Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-23
Skępe: REMONT DACHU NA BUDYNKU SALI GIMNASTYCZNEJ ZESPOŁU SZKÓŁ im. WALERIANA ŁUKASIŃSKIEGO W SKĘPEM
Numer ogłoszenia: 81902 - 2010; data zamieszczenia: 23.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. Waleriana Łukasińskiego w Skępem , ul. Wymyślińska 2, 87-630 Skępe, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2877006, faks 054 2877006.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsskepe.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT DACHU NA BUDYNKU SALI GIMNASTYCZNEJ ZESPOŁU SZKÓŁ im. WALERIANA ŁUKASIŃSKIEGO W SKĘPEM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont dachu na budynku Sali gimnastycznej Zespołu Szkół im. Waleriana Łukasińskiego w Skępem. 1. Lokalizacja przedmiotu zamówienia. Budynki Zespołu Szkół im. Waleriana Łukasińskiego w Skępem znajdują się na terenie objętym ochroną konserwatorską. Zlokalizowane są na terenie oznaczonym numerem ewidencyjnym działki 259 położonym przy ul. Wymyślińskiej 2 w Skępem. 2. Funkcje obiektu oraz zakres przewidzianych prac w ramach remontu. Budynek Sali gimnastycznej to budynek jednokondygnacyjny o powierzchni sportowej niewymiarowej, przeznaczony do rozgrywek sportowych (gry w kosza, piłki ręcznej) oraz do ćwiczeń sportowych. Budynek wybudowany (w latach 50-tych XX wieku) został sposobem tradycyjnym o konstrukcji dachowej drewnianej w układzie konstrukcyjnym płatwiowo-kleszczowym gdzie rolę łatwi i kleszczy pełnią ceowniki stalowe tworząc konstrukcję ramową usztywnioną dodatkowo krzyżulcami poziomymi i bocznymi. Konstrukcja dachowa jest w dość dobrym stanie i wymaga jedynie konserwacji z wyjątkiem drobnych uzupełnień i wzmocnień. Uwaga: dokumentacja projektowa obejmuje zakres remontu dachu 2 budynków - zakresem przedmiotu zamówienia jest objęty jedynie remont dachu na sali gimnastycznej. Z uwagi na zły stan pokrycia dachowego wymagana jest całkowita wymiana pokrycia dachowego z dachówki karpiówki układanej w koronkę w kolorze dotychczasowym tj. czerwieni. Wymianie podlegać będzie 100% pokrycia i 100 % łat. Pod pokrycie należy wykonać izolację z folii paro przepuszczalnej z wywinięciem na ściany ogniomurów oraz odpowiednie obróbki zabezpieczające styk pokrycia ze ścianą. Na folię będą ułożone nowe łaty w odstępach zgodnie z wymaganiami do tego rodzaju dachówki. Elementy drewniane konstrukcji więźby zaimpregnować materiałami ogólnodostępnymi przeciwgrzybicznymi, i ognioodpornymi. Elementy metalowe oczyścić i pomalować farbami antykorozyjnymi. Zakres prac przedstawiony jest w opracowanym Projekcie. ZAKRES PRAC OBJĘTYCH PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA: - wymiana dachówki ceramicznej, karpiówki układanej w koronkę. - wymiana uszkodzonych elementów więźby dachowej, - wymiana w połaci dachowej 4 sztuk okien (typu wole oka), - impregnacja więźby dachowej materiałami grzybobójczymi i ognioodpornymi, - malowanie elementów metalowych konstrukcji dachu farbą antykorozyjną po uprzednim oczyszczeniu - wymiana łat i wykonanie kontr łat pod folię paroprzepuszczalną, - położenie foli paro przepuszczalnej - wymiana rynien i rur spustowych, - wymiana obróbek blacharskich, - demontaż istniejącej instalacji odgromowej, Wykonawca udzieli gwarancji na okres nie krótszy 60 m-cy. 3. Bezpieczeństwo Pożarowe Omawiany obiekt składa się z budynku jednokondygnacyjnego. Budynek posiada zabezpieczenie p.poż. w postaci podręcznego sprzętu gaśniczego oraz hydrantu. Posiada również Instrukcję p.poż oraz schemat dróg ewakuacyjnych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.20 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien:wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 zadania, polegające na budowie nowego pokrycia dachowego, remoncie lub przebudowie więźby dachowej z dachówki ceramicznej o łącznej wartości min. 200.000,00 zł. Na potwierdzenie powyższego należy załączyć dokument potwierdzający, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać się osobami oraz informacjami o podstawie do dysponowania tymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi (zgodnie z dyspozycją art. 12 ustawy - Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. tekst jednolity Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118, z późn. zm) do obsadzenia stanowiska: a) kierownika robót z uprawnieniami konstrukcyjno-budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien posiadać opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 100.000,00zł.;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy pzp
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian w umowie w stosunku do treści oferty, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji: 1) udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia), 2) przedłużenie terminu zakończenia przedmiotu umowy może nastąpić w przypadkach: - wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych powodujących wstrzymanie wykonania umowy w okresie dłuższym niż 15 dni kalendarzowych - potwierdzone pisemnie przez zamawiającego, przy czym przesunięcie terminu robót nastąpi o tyle dni, przez ile trwało ich wstrzymanie, - wystąpienia kolizji z istniejącymi sieciami, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, - wystąpienia okoliczności siły wyższej - jako siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze Stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, - pisemnego żądania wstrzymania prac skierowanego do Wykonawcy przez Zamawiającego lub wydania zakazu prowadzenia prac przez organ administracji publicznej o ile żądanie lub wydanie zakazów nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 3) zmiany osób wymienionych w umowie po stronie którejkolwiek ze stron, 4) zmiany wynagrodzenia w przypadku ustawowej zamiany podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsskepe.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Zespołu Szkół im. Waleriana Łukasińskiego w Skępem, ul. Wymyślińska 2, 87-630 Skępe.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2010 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół im. Waleriana Łukasińskiego w Skępem, ul. Wymyślińska 2, 87-630 Skępe.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI SKĘPE
- Termomodernizacja budynków mieszkalnych wielorodzinnych zlokalizowanych w miejscowości Wioska
- Modernizacja dachów na Szkole Podstawowej im. Gustawa Zielińskiego w Skępem
więcej: przetargi SKĘPE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana instalacji elektrycznej w obiektach użyteczności publicznej w Puławach
- Kompleksowa modernizacja stołówki w Zespole Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Żychlinie - zaprojektuj i wybuduj
- Budowa windy przy: VII Liceum Ogólnokształcącym w Białymstoku, ul. Wierzbowa 7 - część I Zespole Szkół Elektrycznych w Białymstoku, al. 1000-lecia Państwa Polskiego 14 - część II
- Zwiększenie oferty edukacyjnej poprzez rozbudowę budynku Zespołu Szkół Techniczno - Ekonomicznych w Myślenicach
- Roboty budowlane - "Wykonanie instalacji gazowej w budynku Zespołu Placówek Szkolno - Wychowawczo Opiekuńczych w Nowym Targu wraz z likwidacją kotłowni węglowej i wykonaniem kotłowni gazowej."
- Remont instalacji c.o. oraz instalacji elektrycznej, roboty malarskie w budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Cyryla Ratajskiego w Śremie wraz z budową platformy dla niepełnosprawnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.