eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skępe › REMONT DACHU NA BUDYNKU SALI GIMNASTYCZNEJ ZESPOŁU SZKÓŁ im. WALERIANA ŁUKASIŃSKIEGO W SKĘPEM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-23

Skępe: REMONT DACHU NA BUDYNKU SALI GIMNASTYCZNEJ ZESPOŁU SZKÓŁ im. WALERIANA ŁUKASIŃSKIEGO W SKĘPEM
Numer ogłoszenia: 81902 - 2010; data zamieszczenia: 23.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. Waleriana Łukasińskiego w Skępem , ul. Wymyślińska 2, 87-630 Skępe, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2877006, faks 054 2877006.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsskepe.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT DACHU NA BUDYNKU SALI GIMNASTYCZNEJ ZESPOŁU SZKÓŁ im. WALERIANA ŁUKASIŃSKIEGO W SKĘPEM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont dachu na budynku Sali gimnastycznej Zespołu Szkół im. Waleriana Łukasińskiego w Skępem. 1. Lokalizacja przedmiotu zamówienia. Budynki Zespołu Szkół im. Waleriana Łukasińskiego w Skępem znajdują się na terenie objętym ochroną konserwatorską. Zlokalizowane są na terenie oznaczonym numerem ewidencyjnym działki 259 położonym przy ul. Wymyślińskiej 2 w Skępem. 2. Funkcje obiektu oraz zakres przewidzianych prac w ramach remontu. Budynek Sali gimnastycznej to budynek jednokondygnacyjny o powierzchni sportowej niewymiarowej, przeznaczony do rozgrywek sportowych (gry w kosza, piłki ręcznej) oraz do ćwiczeń sportowych. Budynek wybudowany (w latach 50-tych XX wieku) został sposobem tradycyjnym o konstrukcji dachowej drewnianej w układzie konstrukcyjnym płatwiowo-kleszczowym gdzie rolę łatwi i kleszczy pełnią ceowniki stalowe tworząc konstrukcję ramową usztywnioną dodatkowo krzyżulcami poziomymi i bocznymi. Konstrukcja dachowa jest w dość dobrym stanie i wymaga jedynie konserwacji z wyjątkiem drobnych uzupełnień i wzmocnień. Uwaga: dokumentacja projektowa obejmuje zakres remontu dachu 2 budynków - zakresem przedmiotu zamówienia jest objęty jedynie remont dachu na sali gimnastycznej. Z uwagi na zły stan pokrycia dachowego wymagana jest całkowita wymiana pokrycia dachowego z dachówki karpiówki układanej w koronkę w kolorze dotychczasowym tj. czerwieni. Wymianie podlegać będzie 100% pokrycia i 100 % łat. Pod pokrycie należy wykonać izolację z folii paro przepuszczalnej z wywinięciem na ściany ogniomurów oraz odpowiednie obróbki zabezpieczające styk pokrycia ze ścianą. Na folię będą ułożone nowe łaty w odstępach zgodnie z wymaganiami do tego rodzaju dachówki. Elementy drewniane konstrukcji więźby zaimpregnować materiałami ogólnodostępnymi przeciwgrzybicznymi, i ognioodpornymi. Elementy metalowe oczyścić i pomalować farbami antykorozyjnymi. Zakres prac przedstawiony jest w opracowanym Projekcie. ZAKRES PRAC OBJĘTYCH PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA: - wymiana dachówki ceramicznej, karpiówki układanej w koronkę. - wymiana uszkodzonych elementów więźby dachowej, - wymiana w połaci dachowej 4 sztuk okien (typu wole oka), - impregnacja więźby dachowej materiałami grzybobójczymi i ognioodpornymi, - malowanie elementów metalowych konstrukcji dachu farbą antykorozyjną po uprzednim oczyszczeniu - wymiana łat i wykonanie kontr łat pod folię paroprzepuszczalną, - położenie foli paro przepuszczalnej - wymiana rynien i rur spustowych, - wymiana obróbek blacharskich, - demontaż istniejącej instalacji odgromowej, Wykonawca udzieli gwarancji na okres nie krótszy 60 m-cy. 3. Bezpieczeństwo Pożarowe Omawiany obiekt składa się z budynku jednokondygnacyjnego. Budynek posiada zabezpieczenie p.poż. w postaci podręcznego sprzętu gaśniczego oraz hydrantu. Posiada również Instrukcję p.poż oraz schemat dróg ewakuacyjnych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.20 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien:wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 zadania, polegające na budowie nowego pokrycia dachowego, remoncie lub przebudowie więźby dachowej z dachówki ceramicznej o łącznej wartości min. 200.000,00 zł. Na potwierdzenie powyższego należy załączyć dokument potwierdzający, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać się osobami oraz informacjami o podstawie do dysponowania tymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi (zgodnie z dyspozycją art. 12 ustawy - Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. tekst jednolity Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118, z późn. zm) do obsadzenia stanowiska: a) kierownika robót z uprawnieniami konstrukcyjno-budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien posiadać opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 100.000,00zł.;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy pzp

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian w umowie w stosunku do treści oferty, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji: 1) udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia), 2) przedłużenie terminu zakończenia przedmiotu umowy może nastąpić w przypadkach: - wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych powodujących wstrzymanie wykonania umowy w okresie dłuższym niż 15 dni kalendarzowych - potwierdzone pisemnie przez zamawiającego, przy czym przesunięcie terminu robót nastąpi o tyle dni, przez ile trwało ich wstrzymanie, - wystąpienia kolizji z istniejącymi sieciami, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, - wystąpienia okoliczności siły wyższej - jako siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze Stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, - pisemnego żądania wstrzymania prac skierowanego do Wykonawcy przez Zamawiającego lub wydania zakazu prowadzenia prac przez organ administracji publicznej o ile żądanie lub wydanie zakazów nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 3) zmiany osób wymienionych w umowie po stronie którejkolwiek ze stron, 4) zmiany wynagrodzenia w przypadku ustawowej zamiany podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsskepe.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Zespołu Szkół im. Waleriana Łukasińskiego w Skępem, ul. Wymyślińska 2, 87-630 Skępe.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2010 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół im. Waleriana Łukasińskiego w Skępem, ul. Wymyślińska 2, 87-630 Skępe.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.