eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Zakup urządzeń wielofunkcyjnych oraz oprogramowania do zarządzania wydrukiem.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-10

Wrocław: Zakup urządzeń wielofunkcyjnych oraz oprogramowania do zarządzania wydrukiem.
Numer ogłoszenia: 81282 - 2015; data zamieszczenia: 10.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 52880 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Centrum Badań EIT+ sp. z o. o., ul. Stabłowicka 147, 54-066 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. +48 71 720 16 28, faks +48 71 720 16 29.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup urządzeń wielofunkcyjnych oraz oprogramowania do zarządzania wydrukiem..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje system do zarządzania drukiem oraz 15 (słownie: piętnaście) urządzeń wielofunkcyjnych, w tym 11 (słownie: jedenaście) urządzeń kolorowych i 4 (słownie: cztery) urządzenia mono UWAGA: Zamawiający zastrzega, że planowana liczba zamawianych urządzeń wielofunkcyjnych może ulec zmniejszeniu. Zamawiający gwarantuje jednak, że zakupi system do zarządzania drukiem oraz co najmniej 9 (słownie: dziewięć) urządzeń wielofunkcyjnych, w tym 6 (słownie: sześć) urządzeń kolorowych i 3 (słownie: trzy) urządzenia mono 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w Załączniku nr 5 do SIWZ. UWAGA: Wykonawca na potwierdzenie, że oferowane oprogramowanie i urządzenia wielofunkcyjne spełniają wymogi Zamawiającego, zobowiązany jest, pod rygorem odrzucenia oferty, do złożenia wraz z ofertą wypełnionego załącznika nr 5 (zakładki 1.1a, 1.1b i 1.2) do SIWZ. 3) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte są we Wzorze umowy załącznik nr 6 do SIWZ. 4) Przedmiot zamówienia opisany został w sposób jednoznaczny, za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty. Przedmiot zamówienia opisano w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji. 5) Zamawiający informuje, iż przed wszczęciem przedmiotowego postępowania nie przeprowadził dialogu technicznego. 6) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. 7) Wykonawca w toku przygotowania oferty winien wyjaśnić wszelkie swoje wątpliwości i ewentualne nieścisłości, znajdujących się, wg jego oceny, w niniejszych dokumentach przetargowych (SIWZ z Załącznikami). 8) Zamawiający informuje, że użyte w niniejszej SIWZ określenia powinny, winny są równoznaczne z pojęciem muszą. 9) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wskazanie niniejszego zakresu powinno nastąpić w Formularzu Oferty. 10) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.82.40.00 - Serwery drukarek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiający realizuje zamówienie w ramach projektów: POIG.01.01.02-02-002/08 pn. Wykorzystanie nanotechnologii w nowoczesnych materiałach; POIG.01.01.02-02-003/08 pn. Biotechnologie i zaawansowane technologie medyczne; POIG.02.02.00-02-001/09 pn. Dolnośląskie Centrum Materiałów i Biomateriałów Wrocławskie Centrum Badań EIT+.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Softex Data SA, ul. Poleczki 40, 02-822 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 695767,87 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 535665,00

  • Oferta z najniższą ceną: 535665,00 / Oferta z najwyższą ceną: 840258,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.