eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pyskowice › Dostawa materiałów jednorazowych i pomocniczych dla szpitala

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-10

Pyskowice: Dostawa materiałów jednorazowych i pomocniczych dla szpitala
Numer ogłoszenia: 81381 - 2016; data zamieszczenia: 10.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital w Pyskowicach Sp. z o.o. , ul. Szpitalna 2, 44-120 Pyskowice, woj. śląskie, tel. 32 2332424, faks 32 2332424 w. 230.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpyskowice.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów jednorazowych i pomocniczych dla szpitala.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest dostawa materiałów jednorazowych i pomocniczych do apteki zakładowej Szpitala w Pyskowicach Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością. Dostawa odbywać się będą na zasadach określonych w Umowie w ilościach wynikających z bieżących potrzeb zamawiającego. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 12 miesięcy ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 3 dostaw w zakresie dostaw medycznych jednorazowych o wartości każdej nie mniejszej niż wartość złożonej oferty w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Czas dostawy - 10
  • 3 - Termin płatności - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpyskowice.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital w Pyskowicach Sp. z o.o. Szpitalna 2 44-120 Pyskowice Pokój nr 17 sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2016 godzina 11:00, miejsce: Szpital w Pyskowicach Sp. z o.o. Szpitalna 2 44-120 Pyskowice Pokój nr 17 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Elektrody.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa asortymentu J.m. Zużycie na czas trwania umowy Elektroda podłoże piankowe, żel ciekły, przeznaczona do monitorowania dla dorosłych o średnicy 55 mm, szt. 7000 Elektroda podłoże piankowe, żel ciekły wzmocniony, przeznaczona do badań holterowskich (24-godziny) z nacięciem na kabelek o rozmiarze 55 x 35 mm szt. 3500 Elektroda przeznaczona do badań wysiłkowych i holerowskich dla dorosłych podłoże piankowe, żel płynny, średnicy 45mm do zastosowania na 72 godziny z możliwością wielokrotnej repozycji szt. 300 Papier do EKG Ascard 3 z nadrukiem 104 x 40 szt. 400 Papier do KTG Philips HP 150x100x150 szt. 50 Papier do KTG Oxford 143 x 150 x 300 szt. 50 Papier do videoprintera Mitsubishi K61 B szt. 120 papier do KTG COROMETRICS szt. 40 Wielorazowego użytku pasek do mocowania przetwornika brzusznego do aparatów Ktg Philips wstępnie przycięty o długosci 1,3 m, szerokość 50 mm, opakowanie 5 sztuk op. 2 Ergonomiczny podkład higieniczny o wymiarach 150-160 x 210 cm wykonany z mocnego laminatu nieprzemakalnego, kolor niebieski, biały lub zielony szt. 200 Foliowy, nieprzemakalny pokrowiec na materac z gumką, rozm. 210 x 90 x 20cm szt. 1500 Wziernik ginekologiczny j.u. w rozmiarze XS,S, M, L pojedyńczo pakowany, bez zawartości ftalanów szt. 1500 Oryginalna szczoteczka do pobierania rozmazów cytologicznych typu wachlarzyk szt. 100 Golarka medyczna j.u. z grzebieniem podnoszącym owłosienie oraz zapobiegającym zapychaniu, rączka znajdująca się tuż nad ostrzem wykonanym ze stali nierdzewnej, o powierzchni golącej o polu min. 4 cm2 pakowanie a 50 sztuk op. 20 Opaska identyfikacyjna dla dorosłych szt. 5000 Opaska identyfikacyjna dla noworodków szt. 2800 Zaciskacz do pępowiny czysty mikrobiologicznie lub sterylny szt. 1100 Elektroda do defibrylacji do defibrylatora Lifepak dla doroslych, komplet a 2 sztuki kpl 2 Podkładki do defibrylacji a 2 szt. kpl 10 Elektroda igłowa prosta wielorazowego użytku 40mm średnica 4 mm 0,8x22mm kompatybilma z aparatem ERBE szt. 1 Elektroda nożowa prosta wielorazowego użytku kompatybilna z aparatem ERBE średnica styku 4 mm dł 45 mm szt. 5 Elektroda do defibrylacji do defibrylatora Zoll dla doroslych, komplet a 2 sztuki kpl 5 Żel do defibrylacji a 250g szt. 6 Żel do USG 0,5 kg szt. 280 Koc grzewczy pacjenta dla dorosłych na górną część ciała kompatybilny z urządzeniem Mistral -Air szt. 50 Aparaty do mierzenia ciśnienia zegarowy z mankietem umożliwiającym dezynfekcję szt. 10 Zgłębnik do płukania żołądka 40Ch dł 180 cm ze strzykawką, posiadający pięciostopniowy adapter i dodatkowo zacisk ślizgowy szt. 20 Termometr bezdotykowy z akredytacją - do użytku profesjonalnego, szpitalnego, technologia diody LED szt. 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas dostawy - 10
    • 3. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Intubacja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maskai,Cewnik wąsy do podawania tlenu przez nos,Dren tlenowe,Rurka intubacyjna, zgodnie z załącznikiem nr 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas dostawy - 10
    • 3. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Cewniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki, Rurki, Dreny, zgodnie z załącznikiem nr 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas dostawy - 10
    • 3. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Aparaty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrząd do długotrwałego aspirowania płynów i leków, kraniki zgodnie z załącznikiem nr 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas dostawy - 10
    • 3. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Iniekcji proste.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły,zestawy, kraniki zgodnie z załącznikiem nr 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas dostawy - 10
    • 3. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Igły specjalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły do znieczulenia zgodnie z załącznikiem nr 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas dostawy - 10
    • 3. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sterylizacja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawy papierowo foliowe, papier kreponowy zgodnie z załącznikiem nr 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas dostawy - 10
    • 3. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pojemniki 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pojemniki, kaczki, miski nerkowe zgodnie z załącznikiem nr 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas dostawy - 10
    • 3. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pojemniki 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki na zużyty sprzęt, zgodnie z załącznikiem nr 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas dostawy - 10
    • 3. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Strzykawki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzykawki jednorazowe zgodnie z załącznikiem nr 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas dostawy - 10
    • 3. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Staplery i trokary.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stapler okrężny zagięty sterylny f 25,29, 33 stapler liniowy sterylny 60 mm ładunek do staplera liniowego sterylny 60 mm (do tkanki grubej) ładunek do staplera liniowego sterylny 60 mm (do tkanki cienkiej) ładunek do klipsownicy automatycznej, sterylny, ilość klipsów w ładunku 19 szt oraz klipsownica automatyczna ML f 10mm, wielorazowego użytku, użyczona na czas trwania umowy narzędzia laparoskopowe wielorazowe z ograniczoną ilością sterylizacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas dostawy - 10
    • 3. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Proszek hemostatyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Proszek hemostatyczny 2g - 100% komponentów roślinnych skrobia ziemniaczana, nie zawiera elementów zwierzęcych, ludzkich, PCV, lateksu. Niska zawartość endotoksyn - poniżej 2,15 UE opakowanie lub 0,06 UE ml. 1 g proszku absorbuje minimum 45 g wody, preparat całkowicie wchłaniany w ciągu 48 godzin. Pakowany w pojedynczy hermetyczny blister proszek + aplikator po 5 szt. w opakowaniu zbiorczym Aplikator laparoslopowy o długości 44cm z klipsem zapobiegającym przed niekontrolowaną aplikacją proszku. Pakowany po 5 szt. w opakowaniu zbiorczym. Razem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas dostawy - 10
    • 3. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Maski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maska twarzowa typ II R przeciwwirusowa szt. 600 Maska chirurgiczna odporna na spryskanie z przejrzystą osłoną oczu i pianka przeciw parowaniu okularów szt. 600.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas dostawy - 10
    • 3. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Ssaki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osprzęt do ssaków zgodnie z załącznikiem nr 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas dostawy - 10
    • 3. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Protezy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taśma do operacyjnego leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet wykonana z polipropylenu monofilamentowego o grubości nici 0,10 mm, jednorodna, całkowicie niewchłanialna, o wymiarach: długość 450 mm, szerokość 12 mm +/-1mm, brzegi taśmy zakończone pętelkami: Taśma w plastikowej osłonce lub bez. siatka kompozytowa, wewnątrzotrzewnowa, wykonana z 100% polipropylenu prasowanego termicznie , pokryta silokonem z jednej strony, nieprzylegająca z możliwością bezpośredniego położenia na jelito - w rozmiarze14x15cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas dostawy - 10
    • 3. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Siatki 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatki operacyjne zgodnie z załącznikiem nr 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas dostawy - 10
    • 3. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: siatki 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatka wykonana z polipropylenu, monofilamentowa, płaska niewchłanialna, o grubości 0,48 mm +/-0,1mm, waga 82g/m2, o rozmiarze porów 0,8mm, rozmiar siatki 7,5x15cm Siatka wykonana z polipropylenu, monofilamentowa, płaska niewchłanialna o grubości 0,48+/-0,1mm, waga 82g/m2, o rozmiarze porów 0,8 mm, rozmiar siatki30x30cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas dostawy - 10
    • 3. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Labor.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkiełka nakrywkowe 20x20mm pakowane po 100szt. op. 60 Probówki serologiczne plastikowe PS lub PP okołodenne , bez kołnierza i podziałki 12x75mm szt. 24 000 kuwety typu CHROM pakowane po 500szt szt. 8000 Kapilary do gazometrii z heparyną litową, dł 75 mm f 2,3mm szt. 2500 Probówki stożkowe PS, 16x 100mm bez kołnierza i podziałki szt. 1400 Pipety Pasteura o poj. 3ml z podziałką szt. 1000 Naczynka reakcyjne typu TECHNICON szt. 1000 Kuwety MACRO do Epolla 20 o poj. 4 ml szt. 1000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas dostawy - 10
    • 3. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Stomia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: worek stomijny jednoczęściowy, przeźroczysty, otwarty z zapięciem na rzepy, z płytką dwuwarstwową o wymiarach od 10-76 mm, z filtrem węglowym, pakowane po 30 szt worek urostmijny jednoczęściowy, przeźroczysty, otwarty z zapięciem umożliwiającym podłączenie worka na mocz, z płytką dwuwarstwową o wymiarach od 10-76 mm, z filtrem węglowym, pakowane po 30 szt cena Pasta stomijna do wypełnia nierówności skóry. Tubka 60g. Worek pooperacyjny z okienkiem niesterylny , przylepiec dwuwarstwowy w formie spirali, rozmiar 10-100mm Krem przeciwodparzeniowy do pielęgnacji skóry wokół stomii. Tubka 60ml. Zmywacz  do pielęgnacji skóry wokół stomii. Butelka 180ml..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas dostawy - 10
    • 3. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: System do pobierania krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System do pobierania krwi, igły, pojemniki,zgodnie z załącznikiem nr 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.