szt. Kanał rurowy - rury z PVC o średnicy fi 315 mm uszczelnienie uszczelką gumową - około 120m Studzienki ściekowe uliczne jezdniowe z rur karbowanych PVC o średnicy FI 315mm z osadnikiem i syfonem 3 szt. Przykanaliki z PCV SN 8 fi 160 -6m 4. Odcinek od ul. Śliwkowej do ul. Bukowej - około 330m Studnia rewizyjna żelbetonowe fi 1000 mm - 3 szt. Studnia rewizyjna żelbetonowe fi 1200 mm - 7 szt. Kanał rurowy - rury z PVC o średnicy fi 315 mm uszczelnienie uszczelką gumową - około 330m Studzienki ściekowe uliczne jezdniowe z rur karbowanych PVC o średnicy FI 315mm z osadnikiem i syfonem -16 szt. Przykanaliki z PCV SN 8 fi 160 - 32 m 5. Odcinek od ul. Żurawinowej do ul. Wiśniowej - około 270m Czyszczenie istniejącej kanalizacji deszczowej wraz z wpustami ulicznymi - 9 szt. 6. Zbiornik retencyjny - Zbiornik Z3 retencyjny dla wody deszczowej wraz z wyposażeniem technicznym przepompowni i montażem urządzeń wewnątrz zbiornika wykonaniem podłoża do posadowienia i zasypaniem wykopu z zagęszczeniem zasypki. Przejścia poprzeczne przez jezdnię wykonać otwartym wykopem i odtworzyć nawierzchnie zgodnie z istniejącymi założeniami. Całość zadania należy realizować zgodnie z usytuowaniem na planie sytuacyjno-wysokościowym W trakcie układania kanałów w przypadku wystąpienia wody gruntowej wykopy powinny być odwodnione poprzez odpompowanie wody bezpośrednio z dna wykopu dla odcinka 50m - koszt pracy pomp należy doliczyć do realizacji zadania. Zakres odwodniania wykopów należy ustalić w trakcie realizacji z Inspektorem nadzoru. Studnie zaprojektowano w miejscach zmiany kierunku trasy, spadku kanału oraz na odcinkach prostych w odstępach uzasadnionych sytuacją terenową. Włazy we wszystkich studniach zlokalizowanych w jezdni należy umiejscowić tak, aby znajdowały się one w osi jednego z pasów ruchu. Na pozostałym odcinku woda odprowadzana jest przez przykanaliki umieszczone w chodniku do drenażu liniowego. Zamawiający zakłada wykonanie tylko części kanalizacji objętej projektem (4 nowe odcinki, czyszczenie już istniejącej instalacji, budowa zbiornika retencyjnego Z3 oraz osadnika Zawiesiny Mineralnej). Wykonawca zobowiązany jest to realizacji kanalizacji zgodnie ze szczegółową specyfikację techniczną dla poszczególnych odcinków i elementów. 14) Wykonanie instalacji elektrycznej dla potrzeb przepompowni Instalacje elektryczną należy wykonać w celu zasilenia przepompowni. Zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną. 15) Prace związane z infrastrukturą podziemną W trakcje prowadzenia prac należy dokonać regulacji pionowej studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych, studzienek telefonicznych oraz studzienek dla włazów kanałowych 16) Prace związane z oświetleniem ulicznym W terenie występuje kolizja z istniejącym oświetleniem ulicznym. W celu wykonania chodnika należy przestawić 13 lamp oświetlenia ulicznego wraz z przesunięciem lokalnym sieci na odcinku od ul. Cisowej do ul. Śliwkowej. UWAGA Na odcinku zadania od skrzyżowania z ul. Wiśniową i ul. Granitową do granicy z miastem Wrocław projektuje się obecnie wykonanie w kolejnych latach ścieżki rowerowej w związku z powyższym Zamawiający dołącza rysunki określające rzędne krawędzi jezdni na tym odcinku oraz niwelety drogi . 5. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2) Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 6. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązuje się przejąć teren budowy w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy 2) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi przepisami. 3) Wykonawca zobowiązuje się zorganizować, zagospodarować oraz należycie zabezpieczyć plac budowy oraz zaplecze budowy w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających na terenie budowy i w jej obrębie, zabezpieczyć teren przed dostępem osób trzecich, ewentualnie wystąpić o warunki przyłączenia dla placu budowy, warunki obsługi komunikacyjnej placu budowy, ponosić koszty zużycia wody, energii, zrzutu ścieków, ogrzewania i inne dla potrzeb placu budowy. 4) Organizacja robót prowadzona będzie zgodnie z wymogami BHP oraz p. poż., a także przepisami dotyczącymi ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa ruchu drogowego. 5) Wykonawca poinformuje wszystkich zainteresowanych o przystąpieniu do robót i ewentualnych utrudnieniach. 6) Wykonawca własnym staraniem zapewni ciągły, bezpieczny dojazd i dojście do posesji znajdujących się na odcinku remontowanej drogi. 7) Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego oraz wszystkich użytkowników obiektów i gestorów sieci na piśmie o terminie rozpoczęcia prac i ich zakończenia z 14-dniowym wyprzedzeniem, celem inwentaryzacji istniejącej sieci i armatury, oceny stanu technicznego infrastruktury, sprawdzenia szczelności sieci, nadzoru nad prowadzonymi robotami, uczestnictwa w odbiorach i komisyjnej kontroli sieci i armatury. 8) Wykonawca zapewni czynny udział w odbiorach przez służby zewnętrzne. 9) Wykonawca wykona wszystkie niezbędne próby, badania, uzgodnienia, nadzory i odbiory z użytkownikami infrastruktury. 10) Wykonawca sporządzi stosowne protokoły z przeprowadzonych prób i badań odbiorczych i przekaże je Zamawiającemu. 11) Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z obsługą nadzoru technicznego sieci uzbrojenia podziemnego, w tym również koszty wyłączeń, włączeń, prób eksploatacyjnych i innych pomiarów, a także koszty geodezyjnej inwentaryzacji tych sieci wraz z ewentualną dokumentacją techniczną przed- i powykonawczą w zakresie niezbędnym dla realizacji robót objętych umową z Zamawiającym. 12) Wykonawca winien informować Zamawiającego i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego o terminie zakrycia robót zanikających (ulegających zakryciu) oraz o terminie odbioru robót zanikających i uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego na dalsze prowadzenie prac oraz uzyskać potwierdzenie przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w dzienniku budowy ich prawidłowego wykonania. Jeżeli Wykonawca nie poinformował o tych terminach Zamawiającego i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, Wykonawca zobowiązany jest odkryć roboty zanikające lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego na swój koszt. 13) Bez uprzedniej zgody Zamawiającego wykonywane mogą być jedynie prace niezbędne dla zapewnienia bezpieczeństwa i likwidacji zagrożeń oraz wynikające z konieczności zapobieżenia awarii. 14) Wykonawca zobowiązuje się przed rozpoczęciem robót sporządzić - zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003r. Nr 120, poz. 1126) - plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz przedstawić go do zatwierdzenia Zamawiającemu. 15) Wykonawca zobowiązuje się przed przystąpieniem do robót sporządzić Program Zapewnienia Jakości oraz przedstawić go do zatwierdzenia Zamawiającemu. 16) Wykonawca na terenie robót będzie prowadził gospodarkę odpadami. Każdy odpad musi być zagospodarowany zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca odpowiedzialny jest za przechowywanie dowodów potwierdzających ich zagospodarowanie. 17) Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie realizacji robót norm określonych w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony środowiska i bezpieczeństwa ruchu poniesie wyłącznie Wykonawca, co oznacza, że nie są uwzględnione w wynagrodzeniu Wykonawcy, o którym mowa w § 2 ust. 1 umowy. 18) Wykonawca zobowiazuje się zapewnić, na czas trwania robót, kierownictwo: kierownika budowy oraz innych osób wskazanych przez Wykonawcę, działajacych w granicach umocowania okreslonego przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, a w przypadku koniecznosci zmiany którejkolwiek osoby uzgodnić nowego kandydata z Zamawiajacym. 19) Wykonawca zobowiazuje się do utrzymania ładu i porządku na terenie budowy, a po zakończeniu robót usuniecia poza teren budowy wszelkich urządzeń tymczasowego zaplecza oraz pozostawienia calego terenu budowy i robót czystego oraz nadającego się do użytkowania. 20) Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia opłat za czasowe zajęcie działek i pokrycia wszystkich kosztów, które wynikają z czasowego ich zajęcia wraz z protokolarnym przekazaniem i odbiorem tych działek oraz doprowadzenia ich do stanu pierwotnego. 21) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zaleceń wpisanych do dziennika budowy. 22) Wykonawca zobowiązany jest do czyszczenia opon sprzętu wyjeżdżającego z budowy na drogę. 23) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie działania i zaniechania osób i podmiotów, przy pomocy których realizuje przedmiot umowy, odpowiada za bezpieczeństwo w trakcie wykonywania robót. 24) Wykonawca ponosi ryzyko obrażeń lub śmierci osób oraz utraty lub uszkodzeń mienia Wykonawcy i osób trzecich. 25) Wykonawca odpowiada za szkody wynikłe na terenie budowy w terminie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty protokolarnego odebrania robót przez Zamawiającego oraz zobowiązuje się na własny koszt natychmiastowo usuwać w sposób docelowy wszelkie szkody i awarie powstałe podczas realizacji robót. 26) Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych w trakcie prowadzenia prac, z tym że koszt ich napraw ponosi wyłącznie Wykonawca, co oznacza, że nie są uwzględnione w wynagrodzeniu Wykonawcy, o którym mowa w § 2 ust. 1 umowy. 27) Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiajacemu o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót. 28) Wykonawca winien niezwłocznie poinformować Zamawiajacego o zaistniałych na terenie budowy kontrolach i wypadkach. 29) Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć teren robót, zgodnie z wymogami przewidzianymi w polskim prawie, strzec mienia znajdującego się na tym terenie. 30) Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt wykona, uzyska jego zatwierdzenie i wdroży projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. Nr 177, poz. 1729). 31) Wykonawca wykona na własny koszt i zapewni należytą eksploatację oznakowania tymczasowego, stanowiącego zabezpieczenie robót i ruchu zastępczego przez cały okres realizacji robót, zgodnie z projektem, o którym mowa powyżej, na warunkach określonych w zatwierdzeniu organu zarządzającego ruchem na drogach powiatowych. Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót w sposób widoczny zarówno w dzień jak i w nocy oraz utrzymanie ich w należytym stanie przez okres trwania robót. 32) Wykonawca w cenie oferty zapewni obsługę geodezyjną w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania robót oraz ich odbioru w formie operatu kolaudacyjnego, pomiarów powykonawczych w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym oraz Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego. 33) Wykonawca dokona pomiarów rzędnych geodezyjnych istniejących. W przypadku zmiany rzędnych terenu Wykonawca zobowiązany jest do wyregulowania poziomu istniejących urządzeń infrastruktury podziemnej do projektowanej niwelety. 34) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania na własny koszt inwentaryzacji powykonawczej (w wersji elektronicznej) przez osobę uprawnioną. Wersja elektroniczna mapy zasadniczej, skalibrowana w formatach do wyboru: a) grafika wektorowa - DXF, SHAPE, b) grafika rastrowa - pliki TIF i TFW o takiej samej nazwie w jednym katalogu. 35) Wykonawca zobowiązuje się używać materiałów i urządzeń odpowiadających wymogom dokumentacji przetargowej i projektowej, a ponadto: a) oznakowanych CE, co oznacza, że dokonano oceny ich zgodności z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, albo b) umieszczonych w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami wiedzy technicznej, albo c) oznakowanych, z zastrzeżeniem art. 5 ust. 4 ustawy z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2014r. poz. 883 z poźn. zm.), znakiem budowlanym, albo d) wprowadzonych do obrotu legalnie w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej, nieobjętych zakresem przedmiotowym norm zharmonizowanych lub wytycznych do europejskich aprobat technicznych Europejskiej Organizacji do spraw Aprobat Technicznych (EOTA), jeżeli ich właściwości użytkowe umożliwiają spełnienie wymagań podstawowych przez obiekty budowlane zaprojektowane i budowane w sposób określony w odrębnych przepisach, w tym przepisach przed techniczno-budowlanych oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, e) zaakceptowanych przez Zamawiającego. 36) Wykonawca winien uczestniczyć, na żądanie Zamawiającego, w naradach i innych czynnościach w trakcie realizacji przedmiotu umowy oraz w okresie gwarancji i rękojmi. 37) Wykonawca zgłosi Zamawiającemu gotowość do odbioru częściowego i końcowego przedmiotu umowy i zobowiązuje się uczestniczyć w odbiorach. 38) Wykonawca zdemontuje obiekty tymczasowe i uporządkuje teren po zakończeniu robót. 39) W dniu odbioru końcowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu protokoły odbioru od właścicieli urządzeń obcych znajdujących się na obiekcie oraz oświadczenia właścicieli działek, z których korzystano podczas realizacji zadania. 7. Szczegółowy zakres robót budowlanych zawiera: Dokumentacja projektowa (opis techniczny, lokalizacja) stanowiąca załączniki do niniejszej SIWZ, jako oddzielne pliki. 8. Informacja o przewidzianych zamówieniach uzupełniających: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do wysokości 50% zamówienia podstawowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRABAG INFRASTRUKTURA POŁUDNIE Sp. z o.o, Wysoka, ul. Lipowa 5a, 52-200 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6211434,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2871066,04

  • Oferta z najniższą ceną: 2622726,90 / Oferta z najwyższą ceną: 3778120,05

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.