eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kazimierz Biskupi › dostawę energii elektrycznej czynnej na potrzeby budynków i obiektów Gminy Kazimierz Biskupi i jej Jednostek Organizacyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-27

Kazimierz Biskupi: dostawę energii elektrycznej czynnej na potrzeby budynków i obiektów Gminy Kazimierz Biskupi i jej Jednostek Organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 81400 - 2013; data zamieszczenia: 27.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 23582 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, Plac Wolności 1, 62-530 Kazimierz Biskupi, woj. wielkopolskie, tel. 063 2411210, faks 063 2411215.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawę energii elektrycznej czynnej na potrzeby budynków i obiektów Gminy Kazimierz Biskupi i jej Jednostek Organizacyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej czynnej na potrzeby budynków i obiektów Gminy Kazimierz Biskupi i jej Jednostek Organizacyjnych. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV 09.00.00.00-3 CPV 09.30.00.00-2 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę energii elektrycznej czynnej do: 1) komunalnych budynków mieszkalnych; 2) komunalnych budynków użyteczności publicznej, w tym do: a) Urzędu Gminy w Kazimierzu Biskupim; b) Gminnego Domu Kultury c) Szkół, Zespołów Szkolno-Przedszkolnych, Gimnazjum, d) Oświetlenia ulicznego e) Hali sportowej f) Obiektów sportowych 3) obiektów komunalnych, w tym na: a) stacji uzdatniania wody b) oczyszczalni ścieków c) przepompowni ścieków 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Wykaz budynków i obiektów Gminy Kazimierz Biskupi i jej Jednostek Organizacyjnych tj. wykaz Punktów Poboru Energii zwanych w SIWZ PPE, określa Załącznik Nr 7 do SIWZ. 4. W toku realizacji przedmiotu zamówienia Płatnicy poszczególnych PPE rozliczać się będą z Wykonawcą za wykonane dostawy na podstawie faktycznie pobranej energii wg cen jednostkowych netto wskazanych w Formularzu cenowym Wykonawcy sporządzonym wg Załącznika nr 2 do SIWZ. 5.Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia Umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych. 7. Wykonawca nie może powierzyć wykonania całego zamówienia w Zadaniu Podwykonawcy. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, zobowiązany jest wskazać w ofercie (wg Załącznika Nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom. 8.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju dostaw jak opisane w przedmiocie zamówienia tj. na potrzeby nowych budynków i obiektów Gminy Kazimierz Biskupi i jej Jednostek Organizacyjnych. 9.Wykonawca wyłoniony w postępowaniu w imieniu i na rzecz Zamawiającego wykona następujące czynności w odniesieniu do PPE Zamawiającego, do których odnosi się zamówienie: 10. Rozwiąże lub wypowie wg potrzeb istniejące umowy kompleksowe sprzedaży energii elektrycznej oraz świadczenia usług dystrybucyjnych. 11. Zgłosi OSD do realizacji zawartą z Zamawiającym Umowę w sprawie niniejszego zamówienia niezwłocznie po jej zawarciu. Operatorem Systemu Dystrybucji na terenie Gminy jest ENERGA-OPERATOR S.A. 12. Zawrze w imieniu i na rzecz Zamawiającego umowy o świadczenie usług dystrybucji z OSD..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PGE OBRÓT S. A. oddział I z siedzibą w Łódź, Al. Kościuszki 103/105, 90-441 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 505444,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 440523,15

  • Oferta z najniższą ceną: 440523,15 / Oferta z najwyższą ceną: 445494,01

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.