Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-27
Białystok: Dostawa artykułów biurowych, papierniczych, sprzętu biurowego i materiałów eksploatacyjnych do Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 81456 - 2009; data zamieszczenia: 27.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku , ul. Pogodna 22, 15-354 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7497200, 7497203, faks 085 7497209.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych, papierniczych, sprzętu biurowego i materiałów eksploatacyjnych do Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Białymstoku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych,papierniczych, sprzętu biurowego i materiałów eksploatacyjnych określonych w Wspólnym Słowniku Zamówień pod nr 30190000-7 -Różny sprzęt i artykuły biurowe, 30192000-1 Wyroby biurowe, 30192113-6 Wkłady drukujące, 30234300-1 - Płyty kompaktowe (CD). Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia tj. ilość, opis i parametry techniczne zawarte są w Formularzu cenowym - Załączniku Nr 2A, 2B do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku oferowania produktów równoważnych wymienionych w Załączniku 2A do SIWZ w pozycjach 1, 2, 3, 4, 5, 7, 9, 11, 13, 15, 16, 157, 159, 168, 179, 186 Wykonawca załączy do oferty specyfikację techniczną danego towaru z podaniem nazwy producenta i oznaczeniem produktu. Podane w SIWZ parametry techniczne maja charakter podstawowy, w związku z tym oferowany sprzęt może charakteryzować się lepszymi parametrami. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na dostawę: - Część 1 - artykułów biurowych, papierniczych, sprzętu biurowego - określenie przedmiotu zamówienia tj. ilość, opis, parametry techniczne zawarte są w Formularzu cenowym Załącznik nr 2A do SIWZ; - Część 2 - materiałów eksploatacyjnych - określenie przedmiotu zamówienia tj. ilość, opis, parametry techniczne zawarte są w Formularzu cenowym Załącznik nr 2B do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Do przetargu mogą przystąpić Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie VI, zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia. 3. Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, wzór oświadczenia - Załącznik Nr 3 do SIWZ, b) Odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu złożenia ofert. W przypadku spółki cywilnej należy dostarczyć dokument z którego będzie wynikało kto reprezentuje spółkę na zewnątrz, c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.podlasie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku ul. Pogodna 22, 15-354 Białystok.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku ul. Pogodna 22, 15-354 Białystok, sekretariat pokój nr 209..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: Priorytet X Pomoc techniczna, Priorytet VIII Regionalne Kadry Gospodarki Działania 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałania 8.1.4. Przewidywanie zmiany gospodarczej - projekt Podlaskie Obserwatorium Rynku Pracy i Prognoz Gospodarczych..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa artykułów biurowych, papierniczych i sprzętu biurowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych,papierniczych, sprzętu biurowego i materiałów eksploatacyjnych określonych w Wspólnym Słowniku Zamówień pod nr 30190000-7 -Różny sprzęt i artykuły biurowe, 30192000-1 Wyroby biurowe Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia tj. ilość, opis i parametry techniczne zawarte są w Formularzu cenowym - Załączniku Nr 2A do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku oferowania produktów równoważnych wymienionych w Załączniku 2A do SIWZ w pozycjach 1, 2, 3, 4, 5, 7, 9, 11, 13, 15, 16, 157, 159, 168, 179, 186 Wykonawca załączy do oferty specyfikację techniczną danego towaru z podaniem nazwy producenta i oznaczeniem produktu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych określonych w Wspólnym Słowniku Zamówień pod nr 30192113-6 Wkłady drukujące, 30234300-1 - Płyty kompaktowe (CD). Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia tj. ilość, opis i parametry techniczne zawarte są w Formularzu cenowym - Załączniku Nr 2B do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Podane w SIWZ parametry techniczne maja charakter podstawowy, w związku z tym oferowany sprzęt może charakteryzować się lepszymi parametrami..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6, 30.23.43.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Naprawy oraz bieżąca konserwacja alejek w parkach i na skwerach w Białymstoku
- Wykonanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem (ZSZB) w wybranych obiektach Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- "Świadczenie usług telekomunikacyjnych - telefonii komórkowej wraz z dostawą aparatów telefonicznych komórkowych"
- Wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych dotyczących zmiany sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku PB z funkcji kuchni i bufetu z korytarzem na funkcję laboratoryjną i dydaktyczną
- Dostawa drzwi do pomieszczeń różnych jednostek w Politechnice Białostockiej
- Dostawa wiertnicy geologicznej na podwoziu gąsienicowym wraz z osprzętem oraz przyczepą transportową dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Wydział Technologii Oddział w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów i akcesoriów biurowych dla 22 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu.
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia szkoły w ramach projektu "Rozwiń skrzydła - wsparcie uczniów Szkoły Podstawowej w Karsku"
- Zakup wraz z dostarczeniem materiałów informatycznych i eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego z podziałem na zadania nr: 1-8.
- Dostawa materiałów papierniczych i biurowych oraz materiałów szkoleniowych
- Dostawa artykułów biurowych przez okres 12 miesięcy dla jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.