eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebinia › Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych niezbędnych do realizacji projektu Już wiem, umiem, rozumiem. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I III w Gminie Trzebinia współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 9.1.2, Działania 9.1, Priorytetu IX Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w roku szkolnym 2011/2012 oraz w roku szkolnym 2012/2013.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-10

Trzebinia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych niezbędnych do realizacji projektu : Już wiem, umiem, rozumiem. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I III w Gminie Trzebinia współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 9.1.2, Działania 9.1, Priorytetu IX Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w roku szkolnym 2011/2012 oraz w roku szkolnym 2012/2013.
Numer ogłoszenia: 81257 - 2012; data zamieszczenia: 10.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Trzebińskie Centrum Administracyjne , ul. św. Stanisława 1, 32-540 Trzebinia, woj. małopolskie, tel. 0-32 612 25 11, faks 0-32 611 50 88.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl (zakładka Mieszkańcy - Edukacja - Trzebińskie Centrum Administracyjne - zam.publ. )

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych niezbędnych do realizacji projektu : Już wiem, umiem, rozumiem. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I III w Gminie Trzebinia współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 9.1.2, Działania 9.1, Priorytetu IX Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w roku szkolnym 2011/2012 oraz w roku szkolnym 2012/2013..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 zadań ze względu na miejsce dostarczenia przedmiotu zamówienia (placówka oświatowa) oraz na części odnoszące się do rodzaju dostarczanego asortymentu tzn. każdy z wykonawców może złożyć oferty na wszystkie części, na dany typ i rodzaj dostawy. 4.3. Dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych w ramach przedmiotowego zamówienia obejmuje: 1) Artykuły sportowe 2) Pomoce dydaktyczne 3) Instrumenty muzyczne 4) Meble 4.4. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do niżej wymienionych placówek: Zadanie 1- Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Ignacego Łukasiewicza w Trzebini, ul. 1 Maja 60 - dostawa obejmuje następujący asortyment: Część I - pomoce dydaktyczne Szczegółowy spis zakresu dostawy zawarty jest w Wykazie Nr 1 - Dostawa dla Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Ignacego Łukasiewicza w Trzebini, który stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zadanie 2 - Szkoła Podstawowa Nr 8 im. Jana Pawła II w Trzebini, os. ZWM 21 - dostawa obejmuje następujący asortyment: Część I - instrumenty muzyczne Część II - artykuły sportowe Szczegółowy spis zakresu dostawy zawarty jest w Wykazie Nr 3 - Dostawa dla Szkoły Podstawowej Nr 8 im. Jana Pawła II w Trzebini, który stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zadanie 3 - Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Bolęcinie, ul. Zakopiańska 14 - dostawa obejmuje następujący asortyment: Część I - pomoce dydaktyczne Część II - meble Szczegółowy spis zakresu dostawy zawarty jest w Wykazie Nr 4 - Dostawa dla Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Bolęcinie, który stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zadanie 4 - Szkoła Podstawowa im. Św. Jadwigi-Królowej w Dulowej, ul. Paderewskiego 65 - dostawa obejmuje następujący asortyment: Część I - artykuły sportowe Szczegółowy spis zakresu dostawy zawarty jest w Wykazie Nr 5 - Dostawa dla Szkoły Podstawowej im. Św. Jadwigi Królowej w Dulowej, który stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zadanie 5 - Szkoła Podstawowa im. Juliusza Słowackiego w Lgocie, ul. Szkolna 1- dostawa obejmuje następujący asortyment: Część I - pomoce dydaktyczne Szczegółowy spis zakresu dostawy zawarty jest w Wykazie Nr 6 - Dostawa dla Szkoły Podstawowej im. Juliusza Słowackiego w Lgocie, który stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 37.00.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Sposób spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia składanego na Załączniku Nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca musi wykazać minimum dwie dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz potwierdzeniem, że dostawy zostały wykonane należycie (załącznik nr 4).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Sposób spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia składanego na Załączniku Nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie zalegają w płatnościach należnego podatku wobec Urzędu Skarbowego oraz w płatnościach należnych na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne do ZUS lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonanie decyzji właściwego organu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.trzebinia.pl (zakładka Mieszkańcy - Edukacja - Trzebińskie Centrum Administracyjne - zam. publ.)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Trzebińskie Centrum Administracyjne ul. św. Stanisława 1 32-540 Trzebinia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2012 godzina 11:00, miejsce: Trzebińskie Centrum Administracyjne ul. św. Stanisława 1 32-540 Trzebinia.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w ramach priorytetu IX programu operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX-Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,Działanie 9.1.-Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2.-Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Ignacego Łukasiewicza w Trzebini, ul. 1 Maja 60.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa obejmuje następujący asortyment: Część I - pomoce dydaktyczne Szczegółowy spis zakresu dostawy zawarty jest w Wykazie Nr 1 - Dostawa dla Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Ignacego Łukasiewicza w Trzebini, który stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkoła Podstawowa Nr 8 im. Jana Pawła II w Trzebini, os. ZWM 21.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa obejmuje następujący asortyment: Część I - instrumenty muzyczne Część II - artykuły sportowe Szczegółowy spis zakresu dostawy zawarty jest w Wykazie Nr 3 - Dostawa dla Szkoły Podstawowej Nr 8 im. Jana Pawła II w Trzebini, który stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Bolęcinie, ul. Zakopiańska 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa obejmuje następujący asortyment: Część I - pomoce dydaktyczne Część II - meble Szczegółowy spis zakresu dostawy zawarty jest w Wykazie Nr 3 - Dostawa dla Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Bolęcinie, który stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szkoła Podstawowa im. Św. Jadwigi-Królowej w Dulowej, ul. Paderewskiego 65.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa obejmuje następujący asortyment: Część I - artykuły sportowe Szczegółowy spis zakresu dostawy zawarty jest w Wykazie Nr 4 - Dostawa dla Szkoły Podstawowej im. Św. Jadwigi Królowej w Dulowej, który stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szkoła Podstawowa im. Juliusza Słowackiego w Lgocie, ul. Szkolna 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa obejmuje następujący asortyment: Część I - pomoce dydaktyczne Szczegółowy spis zakresu dostawy zawarty jest w Wykazie Nr 5 - Dostawa dla Szkoły Podstawowej im. Juliusza Słowackiego w Lgocie, który stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.