eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad Notecią › Zmiana sposobu użytkowania pawilonu szkolnego w Polichnie na budynek zamieszkania zbiorowego - lokale socjalne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-21

Nakło nad Notecią: Zmiana sposobu użytkowania pawilonu szkolnego w Polichnie na budynek zamieszkania zbiorowego - lokale socjalne
Numer ogłoszenia: 81930 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią, ul. Ks. P. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3867987, 3867984, fax 052 3867981.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.naklo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana sposobu użytkowania pawilonu szkolnego w Polichnie na budynek zamieszkania zbiorowego - lokale socjalne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest : Zmiana sposobu użytkowania pawilonu szkolnego w Polichnie na budynek zamieszkania zbiorowego - lokale socjalne Szczegółowy zakres prac zawiera przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz dokumentacja projektowa Podstawowe dane: W obiekcie zaprojektowano 5 wyodrębnionych mieszkań socjalnych z aneksem kuchennym . Uzupełnieniem funkcji są pomieszczenia ogólnodostępne tj. kuchnia dwa węzły sanitarne, pomieszczenie gospodarcze oraz pomieszczenie pompy cieplnej . BUDYNEK Nowy układ funkcjonalny wiąże się z przemieszczeniem wejścia do budynku , robotami wyburzeniowymi istniejących i doprojektowaniem nowych ścian działowych, doprojektowaniem kominów, częściową przebudową otworów okiennych i drzwiowych , całkowitą przebudową instalacji . Uzupełnieniem robót jest remont i docieplenie elewacji oraz stropodachu, nadanie całości jednakowej formy i kolorystyki . WYPOSAŻENIE INSTALACYJNE Instalacja centralnego ogrzewania wodnego pompowego w układzie zamkniętym o parametrach 55/450C , zasilana pompą cieplną z wymiennikiem gruntowym . Instalacja wody zimnej Instalacja ciepłej wody użytkowej z elektrycznego pojemnościowego podgrzewacza wody o pojemności 500 dm3 Instalacja kanalizacji sanitarnej, Instalacja gazowa z indywidualnych butli gazowych, Instalacja wzmożonej wewnętrznej wywiewnej wentylacji pomieszczeń sanitarnych , Instalacja wentylacji grawitacyjnej, Instalacja elektroenergetyczna, ZAGOSPODAROWANIE TERENU - VAT 22% W obszarze wjazdu rozwiązano parking mieszany 4 stanowiska postojowe w tym jedno dla osób niepełnosprawnych oraz placyk gospodarczy ze śmietnikiem . Wjazd zamknięty bramą dla której skorygowano trasę ogrodzenia tworząc zatokę wjazdową . INFRASTRUKTURA TECHNICZNA Nowe przyłącze wodociągowe, Nowe przyłącze kanalizacji sanitarnej do projektowanego szamba o poj. 20 m3 Rozprowadzenie wymiennika gruntowego pompy ciepła na pow. 840m2 W projekcie uwzględniono wyposażenie obiektu w przenośny transporter schodowy typ T8 do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich. 2. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez : Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe GRAMA z Bydgoszczy i pozwoleniem na budowę

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.32.10 - Instalowanie przenośników Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.32.10 - Instalowanie ruchomych chodników Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.23.31.24 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium wysokości 4.500,00 zł ( art.45 ust. 2 - 4 ) 1) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank: Bank Spółdzielczy w Nakle nad Notecią Nr rachunku : 11 8179 0009 0000 3014 2000 0020 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej - Zmiany sposobu użytkowania pawilonu szkolnego na mieszkania w Polichnie. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 2) Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 3) Z treści powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 13.05.2008r. do godz. 9.45. 5) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 6) Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 7) Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a) upływie terminu związania ofertą, b) zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia, należytego wykonania tej umowy, c) unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia,.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają łącznie warunki określone w art. 22 ust. 1. ustawy Prawo zamówień publicznych (u pzp) oraz niżej podane warunki: 1. Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24. ust. 1 i 2 Pzp; a także muszą spełniać warunki określone w ogłoszeniu o udzielenie zamówienia : 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj : posiadają doświadczenie z wykonania przynajmniej trzech kompleksowych adaptacji budynków wszystkich branży. Przedstawią krótki opis wykonanych zadań wraz z potwierdzeniem i referencjami wydanymi przez poprzednich Zamawiających - iż zamówienie to zostało wykonane z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców ocena warunków dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie. 3. Posiadają niezbędny potencjał techniczny zgodny ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót w tym tj. dysponują niżej wymienionym sprzętem ( własnym lub dzierżawionym ) : - samochód transportu o nośności 5 ton, - koparka kołowa 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. Zamawiający stawia jako wymóg minimalny aby: a) kierownik budowy posiadał uprawnienia budowlane branży ogólnobudowlanej w zakresie wykonawczym, przynależał do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadał aktualne ubezpieczenie z tytułu pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, b) kierownik robót elektrycznych posiadał uprawnienia budowlane branży elektrycznej w zakresie wykonawczym, przynależał do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadał aktualne ubezpieczenie z tytułu pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, c) kierownik robót instalacyjnych wod-kan i c.o. posiadał uprawnienia budowlane branży instalacyjnej w zakresie wykonawczym, przynależał do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadał aktualne ubezpieczenie z tytułu pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, d) wykonawca musi dysponować kadrą posiadającą odpowiednie do wykonania przedmiotu zamówienia doświadczenie zawodowe. e) proponowane przez wykonawcę osoby bezpośrednio zatrudnieni na produkcji , którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia muszą posiadać odpowiednie do wykonania zamówienia kwalifikacje zawodowe i doświadczenie zawodowe - niezbędne do wykonania zamówienia, a także do zakresu wykonywanych czynności. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców ocena warunków dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie. 5. Są ubezpieczeni z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej . 6. Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiadają wolne środki finansowe zapewniające płynną realizację przedmiotu zamówienia w wysokości oferowanej ceny, za którą proponuje wykonać niniejsze zamówienie (obliczone jako równe sumie środków na koncie Wykonawcy i zdolności kredytowej Wykonawcy po potrąceniu zobowiązań do zapłaty przez Wykonawcę - określonych na podstawie treści złożonych oświadczeń w zał. Nr 5 do oferty). 7. Wykazują sprzedaż minimum po 450 tys. zł za każde z lat: 2006 i 2007 . W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców ocena minimalnej sprzedaży dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie. 8. Udzielą minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty określone w przedmiocie zamówienia, licząc od daty odbioru końcowego. 9. Wniosą wadium w wysokości 4.500,00 zł przed upływem terminu składania ofert ( zgodnie z art.45 ust. 6 ustawy pzp). 10. Wyrażą zgodę na wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 2% wartości zamówienia w formach wniesienia określonych w art. 148 ust. 1 ustawy p.z.p. Nie spełnienie chociażby jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania a oferta zostanie odrzucona. Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą ( spełnia - nie spełnia) na podstawie informacji złożonych w dokumentach i oświadczeniach .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ad 1. Na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia i nie podlega wykluczeniu na podst. art.24 ust 1 i 2 Pzp, Zamawiający żąda: (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) następujących dokumentów: 1. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych [zawarte jest na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do formularza oferty.] 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Ad.2. Na potwierdzenie, że wykonawca posiada wymagane doświadczenie zamawiający żąda: dane o doświadczeniu, z ostatnich pięciu lat, wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych: adaptacji budynków wszystkich branży, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do formularza oferty wraz z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, (referencje od poprzednich zamawiających ) że roboty te zostały wykonane z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres z podaniem nazw, adresów poprzednich zamawiających. Ad.3. Dane o posiadanym niezbędnym potencjale technicznym. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń, jakie posiada wykonawca (Zał. Nr 3 do formularza oferty) Ad.4. a,b,c,. Na potwierdzenie, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, zamawiający żąda: 1. uprawnień budowlanych wymaganych branży - osób proponowanych na stanowisko kierownika budowy i kierowników robót instalacyjnych, zaświadczenia o przynależności kierownika budowy i kierowników robót do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadaniu przez nich aktualnego ubezpieczenia z tytułu pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Ad. 4.d Na potwierdzenie że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: - wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, (załącznik nr 4 do formularza oferty). Na potwierdzenie, że osoby proponowane na kierownictwo budowy i robót oraz fachowcy, którzy mają być bezpośrednio zatrudnieni przy realizacji przedmiotu zamówienia posiadają doświadczenie w realizacji zadań o podobnym charakterze do przedmiotowego zamówienia; wykonawca złoży imienny wykaz z krótkim opisem kwalifikacji zawodowych, doświadczenia w realizowaniu podobnych do przedmiotowego zamówień i powierzonych funkcji. Ad.5. Kopię polisy ubezpieczeniowej lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ad.6 Oświadczenie finansowe, na formularzu stanowiącym załącznik Nr 5 do formularza oferty, Ad.7 Bilans za 2006 i 2007 rok wraz z rachunkiem zysków i strat a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu - informacji określającej obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres . Ad.9. Załączy dokument wpłaty wadium w wysokości 4.500,00 zł Ponadto załączy: a) Pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika - dołączyć jako załącznik Nr 7 do formularza oferty. b) Oświadczenie, że wyrażamy zgodę na wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 2% wartości zamówienia w formach wniesienia określonych w art. 148 ust. 1 ustawy p.z.p. w Załączniku Nr 2 do SIWZ- Formularz oferty. c) Oświadczenie że wykonawca udziela minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty określone w przedmiocie zamówienia, licząc od daty odbioru końcowego wykonane przez siebie jak i w podwykonawstwie . d) Spis treści wniosku (Załącznik nr 8 do formularza oferty).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.naklo.com.pl (BIP)

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego: Urzędzie Miasta i Gminy Nakło n. Not. 89-100 Nakło n. Not. ,ul. Ks. Skargi 7 pokój nr 26.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2008 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią ul. Ks. P. Skargi 7 , 89-100 Nakło nad Notecią , pok. Nr 9.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.