eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Murowana Goślina › wykonanie robót budowlanych remontowo-modernizacyjnych w budynkach Urzędu Miasta i Gminy przy ul. Poznańskiej 16 i 18 w Murowanej Goślinie dotyczących zadania pn.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-02-13

POZYCJA 8120

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Murowana Goślina: wykonanie robót budowlanych remontowo-modernizacyjnych w budynkach Urzędu Miasta i Gminy przy ul. Poznańskiej 16 i 18 w Murowanej Goślinie dotyczących zadania pn.: Rozbudowa Urzędu Miasta i Gminy w Murowanej Goślinie przy ul. Poznańskiej 16 i 18

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Murowana Goślina, do kontaktów: Sprawy merytoryczne:Urszula Bartkowska - inspektor ds. budownictwa, tel.: (061) 8122-363, wew. 212.Sprawy formalno-prawne: Ewa Wtorkowska - główny specjalista ds. zamówień publicznych, tel.:(061) 8113 085, e-mail: e.wtorkowska@murowana-goslina.pl, ul. Poznańska 18, 62-095 Murowana Goślina, woj. wielkopolskie, tel. 061 8122055, 8122363, 8122375, fax 061 8122140, e-mail: gmina@murowana-goslina.pl, www.murowana-goslina.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Gmina Murowana Goślina, Ewa Wtorkowska - główny specjalista ds. zamówień publicznych, ul. Poznańska 16, pok. nr 34, 62-095 Murowana Goślina, woj. wielkopolskie, tel. (061) 8113 085, fax (061) 8122-140, e-mail: e.wtorkowska@murowana-goslina.pl, www.murowana-goslina.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót budowlanych remontowo-modernizacyjnych w budynkach Urzędu Miasta i Gminy przy ul. Poznańskiej 16 i 18 w Murowanej Goślinie dotyczących zadania pn.: Rozbudowa Urzędu Miasta i Gminy w Murowanej Goślinie przy ul. Poznańskiej 16 i 18. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: 1.Wykonanie prac termomodernizacyjnych - docieplenie ścian zewnętrznych oraz wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi, poza rejonem przyszłego łącznika pomiędzy budynkami przy ul. Poznańskiej 16 i 18: -budynek przy ul Poznańskiej 16 - docieplenie o pow. 715,20 m2, -budynek przy ul Poznańskiej 18 - docieplenie o pow. 577,85 m2, 2.Prace remontowo budowlane w budynku przy ul. Poznańskiej 18: 2.1.remont instalacji odgromowej, 2.2.remont daszku wejściowego, wymiana rynien i rur spustowych, 2.3.modernizacja pomieszczeń w piwnicy (archiwum) i na parterze (wydzielenie pomieszczenia dla komunikacji, kancelarii tajnej, serwera) w zakresie robót budowlanych i instalacyjnych tj.: wymiana i naprawa posadzek, izolacja ścian, prace murarskie, naprawa tynków, wymiana instalacji elektrycznej, oświetleniowej, wod-kan, c.o., gaz, montaż ścianek, stolarki drzwiowej, malowanie ścian i sufitów, montaż lad w pom. komunikacji i w hollu, 3.Prace remontowo budowlane w budynku przy ul. Poznańskiej 16: 3.1.remont instalacji odgromowej, 3.2.remont daszku wejściowego, wymiana rynien i rur spustowych, 3.3.remont hollu wejściowego i głównej klatki schodowej wew.: wydzielenie piętra, przebudowa schodów, wymiana poręczy, likwidacja pomieszczenia pod schodami, wymiana drzwi oraz skrzydeł drzwiowych wewnętrznych, demontaż boazerii, wykonanie tynków, malowanie ścian i sufitów, wymiana posadzki, 3.4.montaż klimatyzatora w sali ślubów wraz z obudową, przesunięcie instalacji klimatyzatora, ekranu, demontaż splotów sufitowych elektrycznych w sali narad, 3.5.modernizacja małej salki przy kuchni, 3.6.malowanie ścian i sufitów, 3.7.wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych. 3.8.Wykonanie remontu ściany oporowej skarpy w rejonie budynku przy ul. Poznańskiej 18 od strony budynku przy ul. Poznańskiej 20. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: ul. Poznańska 16 i 18 w Murowanej Goślinie. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Oryginalny kod CPV: 45.22.32.10 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.32.10 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia określony jest w dokumentacji technicznej, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej warunków wykonania i odbioru robót budowlanych dołączonej do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wielkość i zakres jak w pkt II.1.3) ogłoszenia. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 15.000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: a)spełnia warunki określone w art.22 ust.1 Pzp-oświadczenie wg załącznika Nr2 do SIWZ;b)załączy dokumenty potwierdzające spełnienie warunków,o których mowa w art.22 ust.1 i art.24 pzp, których złożenia wymaga zamawiający w siwz,zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 7.04.2004r.w sprawie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U.Nr71, poz.645),tj.określonych w §1 ust.1 pkt 1),3),4),5),6),ust.2 pkt3),4),ust. 3 pkt3)i §2 rozporządzenia;c)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 pzp-oświadczenie wg załącznika Nr3 do SIWZ;d) wskaże do wykonania niniejszego zamówienia:co najmniej 1 kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,niniejsza osoba ma wykazać się co najmniej 3 letnim doświadczeniem zawodowym licząc od dnia uzyskania uprawnień,oraz 1 kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych-wykaz wg załącznika Nr4 do siwz;e)wykonał w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie,co najmniej 3 roboty budowlane,których przedmiotem była budowa lub modernizacja budynków użyteczności publicznej o powierzchni ca 500m2 oraz kubaturze ca 1.000m3 oraz co najmniej 2 remonty związane z termomodernizacją budynków (ocieplenie elewacji,wymiana okien)-wykaz wg załącznika Nr5 do siwz;f)jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,na sumę ubezpieczeniową nie niższą niż 50.000zł;g)załączy zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej załączy dokumenty stwierdzające, że osoby, wymienione w pkt.d),są członkami odpowiedniej organizacji samorządu zawodowego w Polsce - zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;h)spełni warunki siwz.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena brutto - 95% termin wykonania zamówienia - 5% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 31.03.2006, cena - 200.00. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 31.03.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.03.2006, godzina 10:30, Urząd Miasta i Gminy ul. Poznańska 16, pokój nr 21 (Sala konferencyjna) Murowana Goślina.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 07.02.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.