eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Dostawa artykułów biurowych dla jednostek Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-05-11

Ogłoszenie nr 81676 - 2017 z dnia 2017-05-11 r.

Częstochowa: Dostawa artykułów biurowych dla jednostek Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, krajowy numer identyfikacyjny 149400000, ul. ul. Waszyngtona  42468, 42200   Częstochowa, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 343 784 100, faks 343 784 202, e-mail a.malolepsza@ajd.czest.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ajd.czest.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa artykułów biurowych dla jednostek Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

KZ-371/14/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla jednostek Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie wraz z transportem i rozładunkiem. Asortyment stanowiący przedmiot zamówienia został określony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybrane zadanie bądź oba zadania. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje transport - dostawę do poszczególnych jednostek zamawiającego. 4.Artykuły biurowe muszą być fabrycznie nowe, bez śladów użytkowania. 5.Podane ilości w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) są zapotrzebowaniem szacunkowym - planowanym, przyjętym dla potrzeb porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej, ustalonym w oparciu o wielkość zakupów poczynionych przez Zamawiającego w okresie ostatnich 12 miesięcy. W trakcie realizacji zamówienia ilości zamawianych artykułów zostaną dostosowane do faktycznych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający będzie zamawiał ilości zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem jego jednostek, w cenach jednostkowych wynikających z oferty, z zastrzeżeniem, iż łączna cena ofertowa brutto stanowi górną granicę zobowiązania - maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy. 6.Warunki realizacji zamówienia: a)Dostawa nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy, czyli ryzyko przypadkowej utraty, uszkodzenia rzeczy przejdzie na Zamawiającego po odbiorze przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Miejsce realizacji zamówienia: jednostki Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie (na terenie Częstochowy). b)Realizacja będzie następowała sukcesywnie, w drodze zamówień częściowych składanych na bieżąco, wg faktycznych potrzeb Zamawiającego. Wielkość i zakres poszczególnych zamówień częściowych będzie określany przez jednostki Zamawiającego. c)Zamówienie częściowe będzie określać: wielkość i zakres dostawy, adres jednostki zamawiającej będący miejscem realizacji zamówienia częściowego. d)Zamawiający nie posiada zaplecza magazynowego, w którym Wykonawca mógłby zdeponować większą ilość zamawianego asortymentu. 7.Termin realizacji: 12 miesięcy (od dnia 26.04.2017 do dnia 26.04.2018), z zachowaniem terminów realizacji zamówień częściowych. W przypadku zawarcia umowy w terminie późniejszym niż 26.04.2017 r., termin realizacji liczony będzie od dnia podpisania umowy. 8.Dostawy częściowe będą realizowane w ciągu 2 dni roboczych licząc od dnia złożenia Wykonawcy zamówienia częściowego przez Zamawiającego. Dni robocze: dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 9.Wykonawca przez cały czas trwania umowy jest związany cenami zaoferowanymi w formularzu cenowym. 10.Warunki płatności oraz pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy (załącznik nr 4 do SIWZ) załączonym do niniejszej SIWZ i stanowiącym jej integralna część.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 30190000-7
Dodatkowe kody CPV: 30192000-1, 22800000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Artykuły biurowe
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT87411.25
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Papirus sp.j. M. Górecki, A. Nowicki, J. Karyś,  ,  ul. Wodzickiego 3,  42-200,  Częstochowa,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 102199.16
Oferta z najniższą ceną/kosztem 102199.16
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 109627.13
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Artykuły biurowe
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT44404.25
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Papirus sp.j. M. Górecki, A. Nowicki, J. Karyś,  ,  ul Wodzickiego 3,  2-200,  Częstochowa,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 52177.03
Oferta z najniższą ceną/kosztem 52177.03
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 57866.83
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  zapytania o cenę  na podstawie art. 70 ustawy pzp  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są dostawy, które nie wykazują się złożonością i specyficznymi cechami. Liczba podmiotów prowadzących działalność w zakresie dostaw artykułów biurowych na rynku zapewnia zachowanie zasad uczciwej konkurencji. Wartość zamówienia est niższa niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art 11 ust 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.